Powiekszona sledziona- mam sie martwic??

Dzisiaj dowiedzialam sie, ze moja sledziona jest w zawyzonej granicy (12,8*3,6*5,5), w lutym robilam ostatnie badania krwi, CRP 12, ale MCV i MCH byly na samych dolnych granicach, leukozyty w normie. Lekarka mowila mi dzisiaj, ze powiekszona sledziona moze swiadczyc o jakis problemach z krwia, ogolnych zapaleniach. Dostalam skierowanie na dokladne badania krwi z opadem i CRP. W sumie u mnie wszystko zdrowe, bo ostatnimi czasy badania mam takie, jakbym w kosmos miala conajmniej leciec. Czy mam sie juz martwic na zapas, jak myslicie??

3 odpowiedzi na pytanie: Powiekszona sledziona- mam sie martwic??

kotus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez agat79:Dzisiaj dowiedzialam sie, ze moja sledziona jest w zawyzonej granicy (12,8*3,6*5,5), w lutym robilam ostatnie badania krwi, CRP 12, ale MCV i MCH byly na samych dolnych granicach, leukozyty w normie. Lekarka mowila mi dzisiaj, ze powiekszona sledziona moze swiadczyc o jakis problemach z krwia, ogolnych zapaleniach. Dostalam skierowanie na dokladne badania krwi z opadem i CRP. W sumie u mnie wszystko zdrowe, bo ostatnimi czasy badania mam takie, jakbym w kosmos miala conajmniej leciec. Czy mam sie juz martwic na zapas, jak myslicie??
Agatko wiesz co Ci powiem??
nie martw się :),bo to tylko pogarsza.
Po prostu bądź pod kontrolą lekarza,ale nie martw się

agat79 Dodane ponad rok temu,

Dziekuje Kochana za wsparcie 🙂 Oj, ja juz mam tak dosyc tych lekarzy!!! Od stycznia nie robie nic innego jak po nich latam :-(( Ale juz uslyszalam pare pozytywnych rzeczy, wiec jesli tylko badania krwi wyjda dobrze- to bede spokojna 🙂

agaz Dodane ponad rok temu,

Jak czujesz sie oki to na pewno jest w porządku .wiem że niełatwo jest sie nie martwić (bo sama nie umiem )ale trzymam kciuki .

Znasz odpowiedź na pytanie: Powiekszona sledziona- mam sie martwic???

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
Kwas foliowy - jak to naprawdę z nim jest
Cześć wszystkim Staraczkom! Mam do was pytanie. Planujemy ciążę :Kciuki: i przygotowujemy się do niej już od jakiegoś czasu. Znalazłam w Internecie sporo informacji na ten temat , ale do końca
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
ognisko hiperechogeniczne
22 tydzień; lekarz stwierdził : stwierdzono pojedyncze ognisko hiperechogeniczne w lewej komorze serca, wiecie coś na ten temat?, miałyscie u siebie coś takiego ?, boje się szukać w necie... wysarczy
Czytaj dalej