Podkrazone oczy

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #101437

    monikatok

    Mam pytanko…czy maluszek ktorejs z Was ma pokkrazone oczy??
    Moja coreczka(6 miesiecy)ma czesto cienie pod oczami..czasami wieksze,czasami mniejsze..ale SA!¨
    Czy to normalne????????
    Dodam,ze w dzien malo sypia(w nocy spoko) i aktualnie ma katar..moze to przez to…:Hmmm…:

    #2935451

    asik

    A czy te podkrążone oczy ma tylko teraz czy zawsze?
    Moja J. i ja też mamy cienie pod oczami, niestety zawsze 🙁
    Robiłyśmy badania, wyniki w normie
    Chyba taka nasza uroda.
    Latem jak cera jest opalona wygląda to ok, nie rzuca się tak w oczy
    Natommiast zimą – koszmar blada cera i podkrążone oczy brrrr



    #2935452

    chilli

    Zamieszczone przez Asik.
    Moja J. i ja też mamy cienie pod oczami, niestety zawsze 🙁

    jako i my
    ja i wiktoria

    #2935453

    nusiak

    moja mala tez miala jak byla mala, teraz tylko jak sie nie wyspi 🙂

    #2935454

    swiki

    Moniu moj Grzes tez ma cienie, no ale u nas to jednak bakterie i najprawdopodobniej one sa przyczyna wszystkiego, takze tych cieni, bo morfologia i inne badania w normie. Aha tych cieni nie ma zawsze, czasem wogole a dzis np widoczne sa daleka tak mocne sa.

    #2935455

    monikatok

    Zamieszczone przez Asik.
    A czy te podkrążone oczy ma tylko teraz czy zawsze?
    Moja J. i ja też mamy cienie pod oczami, niestety zawsze 🙁
    Robiłyśmy badania, wyniki w normie
    Chyba taka nasza uroda.
    Latem jak cera jest opalona wygląda to ok, nie rzuca się tak w oczy
    Natommiast zimą – koszmar blada cera i podkrążone oczy brrrr

    Ogolnie ma podkrazone zawsze..tylko ostatnio troche bardziej:(Ja mam tendencje do worow pod oczami…wiec chyba(mam nadzieje)taka nasza uroda!

Postów wyświetlanych: 6 - od 1 do 6 (wszystkich: 6)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close