Pomocy!!!!

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #12350

    anetka25

    Boze, nie wiem juz co robic.
    Adas od dawna jadal flaszencje, nie zawsze cala rano okolo 6-ej, potem o 10-ej, potem jakis sloiczek owocowy lub starte jabluszko z biszkoptem lub tez jogurcik i bananka, potem flaszencja o 15-ej i znowu jakis sloiczek, ale juz obiadek.i ostatnia flaszeczka okolo 20-ej. W ciagu dnia malo pil, dopijalam go w nocy:)
    A wczoraj? Wszystko jak zawsze, a Adasia tak zwymiotoalo w nocy okolo polnocy, ze historia. Cale nasze lozko …nie powiem jakie. wczesniej dalam mu soczek jablkowy, tak troszke. zwymiotowal potem nawet po wodzie. Nad ranem dostal okropnej biegunki. Zrobil mi z 5 kupek. potem juz tylko puszczal baczki. Rano o 6-ej zjadl jakies 160ml mleka, potem o 10-ej juz nie chcial wiecej jak tylko 60ml.Nastepna butle dostal okolo 15-ej – 190ml.Do wieczora nic mu nie dawalam oprocz picia, herbatke. Popopludniu ugotowalam mu ryz z marchewka. podczas jedzenia znowu zwymiotowal. A teraz nie chce mi ani pic ani jesc. Co mam robic? Nie chce by sie odwodnil! Blagam doradzcie cos!!

    Pozdrawiamy – Anetka i ciezko zabkujacy Adaś (29.04.02)

    #191002

    joannamaria1973

    Re: Pomocy!!!!

    Ja nie wiem ale biegunka to nie dobrze może powinnaś zadzwonić po lekarza.Nie wiem ale ja bym spanikowała

    ASIA mama małego Patryczka



    #191003

    anetka25

    Re: Pomocy!!!!

    Kurcze dzwonie od godziny do szpitala na ostry dyzur i ciagle zajete. A Adas spi jak szalony i nadal nawet na spaniu nie chce ani jesc ani pic. Brrr…..

    Pozdrawiamy – Anetka i ciezko zabkujacy Adaś (29.04.02)

    #191004

    joannamaria1973

    Re: Pomocy!!!!

    ale gorączki nie ma? No nie wiem próbuj dawać mu pić.I dzwoń do szpitala

    ASIA mama małego Patryczka

    #191005

    nikola15

    Re: Pomocy!!!!

    Jak najszybciej wezwij lekarza żeby Adaś się nie odwodnił,w międzyczasie próbuj dawać mu pić.
    pozdrawiamy;
    Dagmara i Oliwia (2,5 miesiąca)

    #191006

    renia

    Re: Pomocy!!!!

    2 tygodnie temu Asia tez wymiotowala nawet po wodzie i nie jadla chyba z 3 dni, dawalam jej co chwileczke pic, malutkie lyczki, byle czesto. Poza tym podawalam jej wode z sola. Tak wyczytalam. Podam Ci strone www, z ktorej wtedy skorzystalam.

    Jest tam uwaga:

    “Zawsze zwróć się do lekarza, jeżeli:
    dziecko ma od sześciu do dwunastu miesięcy, a wymioty i biegunka trwają ponad sześć godzin;”


    Renia
    mama Asi (listopad 1999) i Ani (listopad 2001)



    #191007

    anetka25

    Re: Pomocy!!!!

    Juz jest lepiej.pojechalismy wczoraj w nocy do szpitala, czekalismy az do 4:30 by lekarz nas przyjal:( Biedny Adas sie nie wyspal.
    Ale najwazniejsze, ze dzis jest juz lepiej.To normalna infekcja z powietrza.Wiekszosci szybko przechodzi, ale trzeba pic.Poniewaz Adas nie pil, balam sie jak….
    Dostalismy strzykawe i specjalne picie zamiast jedzenia na jakis czas. Nie wymiotowal juz i biegunki jak na razie tez nie ma. dzis troszke zjadl, wiec zobaczymy.Spal nam do 12-ej.
    teraz tez spi wiec ide i ja sie polozyc.Musze troszke odpoczac po tej okropnej nocy.Buziaki dla Was i dziekuje za pomoc:) na razie!!

    Pozdrawiamy – Anetka i ciezko zabkujacy Adaś (29.04.02)

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close