Pomysł na przebranie dla dziecka.

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #91327

    edysia

    31 stycznia w przedszkolu Natalki jest bal karnawałowy dla dzieci i wszystkie dzieci maja byc przebrane.
    Zastanawiam sie w co?
    Czy mam cos wypozyczyc czy uszyc sama?
    Napiszcie jak ubieraliście swoje dzieci na takie bale?
    Jak szykowałyście ( szyte z czego )
    Dodam, ze nie mam maszyny do szycia, wiec w gre wchodza jakies pomysły, w których nitka z igła wystarczą 😀
    Moze jakies foty.
    Wszystkie pomysły bardzo mile widziane.
    Dodam, ze to strój dla 3,5 letniej dziewczynki 🙂

    #1670661

    lea

    Moze tu cos znajdziesz?



    #1670662

    mamanikosia

    Dla chłopca

    Ja w tamtym roku nie wiedziałam za co przebrać i w ostatniej chwili się za to zabrałam, nic juz w sklepach nie było a jak coś było fajnego to w cenach kosmicznych, i wymysliłam /tylko ze to dla chłopaka/ ze przebiore go za clowna, zobacz jak wyglądał

    a w tym roku tak:


    tylko czpkę mu do tego z czarnego brystolu zrobiłam.

    a dziewczynki to niki mi mówil że księzniczki były, wróżki i tp i td, przeważnie widziałam że różowy kolor królował, jakieś skrzydełka miały podoczepiane korony, różdżki.

    #1670663

    edysia

    Zamieszczone przez mamanikosia
    Ja w tamtym roku nie wiedziałam za co przebrać i w ostatniej chwili się za to zabrałam, nic juz w sklepach nie było a jak coś było fajnego to w cenach kosmicznych, i wymysliłam /tylko ze to dla chłopaka/ ze przebiore go za clowna, zobacz jak wyglądał

    a w tym roku tak:


    tylko czpkę mu do tego z czarnego brystolu zrobiłam.

    a dziewczynki to niki mi mówil że księzniczki były, wróżki i tp i td, przeważnie widziałam że różowy kolor królował, jakieś skrzydełka miały podoczepiane korony, różdżki.

    No bardzo pomysłowo 🙂

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close