praca psychologa – etyka

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 22)
  • Autor
    Wpisy
  • #88134

    ciapa

    Pisze pracę z etyki, a że nie mam koncepcji wiec pytam :).

    Czy spotkałyście się (osobiście lub ze słyszenia) z poradą, działaniem psychologa, które Wy uznałybyscie za nietyczne?

    Za wszelkie opisane przypadki będę bardzo wdzięczna. Pomożecie mi bardzo.
    Dzieki

    Kaśka i Mikołaj

    #1405046

    elik

    Re: praca psychologa – etyka

    nie, nie spotkalam sie, spotkalam sie za to z brakiem wiedzy i kompetencji

    Z 13III07 A 22I04



    #1405047

    ahimsa

    Re: praca psychologa – etyka

    Koochana…Forum kopalnią wiedzy! Tak Ci podpowiem;)

    #1405048

    klucha

    Re: praca psychologa – etyka

    to prawda 🙁


    Izka i…

    #1405049

    ciapa

    Re: praca psychologa – etyka

    No tak, to czest norma w tym zawodzie, niestety 😐

    Kaśka i Mikołaj

    #1405050

    aniuniaw

    Re: praca psychologa – etyka

    Nie spotkałam sie z takim zachowaniem. … nie pomogę.Jedyny raz z niekompetencją.
    Pozdrawiam

    ania (Paula1994, Wercia2001, Patryk30kwietnia2005)



    #1405051

    emalka

    Re: praca psychologa – etyka

    ale czy chodzi o „dzialanie” zawodowe, czy w sferze prywatnej?

    #1405052

    agusjot

    Re: praca psychologa – etyka

    Będzie trudno, bo jak sama wiesz, istnieją formy terapii, czy działań, które są przez pacjenta/klienta odbierane jako irracjonalne, a może nawet wkraczające w sferę naruszenia zasad etyki, a mające głęboki sens i prowadzące do celu.

    Chyba że chodzi o naruszenie zasad etyki zawodowej, a to już zupełnie inna historia…

    Aga i Kuba prawie 4

    #1405053

    ciapa

    Re: praca psychologa – etyka

    Zawodowe 🙂

    P.S Śliczne zdjęcie

    Kaśka i Mikołaj

    #1405054

    ciapa

    Re: praca psychologa – etyka

    Chyba faktycznie źle napisałam, chodzi o etyke zawodową, miałam nadzieję, że ktoś obdazy mnie jakimś „rodzynkiem” i bedzie mi łatwiej pisać. Pisze pracę z etyki, idzie mi to jak krew z nosa, praca ma charakter bardzo dowolny, musze odnieść okreslone działanie do kodeksu etycznego.

    Kaśka i Mikołaj



    #1405055

    emalka

    Re: praca psychologa – etyka

    buu, zawodowe, to nie pomoge 🙂

    ps. tez sie meczylam nad praca z etyki 🙂

    #1405056

    olesia

    Re: praca psychologa – etyka

    poczytaj sobie tutaj ale zaznaczam w artykule trochę jest przekłamań
    ps. przepraszam że link nieaktywny



    #1405057

    beamama

    Re: praca psychologa – etyka

    Matko boska, straszny artykuł……..

    #1405058

    olesia

    Re: praca psychologa – etyka

    tak, ale podobno nie wszystko prawda.

    ja moze jestem naiwna ale mamy od nich terapeute i jestesmy zadowoleni

    #1405059

    olesia

    Re: praca psychologa – etyka

    tak, ale podobno nie wszystko prawda.

    ja moze jestem naiwna ale mamy od nich terapeute i jestesmy zadowoleni

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 22)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close