Pobieraczek :(

Miał ktos do czynienia z tym ?
pytam bo mojej siostrze przyszło pismo ze ma zapłacic 96 z groszami i ze ta kwota jest juz u windykatora siostra twierdzi ze nigdy nie korzystała z tej strony koperta przyszła bez pieczatki poczty bylismy na policji kazali czekac czy przyjdzie kolejny list jak przyjdzie to sie zgłoscic ale na co tu czekac przeciez to kradziez danych osobowych i próba wyłudzenia pieniędzy siostra ma zaledwie 13 lat :Strach:
czytałam w necie o tych oszustach no i nieciekawie to wygląda :Niepewny:
i co robic dalej czekac czy działac?
morze chaotycznie opisane ale to tak na gorąco:Fiu fiu:

12 odpowiedzi na pytanie: Pobieraczek :(

2012-01-05 15:37:37

miał miał 🙂
na innym forum dziewczyny pisały, zresztą jak wrzucisz w wyszukiwarkę to znajdziesz setki oszukanych

firma nastawiona jest na robienie duzej kasy na małych sumkach
ludzie czesto dla swietego spokoju płacą i tak interes kwitnie

mają fachowców od mądrych listów, takze na korespondencję się nastawcie 😉
[Zobacz stronę]

i tu mozna poczytac:
[Zobacz stronę]

gertruda2012-01-05 18:09:26

Mój brat miał wątpliwą przyjemność. :/
Też dostał podobny list. Nie zapłacił, ale nerwów trochę miał. W między czasie zmienił miejsce zamieszkania, adres mailowy, wiec korespondencja się urwała.
Ma nauczkę, żeby nie korzystać z dziwnych pobieraczków, ściagaczków i innych dałnlołdsików 😉

alokazja2012-01-05 18:54:14

Zamieszczone przez angels1984:Miał ktos do czynienia z tym ?
pytam bo mojej siostrze przyszło pismo ze ma zapłacic 96 z groszami i ze ta kwota jest juz u windykatora siostra twierdzi ze nigdy nie korzystała z tej strony koperta przyszła bez pieczatki poczty bylismy na policji kazali czekac czy przyjdzie kolejny list jak przyjdzie to sie zgłoscic ale na co tu czekac przeciez to kradziez danych osobowych i próba wyłudzenia pieniędzy siostra ma zaledwie 13 lat :Strach:
czytałam w necie o tych oszustach no i nieciekawie to wygląda :Niepewny:
i co robic dalej czekac czy działac?
morze chaotycznie opisane ale to tak na gorąco:Fiu fiu:

Moja siostra niestety też miała i zapłaciła. Twoja siora pewno weszła coś kliknęła i już ją mają. A 13-ki to już dobrze w sieci sobie radzą o ile nie lepiej od nas 😉
i ani nawet tego nie pamięta.

angels19842012-01-05 20:06:05

Zamieszczone przez alokazja:Moja siostra niestety też miała i zapłaciła. Twoja siora pewno weszła coś kliknęła i już ją mają. A 13-ki to już dobrze w sieci sobie radzą o ile nie lepiej od nas 😉
i ani nawet tego nie pamięta.

pewnie I Masz racje teraz juz po ptokach ale jak weszłam na te rózne strony i fora to az nóż w kieszeni sie otwiera ze tyle ludzi oszukali głosno o nich było i dalej to robią :Strach::(
Niewiem co zrobią i jak sie sprawa potoczy policja kazała poczekac to tez robią :Niepewny:

weronika2012-01-06 12:59:28

Miałam z nimi do czynienia.Zapłaciłam dla świętego spokoju.Nie mam czasu latać na policję i się użerać.Kwestia była taka,że niby przez tydzień miał być darmowy dostęp.Weszłam tam raz,niestety nie doczytałam,że mimo,że niby darmowy dostęp to potem trzeba za cały rok zapłacić,czy jakoś tak.Nic z tej strony nie ściągnęłam,a zapłacić kazali…

angels19842012-01-06 17:01:51

Zamieszczone przez weronika.:Miałam z nimi do czynienia.Zapłaciłam dla świętego spokoju.Nie mam czasu latać na policję i się użerać.Kwestia była taka,że niby przez tydzień miał być darmowy dostęp.Weszłam tam raz,niestety nie doczytałam,że mimo,że niby darmowy dostęp to potem trzeba za cały rok zapłacić,czy jakoś tak.Nic z tej strony nie ściągnęłam,a zapłacić kazali…

my nnaraazie nie płacinmy :Fiu fiu: adres IP sie niezgadza na wezwaniu doz apłaty tego sie trzymamy

weronika2012-01-06 17:18:28

Zamieszczone przez angels1984:my nnaraazie nie płacinmy :Fiu fiu: adres IP sie niezgadza na wezwaniu doz apłaty tego sie trzymamy

u mnie też się nie zgadzał.Po pierwsze dlatego,że byłam wtedy u brata,a nawet gdyby to było u mnie to i tak by się nie zgadzał ze względu na to,że mam net z TP,a w TP ma zmienne IP:)

angels19842012-01-06 17:34:16

Zamieszczone przez weronika.:u mnie też się nie zgadzał.Po pierwsze dlatego,że byłam wtedy u brata,a nawet gdyby to było u mnie to i tak by się nie zgadzał ze względu na to,że mam net z TP,a w TP ma zmienne IP:)

NO TO teraz nie wiem co siostra zrobi Policja kazała czekac az przyjdzie drugie pismo wtedy ponownie sie zgłosic
Jeszcze mam pytanie po jakim czasie Przyszło Ci to wezwanie do zapłaty?Siostra ma ze w 2010 r wchoodziła na tego pobieraczka :Niepewny:

weronika2012-01-06 17:47:30

Zamieszczone przez angels1984:NO TO teraz nie wiem co siostra zrobi Policja kazała czekac az przyjdzie drugie pismo wtedy ponownie sie zgłosic
Jeszcze mam pytanie po jakim czasie Przyszło Ci to wezwanie do zapłaty?Siostra ma ze w 2010 r wchoodziła na tego pobieraczka :Niepewny:

no mniej więcej po roku,może trochę dłużej.Dużo wejść mają gnojki widocznie,że nie nadążają z wysyłaniem pism:(

matii2012-01-06 18:16:40

Ostatnio (jakoś chyba w grudniu) był o tym reportaż w Ekspresie Reporterów. Dokładnie nie słuchałam, bo akurat coś robiłam przy okazji. Mam nadzieję, ze jak już się telewizja za to wzięła, to się z nimi rozprawią i przestaną nękać ludzi i wyłudzać kasę.

olusia2012-01-06 20:47:38

M dostał takie wezwanie na e-maila jakiś rok temu. Nie zapłaciliśmy. Do dziś nic nie przyszło.

nucha2012-01-06 23:29:07

Do mojej mamuśki przyszło to samo na maila z pół roku temu, zabroniłam cokolwiek wpłacać, od tej pory cisza 🙂
O pobieraczku jakiś czas temu było bardzo głośno…nie martwcie się, szukają właśnie takich osób, które się przestraszą i zapłacą 🙁
Aha, niczego nigdy od nich nie ściągnęła 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: Pobieraczek :(?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Szkolniaki
jak uspolecznic dziecko?
witam jestem mama 9-letniej córki mój proble polega ze niewiem jak mam jej pomóc dzis byłam w szkole pani mnie wezwała i powiedziała mi ze corka mało cazsu zpedza z
Czytaj dalej