Poromocja pampersa??!!

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #48911

    niki23

    Jakieś dwa tyg. temu moja mama dostała maila od firmy pampers,że w czerwcu będzie promocja dużych paczek(chyba tych Jumbo)i że będą one w cenie 39,00 zł.I jeżdże już od tych dwóch tygodni po wszystkich marketach typu- geant, makro, hypernova, auchan, real( Kraków i Katowice) i NIGDZIE nie znalazłam pampersów w tej cenie. Wszędzie Jumbo paczki kosztują chyba coś ok. 56 z ( używamy „czwórek”. No i gdzie jest ta promocja?? Wiecie może coś na ten temat??

    #630840

    mirabelka79

    Re: Poromocja pampersa??!!

    ja kupilam coprawda 3 za wlasnie 39.90 w tesco…nie wiem jak z wiekszymi ale wydaje mi sie ze tez byly w tej cenie.

    Ala i Małgosia (16.12.2003)



    #630841

    niki23

    Re: Poromocja pampersa??!!

    a ile sztuk pieluszek było w tych paczkach które kupiłaś ??

    #630842

    mirabelka79

    Re: Poromocja pampersa??!!

    chyba 68…kurcze albo 64…taka duza paka. napewno szescdziesiat kilka.

    Ala i Małgosia (16.12.2003)

    #630843

    kotagus

    Re: Promocja pampersa??!!

    NIe Jumbo mają promocję, ale MEGA (value) paki, i na pewno są w tej cenie w m.in. Geancie… (tam nawet ciut taniej bo chyba 38, 90)

    Kotagus i Mati 28.01.04

    #630844

    niki23

    no to już wszystko wiem…

    Dzięki dziewczyny, ja po prostu zle szukałam…Myślałam,ze chodzi o największe paczki- Jumbo, czyli ta promocja wcale nie jest tak duża…Przecenili z 43,00 czy 44,00 zł na 39,90- czyli na 40,00 zł. A więc rzecz się rozbija o jakeś 3 czy 4 zł.A ja głupia naiwna myślałam,że jest taka super promocja, bo nawet pisali w tym mailu,ze są to jaieś nowe paczki i było nawet pyt. konkursowe- ” ile razy na tych nowych, promocyjnych paczkach pojawia się słoneczko pampersa, czy coś takiego?” A niech się całują w nos….Jeszcze raz dzięki dziewczyny za oświecenie mnie.Pozdrawiam



    #630845

    daga25

    Re: Poromocja pampersa??!!

    Mi się kiedyś udało kupić w Tesco dwupak Pampersów Mega + 2 paczki husteczek za 44 zł! Taki dwupak, jakie kupuje się w Makro. Po powrocie do domu dopiero skojarzyłam, że mam paczkę pieluch i 2 husteczek za darmo i następnego dnia poleciałam kupić tego więcej, jednak już się skapnęli niestety i cena była 89 zł….

    Daga, Zuzia 14m i groszek 14t

    #630846

    niki23

    Re: Poromocja pampersa??!!

    O kurczę, ale miałaś farta!! Grunt to spostrzegawczość. ja bym pewnie przeoczyła taką okazję znając życie hihi..Pozdrawiam

    #630847

    a-nushka

    Re: Poromocja pampersa??!!

    U mnie probmocja pampersow byla taka, ze te duze paczki JUMBO kosztowaly z 69,90 na 59,90… i druga promocja mniejszych paczek to z 40 paru zl na 37 zl.

    Ania i Natalka (04.05.04)

Postów wyświetlanych: 9 - od 1 do 9 (wszystkich: 9)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close