POMÓŻCIE!!!

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #13322

    zabulka

    Kochane

    Wiem że straszna panikara ze mnie, ale ostatnio nie jestem w stanie o niczym innym myslec. Otoz dzisiaj mam 36dc, jest to I cykl po odstawieniu diane. Kilkumiesieczne branie tabletek powinno unormowac cykl, a ja czuję, że małpa jeszcze długo nie nadejdzie. Tempke mam miedzy 36,8 a 37,3, więc wydaje mi się, że są zbyt duże skoki, abym była w ciąży. Poza tym test siusiany wyszedł negatywny…..
    Poradźcie mi, czy już teraz powinnam iść do lekarza, czy zaczekać jeszcze parę dni…. i ile???? Wiem że trochę panikuję, ale będę wdzięczna za odpowiedź.
    Acha, może dodam jeszcze, ze mam podejrzenie pco, ale wydaje mi się, że owu miałam 3 tyg temu, z uwagi na odstawienie tabletek płodność wydłużyła mi się do tygodnia, czyli z moich obliczeń wynika, że moja druga faza trwa 2 tygodnia.

    Całusy

    Zabulka

    #202891

    agnes02

    Re: POMÓŻCIE!!!

    Nie bardzo wiem co Ci doradzić. Rzeczywiście chyba za duże rozbieżności w temp., żeby wskazywała na ciążę.
    Powinnaś iść jak najszybciej do lekarza, żeby Cię zbadał, jeśli ma podejrzenie o ciążę, to może zleci Beta hcg.
    Ja pamiętam , że po odstawieniu Diane też nie miałam długo okresu. Lekarka poleciła mi czekać 14 dni od daty spodziewanej miesiączki, a ponieważ do tego czasu okres się nie pokazał, dostałam na jego wywołanie zastrzyki : Estradiol + Progesteronm, ale nie wiem jak było z temp. , bo po prsotu jej nie badałam. Może u Ciebie pojawiła się jakaś torbiel, lepiej idź i sprawdź.
    Życzę zdrówka
    aga (31.07)



    #202892

    zabulka

    Re: POMÓŻCIE!!!

    Aga czyli po Diane też miałaś ten sam problem? Zmartwiłam się tym że nie mam okresu, bo wcześniej po odstawieniu Marvelonu nuie było takich problemów. Dziękuję Ci, ściskam.

    Zabulka

Postów wyświetlanych: 3 - od 1 do 3 (wszystkich: 3)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close