podwyzszona temp. od tygodnia//

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #20848

    dorota27

    wprawdzie od czwartku jestesmy juz w domu po dwu-dniowym pobycie w szpitalu z moja niunia….mialam goraczke i dostawala antybiotyki dozylnie…podejrzewali zap..opon mozg..miedzy innymi..chyba jakies fatum na tym forum…
    ale na szcessie wszysstko ok..posiew nic nie wykazal i poscili nas do domu..ale martwi mnie ze dalej ma podwyzszona temp…nie jeset to goraczka ..ale jednak..iweczorem jest duzo wyzsza niz rano…
    …a lekarz kazal tylko dzwonic jak bedzie goraczka…ale czy to normalne zeby tak dlugo bylo podwyzszona temp..przy przeziebieniu??
    dodam ze zadnych lekow juz mi nie kazali podawac..

    dorota i claudia / ur. 29 maja 2003/

    #288567

    lea

    Re: podwyzszona temp. od tygodnia//

    Mozesz nam przypomnieć, od czego to się zacząło, jakie były objawy?

    A jaką temp. ma teraz?

    Lea i Mateuszek (14.03.03)



    #288568

    dorota27

    Re: podwyzszona temp. od tygodnia//

    wszystko potoczylo sie bardzo szybko…
    dzien wczesniej w nocy ulala i na drugi tez troche…raczej tego nie robi..a jak juz to malo..wtedy bylo dosyc duzo..a wieczorem jka zasnela o 5 to spala chyba do 10!!..ale temp jeszce nie miala..
    na drugi dzien rano byla juz lekko podwyzszona…i pewno nie wybralibysmy sie do lekarza..ale mielismy wlasnie wizyte..po poludniu..juz miala goraczke…i szpitala itp
    teraz jej mierzylam i ma dalej lekko podwyzszona…a wieczorem jeszcze bardziej…
    nie wiem co o tym myslec..

    dorota i claudia / ur. 29 maja 2003/

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close