Forum: Karmienie

Poradźcie, bo nie mam doświadczenia…

…..z nietolerancją pokarmową i alergią….
Zosia ma 8,5 mies, jest na piersi + zupki , kaszki.
Nigdy nie wykazywała żadnych reakcji alergicznych na nic.
Je przed snem kaszki różne na mleku – bezmleczne, lub na wodzie – mleczne.
Bezmleczne robiłam do tej pory na takim mleku z Nestle Bifidus Bio, niedrogie, 7zł.
Skończyło się i stwierdziłam, że kupię jej “porządne” mleko, wzięłam Bebilon, dostała go po raz pierwszy i
kupki rzadkie, o innym zapachu (smrodku ), dziś były 3, a zawsze jedna, góra dwie i twarde. Wydaje mi się, że było trochę śluzu…..
Czy – odstawić od razu
-przeczekać, może się przyzwyczai????
Nie sygnalizuje żadnych bólów brzuszka.
Poradźcie.

7 odpowiedzi na pytanie: Poradźcie, bo nie mam doświadczenia…

chilli2007-02-21 19:02:40

Re: Poradźcie, bo nie mam doświadczenia…

IMO zbyt gwałtowena zmiana mleka
albo zbiegło sie np. z zębami które dały takie kuopy.
inna rzecz, zę inne probiotyki siedzą w bebilonie a inne w nestle.

ja bym nie odstawiała tylko poczekała i dąła żoładkowi szanse.

kusiolson

kasiex2007-02-21 20:36:12

Re: Poradźcie, bo nie mam doświadczenia…

hmm… sama nie wiem…
ja bym chyba odstawiła, chociażby po to, aby sprawdzić czy to faktycznie od mleka
u nas właśnie taka sama sytuacja jest z sinlakiem – ja odstawiłam i jak na razie kupy nadal zielone i śmierdzące, a minęło już 5 dni…
a zęby właśnie znowu atakują, dziś lekarka stwierdziła opuchnięcie górnego dziąsła…

Kasia, Kuba 01.03 i Borys 06.06

ahimsa2007-02-21 23:17:31

Re: Poradźcie, bo nie mam doświadczenia…

Za każdym razem jak się zmienia mleko trzeba to robić stopniowo! Nie można tak od razu podać innego mleka. Bo skończy się właśnie tak.

Mat 2,4l. i lipcowy chłopczyk

beamama2007-02-23 09:23:12

Re: Poradźcie, bo nie mam doświadczenia…

No widzisz, nie wiedziałam….bo moje dzieci na piersi, tylko kaszki raz dziennie na mleku….Będę pamiętać, dzięki.

ahimsa2007-02-23 11:14:08

Re: Poradźcie, bo nie mam doświadczenia…

Można zrobić np. tak, że podajesz jeden raz nowe mleko a reszta posiłów na Twoim ( lub jakimś co używałaś do tej pory). I stopniowo zwiększasz ilość posiłków z nowym mlekiem( o jeden więcej dziennie). Można też mieszać, ale ja polecam ten pierwszy sposób. I tak aż całkowicie przejdziesz na nowe mleczko. To się tyczy też np. przejścia z Bebilon 2 na Bebilon 3. Nie tylko z jednej marki mleka ni inną:)

Mat 2,4l. i lipcowy chłopczyk

klucha2007-02-24 14:50:52

Re: Poradźcie, bo nie mam doświadczenia…

aż 5 dni, a moze dopiero 5 dni

u mojej “usuwanie skutków” po alergenech trwa nawet do miesiaca

Izka i 4 latka

kasiex2007-02-24 20:12:33

Re: Poradźcie, bo nie mam doświadczenia…

wiem, że to może tak długo trwać, ale na szczęście u nas tym razem od wczoraj jest już lepiej 🙂

Kasia, Kuba 01.03 i Borys 06.06

Znasz odpowiedź na pytanie: Poradźcie, bo nie mam doświadczenia…?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
pierwsze objawy ciąży
Czesc wszystkim!Moze ktos mi pomoze...Od roku staramy sie z mezem o dzidziusia i nic...moze w tym miesiacu sie udalo, moze test owulacyjny pomogl;-) teraz czekam na pierwsze objawy ciazy, o
Czytaj dalej
Nasze zdjęcia
moja najdrozsza istotka:)
Z racji tego ze mi sie nudzi;)wklejam zdjecia mojego syneczka:)Skonczyl juz roczek:)Uffff nie wiem kiedy to zlecialo:) Ciasno juz mi bylo w tym brzuszku:) [img]http://www.superfoto.pl/zdjecia/foto/f/9/2/5/17145063_d.jpg[/img] Przed chwila sie urodzilem:)Jestem taki maluski:) [img]http://www.superfoto.pl/zdjecia/foto/f/1/3/6/16908634_d.jpg[/img] A tu juz
Czytaj dalej