pomoc dla Mamy Filipka

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #40144

    bbbbbbb

    Dziewczyny to post z Oczekujących, który właśnie znalazłam. Myslę,że my Starające się też możemy pomóc!!!

    Wśród nas jest mamafilipa – Beata. Beatka ma 7 miesięcznego, słodkiego synka i niedawno niestety okazało się, że jest chora na stwardnienie rozsiane!!!!!!!! Jedyną szansą na spowolnienie rozwoju choroby jest leczenie Interferonem co kosztuje 5000 zł miesięcznie. Beacie udało się załatwić, że będzie płatne co 2 miesiąc.
    Robiąc stałe zlecenie nawet na 10 zł czy 30 zł (bo wiadomo jak to jest w dzisiejszych czasach) możemy jej wspólnie pomóc. Zadeklarowało się już około 90 mamuś, więc się uda! Wspólnie!

    Konto jest kontem fundacji i bezpośrednio z niego będą opłacane lekarstwa. A za autentyczność może poświadczyć nasza moderatorka Smoki – ma stosowny komplet dokumentów!

    Każda z nas może znaleźć się w Beaty sytuacji (oby nie), więc pomóżmy Beacie wychować synka, by mogła widzieć każdy jego kolejny uśmiech!

    „Polska Fundacja Chorym na stwardnienie rozsiane”
    ul. Polanki 117 80-305 Gdańsk
    numer konta: 73 16001114 0004070780486001
    Z DOPISKIEM : NA LECZENIE BEATY

    My też się dołożymu prawda?
    B. 3 cykl starań

    #525653

    ania123

    Re: pomoc dla Mamy Filipka

    To naprawde straszne,że ludzi spotykaja tak jak nie jedna z nas niedobory ze strony matki natury…..nie ma nic cenniejszego jak zdrowie…Chce pomóc !!!!..
    zycze Beacie powrotu do sił..i żeby byla szczęsliwa i zdrowa dla siebie i swojego synka!!!
    POZDRAWIAM!!!



    #525654

    agahh

    Re: pomoc dla Mamy Filipka

    Wydaje mi sie,ze te dziewczyny ,ktore moga moglyby po te 5,10 zlotych lub nawet wiecej miesiecznie przelewac na jej konto.Ja postaram sie zapytac w banku jak wyglada z stad przelew na konta fundacji.Jesli bedzie,to dosc drogo zamierzam jednorazowo wplacac sume bedac w Polsce.Sytuacja mamyFilipa jest mi o tyle bliska,ze poprostu sama mam w rodzinie osobe chora na SM.Niestety wtedy nie znany byl lek takowy i choroba dopiero teraz powoli zostaje zatrzymywana .Moj wujek siedzi na wozku i jest zdany tylko na laske mojej cioci.
    Pomozmy dziewczyny bo nie wiadomo co nas moze kiedys spotkac i czy my nie bedziemy potrzebowac sparcia finansowego obcych ludzi.Pomozmy cieszyc sie maciezynstwem,zabawami z dzieckiem……..

    wiesiolek.HormeelS.witB.E
    temperaturki aguski

    #525655

    Anonim

    Re: pomoc dla Mamy Filipka

    popieram, pomagajmy jeśli możemy, każda złotówka się liczy, a wszystko zebrane razem daje dużą kwotę…ja na pewno zrobię przelew…i oby Beacie udało się wyzdrowieć…

    Pozdrawiam cieplutko
    Kasia
    3 podejście
    GG4741887

    #525656

    becius

    Re: Na pewno pomoge!

    Tak mi przykro… To naprawde smutne. Nie wiem, co powiedziec. Sama mam na imie Beata i … tak jakos mnie uderzylo. Na pewno pomoge…

    Becius

    #525657

    zuzanna

    Re: pomoc dla Mamy Filipka

    przepraszam mam pytanko czy to konto jest juz aktywne lub czy na 100%%%%% podany jest dobry numer?????
    bo ja przed chwila chcialam zrobic przelew ale wyskakuje mi blad ze numer konta nieznany wiec sie upewniam u was??

    Zuzanna 16 cykl starań
    Temperaturki



    #525658

    ami7

    Re: pomoc dla Mamy Filipka

    Nawet nie wiem co powiedzieć… tak mi przykro…. Beatko, trzymaj się, jesteśmy z Tobą, nie zostawimy Cię samej…, będziemy walczyć o uśmiech Twój i Twojej kruszynki …. pomogę… obiecuję….

    ami7
    mój wykresik

    #525659

    agahh

    Re: pomoc dla Mamy Filipka

    Zuza sprawdz na kiedy dziecko juz jest.Tam na samym poczatku jest post o koncie bo w zasadzie mama Filipka,Beata, nie jest z oczekujacych tylko z mamusiek:))))))

    wiesiolek.HormeelS.witB.E
    temperaturki aguski

    #525660

    zuzanna

    Re: pomoc dla Mamy Filipka

    no wlasnie tak mi cos nie pasowalo z tymi oczekujacymi:))))
    dzieki

    Zuzanna 16 cykl starań
    Temperaturki

    #525661

    aga30

    Re: pomoc dla Mamy Filipka

    Także zgłaszam chęć pomocy A Beatce życze dużo siły

    Aga i Dawidek aniołek (10.12.2003)

    Edited by aga30 on 2004/02/19 19:37.

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close