Pomysły w dziecięcym pokoju

Co można albo co już zrobiliście ciekawego w pokojach Waszych dzieci?
Nasz pokoik Marysi jest maleńki, a zabawek i drobiazgów sporo i gdzie się pomieścić?!Jak Wy sobie z tym radzicie? Może macie jakieś ciekawe roziwązania?pomysły? Może jakieś zdjęcia?

33 odpowiedzi na pytanie: Pomysły w dziecięcym pokoju

Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

jestem na etapie zmian
jest mnostwo fajnych stron z inspiracjami:)
niestety nie polskich.

wpisz w google w grafiki kids room, children’s room (rooms)

i zajrzyj kilka watków nizej na naszych tematach – tam pokazałam to co mnie zainspirowalo!

POZDRAWIAM 🙂 bruni

malinka-x Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

spójrz tutaj –

mnóstwo ciekawych zdjęć pokoików dziecięcych,
ja właśnie jestem w w trakcie remontu pokoju Marty i poszukuje inspiracji do stworzenia pokoju – łąki

mebelki, a właściwie regały na zabawki i książeczki wykona stolarz, bo nigdzie nie mogę znależć takich, jakie mi się podobaja

malinka-x Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

Wkleję kilka fotek 🙂

mebelki, jak juz pisałam zrobi stolarz na wzór:

na ścianie chciałam coś namalować, jakieś motylki, kwiatk, chmurki, słoneczko, ale jestem kompletne beztalencie, wiec zamówię fototapetę, jak do tej pory znalazłam taką:

a jeśli firma podejmie się wykonania ze zdjęcia to może taką:

motywy na ścianę jeszcze poszukuję…

w okienku zawiśnie lambrekin:

to takie moje pomysły, na razie szukam, szukam, szukam i muszę to wszystko jakoś ze sobą “dopasować”

spać mi nie daje urządzanie tego pokoiku:)

erica Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

też jestem na tym etapie. przygotowujemy pokój dla Daśka. Te wszystkie pokoje ze stron internetowych, czasopism fachowych itp sa piękne ale wg mnie neipraktyczne. Po pierwsze jest w nich pusto – łóżko, 2 szafeczki i ewentualnei stolik czy biórko – a gdzie mam wepchnąć te wszystkie zabawki (ma ich więcej niż niejedno rpzedszkole), ciuszki (a przeciez rośnei i będzie ich więcej) itp… Do tego wszystko to, co pokazują w gazetach jest na ogól cholernie drogie, no i takie dzieciowe meble mają krótki okres użytkowania, bo potem stają się niepraktyczne. Ja wymyśliłam sobie sama wystrój. Dasiek odziedziczy po nas segment (w idealnym stanie, kilkuletni), ma kupioną wykładzinę w alejki, domki i uliczki, na zabawki ma orgomną skrzynię pirata, dodatkowo 1 część kredensu również będzie przeznaczona na zabawki. Spanko to tapczan, normalny, nie dzieciowy. A tapeta będzie od dołu ściany w ciężarówki, potem pójdzie dekor a potem gładki baranek w jednym kolorze (by można było powiesić obrazki i zdjęcia). Pod oknem staną auta i stolik z krzesełeczkiem (kupiłam taki plastikowy komplet), krzesełko do karmienia już chyba schowam do piwnicy.

Dawcio 15.10.04

Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

my mamy szafe systemowa w pokoju Filipa i tam wszystko trzymamy – ciuszki na pólkach i zabawki w pojemnikach ikei:)

POZDRAWIAM 🙂 bruni

agat79 Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

My tez za miesiac sie wyprowadzamy i Olivia dostanie wreszcie swoj wlasny pokoik!!! Na poczatku myslalam o pokoiku “malek ksiezniczki”, mebelki malutkie, kolorowe, male lozeczko itd. ale po wielu przemysleniach stwierdzilam, ze zrobimy jej uniwersalny pokoik, w marcu bedzie miala rodzenstwo, jakby byl chlopiec- nie wiem, czy dobrze by sie czul w “pokoju ksiezniczki” ;-))) Kupilismy juz farbe- kolor awokado- bardzo mi sie spodobal. Do tego dostanie biale mebelki, moze jakos udekorowane, ale ogolnie biale, bedzie fajny kontrast do scian, na podlodze wykladzina dywanowa, jeszcze nie wiem, jaki kolor, jakies fajne pasujace dywaniki dla przytulnosci. A lozko dostanie najnormalniejsze na swiecie. Zadnych tapczanow, skladanych sof, ktore po pewnym czasie wyrabiaja sie i spi sie na nic jak na wertepach. Dostanie Duze lozko, moze 140/200, zeby sie mogla do woli wiercic, a w razie potrzeby, bede mogla z nia spac. Materac wymienialny, takze moze lozko sluzyc pare lat. Jak mi sie cos przypomni jeszcze, dam znac. Agata i Olivia 27.07.04 i marcowa fasolka

erica Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

z tą szafą to neizły pomysł. Ja sobie też umyśliłam na początku szafę stanlejowską przez całą ścianę z lustrami, co optycznei powiększyłoby pokój. Ale po przemyśleniu sprawy wybrałam jednak ten segment. No i był pretekst, by zmienić wreszcie nasz pokój, który do tej pory był pokojem dziecinno-gościnnym. Ściany już pomalowaliśmy na meksykańskie chili (mąż wybrał kolor, ale już przyzwyczaiłam się), mebelki tez kupiliśmy tylko na razie wojujemy z firmą, która je robi.

Dawcio 15.10.04

hania17 Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

inspisracje są świetne, choć chodziło mi bardziej o praktyczną stronę jak zagospodarować drobiazgi, zabawki, art. papiernicze, plastycze itd. ale miło pooglądać i pomysleć, co by tu zmienic czy zrobic coś nowego…

hania17 Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

wierze, ze to może spędzać sen z powiek
zapowiada się bajecznie

Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

ja wybralam sciany w kolorze żółtym (1 sciana) i w kolorze magnolii ( z duluxa):)

jak zrobimy calosc , wstawie fotki

POZDRAWIAM 🙂 bruni

hania17 Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

zgadzam się, że często to co piękne w pismach czy na stronach jest mało praktyczne dla maleńkich blokowych pokoików. Dlatego własnie szukam pomysłów od tych co już wymyślili jak pokoju 1,74 x 3,5 zmieścić wszystko co dotyczy dziecka i nie tylko

hania17 Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

i my też mamy szafę z przesuwanymi lustrzanymi drzwiami… jestem zadowolona z niej, bo wiele zmieści w środku, a poza tym z boku mam półeczki, ale to ciągle mało..
a do Ikei to myślę wybrać się w niedalekiej przyszlości i poszukać jakiś pojemników ciekawych

Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju


zamierzam kupić te posciel:)

POZDRAWIAM 🙂 bruni

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

Michała pokoik już powstał w pierwotnym zarysie. Ściany Fruit Fool 4 z mieszalnika Dulux – bardzo soczysta zieleń. 🙂 Na podłodze wykładzina dywanowa ciemnoniebieska. Meble Rolling z Forte – granatowe (szafa, komoda i regalik na zabawki). Łóżko sosnowe 90cm z szufladą + materac. Planuję na okno roletę plus może dzieciowy lambrekin (coś jak te kwiatki do pokoju łąki tylko, że motyw chłopięcy). Michał ma dużo zabawek, więc będzie kolorowo. Myślę, że jeszcze w przyszłym roku razem z nim w pokoiku zamieszka dzidzia (najpierw będzie z nami w sypialni).
Pokoik zrobiliśmy bardziej uniwersalny, w koncu jakoś trzeba ten kredyt spłacać, a nie wymieniać meble za 3 lata… 🙂

Kamelia z Michałkiem 14.08.2003 i marcową pijawką

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: MOJE INSPIRACJE

Bruni zrobiliśmy sobie sypialnię w takim kolorze, ma ok. 10m2. Jak na razie jestem pozytywnie zaskoczona. Dodatki będą właśnie w ciemnej czerwieni. Szarość bardzo dobrze wygląda na scianie, nie jest zbyt ciemno!

A pościel b. ładna.

Kamelia z Michałkiem 14.08.2003 i marcową pijawką

malinka-x Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

my też urządzamy malutki pokoik (2×3) z tą różnicą, żę to bedzie pokój tylko do zabawy i na zabawki, dlatego wymyśliłam sobie te regały, z większą ilością półek niż na moich zdjęciach, aby zabawki i ksiązki można było ułożyć, bo do tej pory wszystko jest “wrzucone” do pojemników z ikei.

martynapinia Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

Na tych zdjęciach całego pokoju nie widać.
Pokój jest bardzo mały ma zaledwie 7 m2 ale udałó mi sie wszystko wepchnąć.

Dodane ponad rok temu,

Re: MOJE INSPIRACJE

ten kolor to raczej zieleń…
ten kolor z Duluxa gotowy, nie z mieszalnika, to OLIWKOWY GAJ… jest nieco ciemniejszy…
już myslalam, zeby nim pomalować tylko 1 sciane, reszte magnolią i zrobić tylko zielony szeroku pas poziomy na wys 3/4 sciany, na którym powiesilibysmy czarno – biale zdjecia podobnie oprawione jak te na ‘inspiracji’.
a pod spodem zrobilibysmy na ścianie szlaczek w takie wląsnie cyferki jak na poscieli zeby to troszke rozweselic i żeby było bardziej “dziecieco” w pokoju.
Albo te cyferki na ścianie na której jest okno:)

musialabym sama wyciąc z plexi lub kupić gotowe szablony takich cyfer.

POZDRAWIAM 🙂 bruni

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: MOJE INSPIRACJE

Mój monitor szaleje… Zamiast oliwki szary pokazuje…

Kamelia z Michałkiem 14.08.2003 i marcową pijawką

tazmanka Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

Niedawno robilismy pokoj dla Nikoli.
Wrzuce pare fotek.
Nie jest jeszcze do konca zrobiony, planuje pare obrazkow, zdjec- moze firanke.

Nikola 16m.

Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

ten odcien żóltegomoze być, ale w polaczeniu z tą zielenią dostalabym fioła:)

POZDRAWIAM 🙂 bruni

Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

taki zielony…: moze bedzie lepiej widac

POZDRAWIAM 🙂 bruni

malinka-x Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

Ładnie, slonecznie i milutko

hania17 Dodane ponad rok temu,

Re: MOJE INSPIRACJE

przez te Wasze inspiracje jak nie myślałam jeszcze o zmianie wystroju, to teraz będę o tym myśleć

pościel bardzo ładna a w połączeniu z Twoją inspiracją zapowiada sie naprawdę super pokój.

hania17 Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

a ten Kubuś na ścianie to pomalowany, odrysowany? mieliście jakiś szablon? ja jestem raczej antytalencie w malowaniu, ale Kubuś Marysi to by sie podobał
póki co mamy żółte ściany i dość szeroki kolowowy pasek…
dziewczyny ja przez Was naprawdę zaczynam myśleć o zmianach

hania17 Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

moja koleżanka od niedawna mieszka w domku i pokój małej tylko do zabawy jest co najmniej taki jak nasz duży… świetna rzecz mieć kącik tylko do zabawy… fajnie że i Wy tak możecie mieć, nawet jesli nie będzie on bardzo duży
My póki co łóżeczko-tapczanik w naszym mieć będziemy, bo mam też nadzieję, że kiedyś Marysia i my będziemy chcieli spać osobno tak naprawdę

hania17 Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

ależ ładnie te wasze i nasze dzieci mieszkają albo mieszkać będą

malinka-x Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

Marta spi z nami w sypialni, a jej zabawki do tej pory skladowaliśmy w “pokoju gościnnym” 🙂 przez co nigdy, nigdzie nie miałam porządku, wszędzie porozrzucane zabawki.
Chciałabym żeby mała spała w pokoiku, który dla niej przygotowujemy, ale to jest na parterze, a my mamy sypialnie na piętrze, wiec jak narazie to niemożliwe
oj jak bym chciała mieć nadmiar miejsca i zrobić dziecku duża bawialnie, sypialnie i pokój do nauki :)))

maleńki mamy domek 60 m2
.

tazmanka Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

Moje dziecko i tak ma juz fioła- wiec nic jej nie grozi

Nikola 16m.

tazmanka Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

Ten kubus- jest przyklejany na tasme, taka jakby mata- ciezko mi wytlumaczyc, a na allegro znalezc nie moge. My kupilismy w Auchanie.

Tu masz farby, do nich szablony brodery:
[Zobacz stronę]

Nikola 16m.

maduxia Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

Mamy taką pościel, jest super, bardzo dobra gatunkowo, materiał przyjemny. Kupiliśmy jeszcze taką w dno oceanu, same ryby, żółwie i inne, bo antoś ostatnio uznaje tylko to, co ma związek z morzem…
pozdrawiam, m.

Antoś 24.11.03 i Staś 13.12.06

hania17 Dodane ponad rok temu,

Re: Pomysły w dziecięcym pokoju

dzięki:)
no to i my poszukamy Kubusia

Znasz odpowiedź na pytanie: Pomysły w dziecięcym pokoju?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
grota solna
mam pytanie :czy chodzicie/chodziłyście z dziećmi do groty solnej???????? naczytałam się ostatnio duzo w internecie na temat dobrodziejstw płynących z pobytów w grocie.niedługo jesien i wiadomo infekcje...brrrr jesli wiecie to poradźcie jak
Czytaj dalej
Dla starających się
Ki diabeł?
Zacznę od początku, czyli od środy: zaczął mi się okres. To znaczy zaczęło mi się plamienie, co z regułu skutkowało tym, że w ciągu kilku - kilkunastu godzin następował pełnoobjawowy,
Czytaj dalej