POMOCY CIAGLE ZATKANY NOS U PRZEDSZKOLAKA

Dziewczyny mój Bartek odkąd od wrzesnia poszedł do przedszkola cały czas ma zatkany nos podawalismy rózne rzeczy juz do nosa i nic caly czas to samo juz mi się słuchac nie chce jak ciągle sie męczy! Macie jakies doswiadczenia kazdy mówi że to uroki przedszkola ale ile można?????:Hmmm…:

7 odpowiedzi na pytanie: POMOCY CIAGLE ZATKANY NOS U PRZEDSZKOLAKA

usianka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Hanka83:Dziewczyny mój Bartek odkąd od wrzesnia poszedł do przedszkola cały czas ma zatkany nos podawalismy rózne rzeczy juz do nosa i nic caly czas to samo juz mi się słuchac nie chce jak ciągle sie męczy! Macie jakies doswiadczenia kazdy mówi że to uroki przedszkola ale ile można?????:Hmmm…:

do wiosny? :Fiu fiu:
A tak powaznie – u nas przy katarze w ruch idzie niezastapiony nebulizator – inhalujemy zwykła koncówką, bo ta do nosa jakos młodego na razie nie przekonuje. Do tego obowiązkowo odciagacz kataru, po oczyszczniu Euphorbium, na noc albo coś z olejkami na klate albo cebula w plastrach przy łózku i da się żyć. Generalnie u nas problem daje się rozwiązać po ustawowych 7 dniach bez naduzywania medykamentów, ale oczywiscie wraca srednio raz w miesiącu (Miłosz tez w tym roku zaczął przedszkole). Stan permanentnego kataru by mnie zaniepokoił, bo to jednak łatwo idzie na uszy, zatoki. Byliście u pediatry?

fasolada Dodane ponad rok temu,

Dorzuce do wypowiedzi Usianki jeszcze sol morska w sprayu przed odciąganiem. O pomyśle z cebulą nie słyszała, nam ostatnio pomógł oilbas na chusteczke.
A katar teraz jakiś paskudny- mnie trzyma 2 tygodnie i nie planuje odpuścic… :/

lilavati Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Hanka83:Dziewczyny mój Bartek odkąd od wrzesnia poszedł do przedszkola cały czas ma zatkany nos podawalismy rózne rzeczy juz do nosa i nic caly czas to samo juz mi się słuchac nie chce jak ciągle sie męczy! Macie jakies doswiadczenia kazdy mówi że to uroki przedszkola ale ile można?????:Hmmm…:

A nosek ma zatkany wydzieliną czy zatkany zatkany?
Laryngolog dziecię widział? Migdałki oceniał?

hanka83 Dodane ponad rok temu,

więc od samego poczatku jak zaczał chodzic do przedszkola to ciagle katar smarki na poczatku białe a po 4 dniach juz zielone uhhh i tak w kółko pediatra kazał podawac mucofluid na zmianez disnemarem i juszcze w miedzy czasie tantum protect nieraz brakowało dnia na wkraplanie bo wiecznie cos po wizycie laryngolog powiedział by odstawic wszystko a zostac na fliksonase przeciwalergicznym bo tamte wszystkie rozrzedzaja wydzieline i powoduja ze nos cały czas produkuje migdałki ok ale zasugerowała laryn. ze jesli mu nie przejdzie trzeba bedzie wyciac 3 migdał

usianka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Hanka83:więc od samego poczatku jak zaczał chodzic do przedszkola to ciagle katar smarki na poczatku białe a po 4 dniach juz zielone uhhh i tak w kółko pediatra kazał podawac mucofluid na zmianez disnemarem i juszcze w miedzy czasie tantum protect nieraz brakowało dnia na wkraplanie bo wiecznie cos po wizycie laryngolog powiedział by odstawic wszystko a zostac na fliksonase przeciwalergicznym bo tamte wszystkie rozrzedzaja wydzieline i powoduja ze nos cały czas produkuje migdałki ok ale zasugerowała laryn. ze jesli mu nie przejdzie trzeba bedzie wyciac 3 migdał

ale odciagacie mu te giluny z nosa? bo jesli nie to to wszystko bez sensu – po rozrzedzeniu trzeba ściagnąć na maksa ile sie da (sprzety frido-podobne są genialne), a potem zaaplikowac spray hamujący produkcję – Euphorbium działa cuda. Zarówno ja, mąz jak i dzieciaki jedziemy własnie na takim postepowaniu i katar ustepuje.
flixonase to steryd – na gęsty, zielony katar? po kiego? kompletnie bez sensu… byly problemy katarowe przed przedszkolem by miec podstawy twierdzic ze katar jest alergiczny?

nick3 Dodane ponad rok temu,

Mam 2,5 letnią córkę, która jest astmatyczką i często jest przeziębiona, chodzi do żłobka. Wpuszczamy jej do nosa sól morską, a potem oczyszczamy nos aspiratorem. Dobre jest też oklepywanie, żeby wydzielina nie zalegała na oskrzelach.

lotka Dodane ponad rok temu,

Właśnie może to być alergiczne zatykanie noska. Mojej koleżanki córka ma taki problem chodzi do przedszkola i cały czas ma zatkany . Kiedyś zrobiły testy i wyszło że jest alergiczką ….

Znasz odpowiedź na pytanie: POMOCY CIAGLE ZATKANY NOS U PRZEDSZKOLAKA?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
12-to latka
Witajcie :) Jestem nowym userem i jeśli temat włożyłem nie tam gdzie trzeba to przepraszam . Mój problem polega na różnym postrzeganiu wychowania dziecka w odróżnieniu od mojej partnerki .
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
pytanie o pewien bollywoodzki film
pytanie z kategorii "niewielkie szanse na uzyskanie odpowiedzi," ale majac w pamieci slawny watek kole oko kole czy jakos tak, pomyslalam, ze zadam byl taki bollywoodzki film, mysle, ze z okolic
Czytaj dalej