Potrzebuję wsparcia!

Witam Was wszystkie!
Jestem w 14 tygodniu ciąży i ponownie grozi mi szpital. Minimalnie plamiłam, zgłosiłam się do szpitala okazało się, że odkleiło się łożysko. Wypuścili mnie do domu tylko dlatego,że nie aż tak dużo się odkleiło, mam leżec cały czas w łóżku. Dziewczyny jestem załamana. 5 października wychodzę za mąż, tyle jeszcze przygotowań a ja w łóżku. Modlę się aby z dzidziem było OK i aby się szybko przykleiło. Czy któraś z Was miała taki problem z łożyskiem? Czy jest szansa,że się przyklei i czy jestem skazana na leżenie do końca ciąży? Błagam napiszcie coś!

Pozdrawiam
Julia i Skarbek

8 odpowiedzi na pytanie: Potrzebuję wsparcia!

wasia2002-09-17 09:37:12

Re: Potrzebuję wsparcia!

Witaj!
Ja nie mam wprawdzie problemów z łożyskiem, ale wydaje mi się, ze powinnaś przełożyć ślub na czas, gdy będzie z Tobą lepiej (pogadaj o tym z lekarzem ). Wiem, że to juz niedługo, ale przecież zdrowie Twoje i maluszka jeste najważniejsze. Tymczasem wypoczywaj i bez skrupułów zostaw wszystko na głowie przyszłego męża i rodzinki.
Życzę szybkiej poprawy!!
Asia i 21 tyg. brzuszek

ashanti2002-09-17 09:37:48

Re: Potrzebuję wsparcia!

Kochanie skoro wyouscili ciebie ze szpitala to nie jest zle,badz dobrej mysli,i lez duzo lez a pewnie wszystko sie dobrze skonczy.Pewnie 2 tyg polezysz i wszystko bedzie ok.

bea-kas2002-09-17 11:31:54

Re: Potrzebuję wsparcia!

Wasia ma racje, ślub to nie jest najlepszy pomysł w twoim stanie. Rozmowa z lekarzem jest tu niezbędna.
Trzymaj się. Ja też leżę od początku ciąży, najpierw jakieś krwiaki, potem szyjka zaczęła się skracać a teraz mnie zaszyli ale pojawiają się czasami skurcze.
Wolę jednak w domku niż w szpitalu, tam czułam sie jeszcze bardziej chora ( to przez głupie opowieści pacjentek)
trzymaj się, pozdrowienia Beata.

dorotka12002-09-17 12:05:59

Re: Potrzebuję wsparcia!

Nie wiem jak to jest z tym przyklejaniam się łożyska, na pewno odpuść sobie ślub, bo i tak jest to kupa nerwów, i emocji, co nie musi dobrze wpłynąc na twoje samopoczucie. Nawet te pozytywne emocje w zbyt wielkim stężeniu moga komplikowac sytuację zdrowych mam, a co dopiero tych leżących. Z drugiej strony, to że cię wypuscili ze szpitala wrózy dobrze, więc przede wszystkim szybko porozmawiaj z lekarzem i bezwzględnie słuchaj jego porad.

czarna12002-09-17 12:33:18

Re: Potrzebuję wsparcia!

Witaj! Jest spora szansa na to ze do 5-go łozysko sie przyklei, ale niestety potem musisz sie bardzo oszczedzac (tance wykluczone), gdyz łozysko moze sie ponownie odklejać…..życze powodzenia

nata2002-09-17 13:02:30

Re: Potrzebuję wsparcia!

kiedy lezalam w szpitalu byla tam dziewczyna z taka sama sytuacja jak ty ,tyle ze byla prawdopodobnie w troszke gorszym stanie ,w dzien slubu nie chcieli jej wypuscic ze szpitala ,ale uprosila i dostala przepustke na 5 godzin ,nie chce cie straszyc ,ale moim zdaniem do 5 pazdziernika jest jeszcze troszke czasu a ty w tym momencie jesli chcesz aby slub sie jednak odbyl powinnas bezwzglednie lezec i nic nie robic niemal nie wstawac to prawdopodobnie zdazy sie polepszyc wszystko do tego czasu.Tylko sie niestresuj zostaw wszystko na glowie innych a ty w spokoju odpoczywaj.iem ze to w tym momencie moze byc trudne ale chyba leprze niz spedzenie wlasnego slubu w szpitalu .
POWODZENIA ,wszystko bedzie ok

pati682002-09-18 09:11:27

Re: Potrzebuję wsparcia!

Ślub może wziąć w dowolnie wybranym terminie a dzidzia jest TYLKO JEDNA I NIEPOWTARZALNA.
Ja miałam plamienia i nawet później krwawienia i lekarz przepisał mi GRAVIBINON. To są takie zastrzki, które wzmacniają całą ciązę i ratują przed odklejeniem się łożyska. Mnie minęło wszystko po 4 zastrzykach (co tydzień), ale to oczywiście u każdego indywidualnie. I oprócz tego leżenie plackiem.
Byłaś u lekarza? I nic Ci nie przepisał, tylko kazał leżeć? To trochę dziwne, a nawet bardzo. Jeżeli tak, to natychmiast zmień lekarza, bo stracisz ciąże, a on rozłoży ręce i powie, ze tak musiało być.
Pati

linda2002-09-18 15:19:57

Re: Potrzebuję wsparcia!

Radziłabym przeniść datę ślubu, tak jak napisała Pati dzidza jest TYLKO JEDNA I NIEPOWTARZALNA, w tym momencie nie powinnaś myśleć o sobie tylko o tym maleństwie, które nosisz pod serduszkiem, przecież tak łatwo można tą kruszynkę stracić, a wydaje mi się, że tego nie chcesz.
To tylko moja sugestia na ten temat zrobisz jak będziesz uważała, myślę że podejmiesz dobrą decyzję
Głowa do góry!!!!

Ewelina i 32 tyg iskiereczka

Znasz odpowiedź na pytanie: Potrzebuję wsparcia!?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
CHODZI
pierwsze kroczki zrobila Patricia 28.08 ale dopiero od kilku dni mozna powiedziec ze naprawde chodzi :))))) ale jak smiesznie hihihi jak klaun i sapie przy tym marszczac nosek
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Wakacje z niemowlakiem
Dziewczyny, i le musi mieć dziecko miesięcy aby swobodnie poloecieć z nim samolotem? Chcemy na wiosnę lub w lecie pobyczyć się na plaży ale nie wiem czy powinniśmy z takim
Czytaj dalej