Podział obowiązków domowych….

Jak to się dzieje u licha, że mój mąż po zmyciu naczyń, wyjściu z psem i odkurzeniu chałupy o godzinie 21 lezy przed tv lub siedzi przed kompem a ja nadal coś robię???????????????????

Julka i 16 miesięczny Karolek

7 odpowiedzi na pytanie: Podział obowiązków domowych….

agus-252003-10-28 21:08:21

Re: Podział obowiązków domowych….

hi hi, tyle się nie zastanawiaj, tylko jeszcze pójdź dać mu wielkiego buziaka , że tyle Ci pomaga :))))

Agus i Kamilek (24.03.2003)

pluto2003-10-28 21:13:29

Re: Podział obowiązków domowych….

Może i bym dała gdyby nie to, że jest z chłopakami na koszu……..chyba że….poczekam do 24…….bomój stary wraca jak Kopciuszek….przed 12 hi,hi………..

Julka i 16 miesięczny Karolek

asiulek2003-10-28 21:19:22

Re: Podział obowiązków domowych….

No to rzuc to wszystko w cholere 🙂 JA tak robie – moj maz bardzo skrupulatnie przestrzega zasady ze po 20 czas wolny – wiec i ja nic nie robie po 20.
Ale moj chlop ma tylko naczynia wrzucic do zmywarki (robi to rano aby rumorem Jeremcia nie zbudzic).

Asia z Jeremim (04.03.03.)

vieta2003-10-29 00:22:04

Re: Podział obowiązków domowych….

mój ostatnio ma wielki problem by wyrzucić śmieci, wyjąć i poukładać naczynia…ale co tam ja muszę mieć soły na wszystko…ach, my kobitki ale my sie mamy…ojoj

monis2003-10-29 00:52:34

Re: Podział obowiązków domowych….

Mój szanowy zawsze udaje bardzo zdziwionego, że coś jest do zrobienia a jak już mu powiem żeby się ruszył to zadaje mi tyle pytań, że już mi się odechciewa jego pomocy.
Generalnie on jest zawsze zmęczony po pracy a ja zawsze szukam dziury w calym. Przecież jest porządek (który notabene zrobił się sam).

Monis i Igi (19-10-2002)

smoki2003-10-29 09:06:14

Re: Podział obowiązków domowych….

Moj nie moze nic zrobic bo jak tylko przyjdzie do domu to w ciagu 30 sekund ma mała małpiatkę zawieszona na szyji hihihi

Juz nawet potrafi sie rozbierac z garnituru i robic sobie kanapki z dawidem na rękach :))))

Jak probuje wziasc Dawida od taty to jest jeden wielki wrzask

HURA!!!!!!!

smoki i Dawidek (13 miesięcy)

2003-10-29 09:09:27

Re: Podział obowiązków domowych….

Ja się za to wszystko wziełam ostatnio…
Rano – Filip robi pobudkę , różnie – czasem przed 5 lub trochę poźniej… Nie podnosze tyłka, wstaje Jakub…Zajmuje sie małym dokąd nie wyjdzie z pracy – karmi Go , przewija, tak ma być!…Ostatni , od 4 dni (nie proszony) mój mąż rano zmywa! – NIC SIĘ NIE ODZYWAM… dO TEGO MYJE BUTLE MAŁEGO I WSTAWIA JE DO WYPARZENIA!
Potem mąz o 8 wychodzi i ja mam swoje popisowe 10 godzin!

O 18.30 (około) Jakub wraca i znów Filip spada na Niego – oglądają razem mecz,Kuba Go przewija, karmi (czasem mu pomagam, albo jadę sobie gdzieś:))…
Kapiemy małeo o 21:00 RAZEM – JA KĄPE, Kuba się wydurnia – nauczył Filipa chlapac, przez co nie mogę wykapać spokojnie dziecka bo wszystko dookoła mokre…
Generalnie nie narzekam…
Też mam co rbic

Bruni i Filipek‘04.2003

Znasz odpowiedź na pytanie: Podział obowiązków domowych….?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
help. help, nie ignorujcie tego posta pliz:-(
To znow ja, pluszaczka nudziara:-) Mam do was krotkie pytanko i licze na wasza wiedza i dosiwdczenie bo ja juz sama nie wiem co o tym myslec..tak wiec czekam na okres,
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
od kiedy spacerówka?
Dziewczyny! Od kiedy w specerówkę wsadzałyście Wasze dzieci? Wydaje mi się, że jak juz stabilnie siedzą.. czyli... koło 6 miesiąca?? A jak nie siedzi jeszcze wtedy? Mam tyle pytań, bo zima się
Czytaj dalej