Pomocy

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #29934

    agnes22

    Kochane dziewczyny prosze napiszcie mi kiedy na USG widzialyscie zarodek, ja bylam wczoraj i widzialam sam pecherzyk i nic w srodku. Jestem w 5 tygodniu, napiszcie czy wy w tym czasie juz cos widzalyscie poza pecherzykiem. Bardzo prosze o odpowiedzi. Dodam za boje sie bo ostaynim razem mialam pusto ciaze i drugi raz bym tego chyba ni zniosla. Lekarz kazal mi przyjsc na USG za 3 tygodnie

    #395126

    kate27

    Re: Pomocy

    Nie denerwuj się! Ja byłam pod koniec 5 tygodnia na usg i bylo widac jajeczko z cieniem w srodku. Nie mozna bylo jeszcze stwierdzic wieku ciąży, terminu porodu, nawet maszyna nie byla w stanie zmierzyc wymiaru jaja. Wszystko zalezy od tego jakiej jakosci jest USG.
    Nie martw się… łatwo mi radzic, ale ja tez sie strasznie balam, bo pierwsza ciaza to też niestety puste jajo. Trzymam kciuki! Kolejne USG mialam w 8 tyg. i 2 dni i bylo juz serduszko:)
    Pozdrawiam!

    Kate, 24 IV 2004!

    Edited by Kate27 on 2003/10/25 17:25.



    #395127

    ika

    Re: Pomocy

    Nic się nie martw. Bardzo czesto tak wcześnie jeszcze nic nie widać, dlatego rzadko kiedy robi się tak wcześnie USG. Bardzo dobrze Ci lekarz powiedział. Ja na pierwszym byłam własnie w 8 tygodniu i mogłam zobaczyć takiego małego gumisia z bijacym serduszkiem.
    Pozdrawiam ciepło

    ika z małym słoneczkiem marcowym

    #395128

    anastazja

    Re: Pomocy

    Tak ja rowniez robilam usg w 5 tygodniu jednak serdudzko zaczelo boc dopiero za poltorej tygodnia .

    Pozdrowionka 🙂

    Anastazja i bardzo wyczekiwana Jagoda (01. 08. 03)

    #395129

    myszka23

    Re: Pomocy

    Nic się nie martw! Jak ja byłam na usg w 6 tyg,to nawet nie biło jeszcze serduszko! Natomiast powtórzyłam badanie w 8 tyg,to widziałam już malusieńką dzidzię z pulsującym punkcikiem. Ja też mam za sobą cięzkie przeżycia- w zeszłym roku dwukrotnie poroniłam(ale 3 lata temu urodziłam piękną córeczkę),to wiem,co czujesz. Znam ten strach doskonale.Trzeba myśleć pozytywnie! Pozdrawiam Ciebie i Twojego Maluszka ciepło. Myszka i 19 tyg Bobo.

    #395130

    lali

    Re: Pomocy

    W tym tygodniu zarodek moze jeszce byc niewidoczny, musisz sie uzbroic w cierpliwosc, mysl pozytywnie, a za kilka dni juz ujrzysz swoja Fasolke z ziarenkiem

    Magda mama Natalki ur19.03.03



    #395131

    rudasek

    Re: Pomocy

    ..u mnie w 5 tygodniu też nic nie było widać ..a popatrz jaki chłopak tam siedział cichutko

    Rudasek i

    #395132

    mania

    Re: Pomocy

    Witaj, myslę że troche za wcześnie poszłas do lekarza. bo 5 tydzień to pewnie od daty ostatniej miesiączki więc w rzeczywistości dopiero 3 tydzień życia płodu, a więc serduszka jeszcze nie widać. Nie martw się na zapas bo stres to nic dobrego w pierwszych tygodniach ciąży. Napewno będzie ok. Ja na pierwszej wizycie byłam w 7 tygodniu ciązy serducho już biło ale na USG dziecko to była taka maleńka kropeczka. Trzymam kciuki – będzie ok.

    Marzenka i Marysia albo Franek (2.01.2004)

    #395133

    asia80

    Re: Pomocy

    U mnie w 6 tc bylo tylko jajo plodowe, dopiero w 8 maluszek-fasolka 😉 Zycze Ci aby te dwa tygodnie minely superszybko!!!

    Asia i maluszek 😉 (26 tygodniowy)

    #395134

    lunka

    Re: Pomocy

    tak jak mówiły dziewczyny nic się nie martw, jest jeszcze bardzo wczesnie i dlatego nic nie widać na pewno wszystko będzie dobrze.Pamiętaj że nie wolno ci sie denerwować! trzymam kciuki:))
    pozdrawiam cieplutko

    Elcia i fasolka 22.04.2004

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close