Poszukuje fajnego domku nad morzem

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)
  • Autor
    Wpisy
  • #66628

    mati2

    Cześć!!!
    Chcemy wyjechać nad morze ale mam problem ze znalezieniem jakiegoś fajnego domku (bungalowy)na 4 osoby plus oczywiście maluszek. Miejscowość w sumie obojętna. Problem w tym, że koniecznie musi być ogrodzony bo chcemy zabrać też pieska. Może macie jakieś ciekawe namiary albo sprawdzone miejsca?

    Marta i Korneliusz 7.10.2004

    #849478

    kotus

    Re: Poszukuje fajnego domku nad morzem

    Koleżanka ma poddasze do wynajęcia 2 małe pokoiki ,łazienka,kucheneczka nie jestem pewna ale chyba 20 zł za łóżko na Mierzei wiślanej teren jest ogrodzony.Jak chcesz prześlę Ci tel na priv



    #849479

    mati2

    Re: Poszukuje fajnego domku nad morzem

    Myśłimy o wynajęciu całego domku ale bardzo dziękuję za zainteresowanie.

    Marta i Korneliusz 7.10.2004

    #849480

    idalka77

    Re: Poszukuje fajnego domku nad morzem

    Co prawda nie są to miejsca sprawdzone. Też się wybieramy nad morze i te oferty znalazłam w trakcie poszukiwań, nad tą Rewą to się nawet zastanawiamy.
    [url=”http://www.rewa.pl/oferta1.php>http://www.rewa.pl/oferta1.php
    <a"]http://www.idara.pl/krysia/index.php[/url]

    Może ci akurat do gustu przypadnie:) W Karwii to mogę powiedzieć jest przepiękna plaża, praktycznie biała! Byłam tam kilka lat temu.

    Aga, Edytka & Czarek

    #849481

    Anonim

    Re: Poszukuje fajnego domku nad morzem

    http://www.roza-wiatrów.com.pl
    jade od 1.08 do połowy wrzesnia

    bruni i CHŁOPAKI :

    #849482

    mati2

    Re: Poszukuje fajnego domku nad morzem

    Cześć,
    podawałaś już wcześniej ten link i powiem szczerze, że skorzystałam. Bardzo napaliliśmy się na to miejsce ale okazało się że został tylko jeden domek, który nam odpowiada (6 osobowy, murowany) ale nie można zarezerować krócej niż na 2 tyg. Mąż niestety nie może zostawić firmy na tak długo a poza tym nie wiem jak nasz maluszek wogóle zareaguje na zmianę klimatu. Dziś nawet znów tam dzwoniłam i chciałam coś załatwić ale są nieustępliwi. Kurcze ale jestem zła a nie mogę znaleść innego fajnego miejsca :(.

    Pozdrawiam,

    Marta i Korneliusz 7.10.2004



    #849483

    Anonim

    Re: Poszukuje fajnego domku nad morzem

    sluchaj, zarezerwuj na 2tyg, na tydzien jedz z mezem, a na tydzien zostan z przyjaciółmi, rodzicami, kimkolwiek, z kim chcialabys spedzic troche czasu:)

    bruni i CHŁOPAKI :

    #849484

    mati2

    Re: Poszukuje fajnego domku nad morzem

    No i zdecydowaliśmy się jednak na te 2 tygodnie :))).
    Mam pytanko czy znasz ten ośrodek jakoś bliżej bo mam nadzieję, że mnie znajomi nie zastrzelą jak juz tam dojedziemy :).

    Marta i Korneliusz 7.10.2004

    #849485

    Anonim

    Re: Poszukuje fajnego domku nad morzem

    byłam tam ogladac przy okazji ostatniego pobytu w pobliskiej Jastrzebiej Górze:)
    trochę tam zadupiasto, ale ośrodek nad samym morzem:)
    nad morze trzeba zejsc troszke w dół , bo wybrzeże klifowe:)
    tych domków jest tam sporo – ok 20tu chyba, ale nie liczyłam,może wiecej:)
    w sezonie jest tam czynna knajpa, jakieś lokaliki,nie wiem co jeszcze… na pewno sklep spozywczy i „mydło i powidło”…
    jest fajny plac zabaw dla dzieci, boisko do siatki plażowej…
    teren dla przyczep campingowch z wyprowdzonymi przyłączami:)
    ogólnie fajne wrażenie:)
    w jakim terminie jedziecie? może w sierpniu?
    jesli tak, to się spotkamy…
    pozdrawiam
    B.
    ps. znajomi Was na bank nie zastrzelą…

    bruni i CHŁOPAKI :

    #849486

    mati2

    Re: Poszukuje fajnego domku nad morzem

    Cześć,
    Dzięki za info o ośrodku .
    Tak jedziemy w sierpniu a dokładnie będziemy tam od 6 do 20 sierpnia . Także pewnie się spotkamy .
    Pozdrawiam,

    Marta i Korneliusz 7.10.2004



    #849487

    aniuniaw

    Re: Poszukuje fajnego domku nad morzem

    W sobote wybieramy sie nad morze,jezeli mozesz przeslij mi adres i nr tel.zadzwonie i zapytam.Z gory dzielkuje.ania

    ania (Paula11l, Wercia4l, Patryk30kwitenia2005)

    #849488

    aniuniaw

    Re: Poszukuje fajnego domku nad morzem

    oto moj adres meilowy : [email]endzi2@wp.pl[/email]
    Pozdrawiam.ania

    ania (Paula11l, Wercia4l, Patryk30kwitenia2005)

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close