Prezent??? na Święta

Moje drogie koleżanki…… święta to czas szczególny….
..i to co mi sie przydarzyło takze jest szcególne….

Jadąc dzisiaj samochodem z mężem zauważyliśmy pas na skrzyżowaniu. Piękny, młody labrador biszkopt. Co chwila podbiegał do każdego przechodnia, ale wracał do dziewczyny stojącej z ulotkami przy światłach. Mąż przez okno zapytał czy to jej pies. Ona zaprzeczyła. Pies miał jakąś ranę na szyji, brudny, zziębnięty. postanowiliśmy odwieźć Basię do rodziców i wrócić po psa. Kraśnicka to bardzo ruchliwa ulica wylotowa. kiedy dziewczyna odejdzie pies niechybnie wyląduje pod kołami.
Jak postanowiliśmy, tak też zrealizowaliśmy nasz plan. Piesek ochoczo wskoczył do samochody. dziewczynie z ulotkami mąż zostawił wizytówkę, gdyby ktoś psa szukał!
Ale dylemat, jak jest chory??? wściekły?? zarobaczony??? A my mamy w domu sunie, małe dziecko i w ogóle.
Po uzgodnieniach ruszyliśmy do “naszej” psiej kliniki. Postanowiliśmy przebadać psa, sprawdzić czy ma tatuaż, albo chipa.
Jakież zdziwienie ogarnęło personel kliniki, kiedy to ja właścicielka Scully, weszła z psem płci męskiej (cona pierwszy rzut oka widać) :)))
Pani z rejestracji (Emilia – bardzo sympatyczna kobitka) przyjęła zgłoszenie i zostaliśmy zapisani na wizytę. Kiedy czekaliśmy na wejscie, do kliniki przyszła “nasza” psia pani doktor. Po szczegółowym badaniu – żadnych tatuaży, chipów, nic. Rana to nic innego jak wydrapane miejsce przez psa, przyczyna zaniedbanych i chorch uszu. Pies ma ok. 1,5 roku (wiek naszej Scully). Troszke głodny i zziębnięty i ……. potrzebuje troche miłości. Rana wyczyszczona, uszy wyczyszczone, zaaplikowane lekarstwa. Odrobaczamy.
Pani Emila obiecała przeczesać komputer w poszukiwaniu właściciela. Nie wiem czy to się na coś nie zda. Teraz jest mnóstwo porzuconych psów. Pańciowie wyjeżdżają na święta a pies fruuu na ulicę. Podejrzewamy też, ze bidna psina zachorowała i właściciel sie jej pozbył z uwagi na koszty leczenia. A moze właściciel szuka go po całym Lublinie a w domu płacze małe dziecko??? Milion wersji….., no cóż nie mogłam go przecież tak zostawic!!!!

Jutro swięta czas szczególny…… i co, albo ktoś jest zadowolony, ze ma problem z głowy, albo ktoś płacze i tęskni!!! Mam wielkie dylematy!!! Ale przecież w nocy mróz, psina by zmarzła!
Moja suka wniebowzięta. Miłość od pierwszego spojrzenia. Nie odstępują siebie o krok. Z Basią spokojnie, jednak na dystans, nie znam psa nie wiem jak reaguje na dzieci.
Teraz śpi u mnie w nogach. Basia chodzi w około. Nic go nie rusza.
Jutro porozklejam ogłoszenia w sklepach i na słupach – żeby mieć czyste sumienie!!

Czas nostalgiczny …….. dostałam prezent na Gwiazdke…. mam nadzieję, ze wszystko dobrze sie skończy. Albo znajdzie sie właściciel, albo zostanie u nas. No bo co za różnica jeden czy dwa labradory!!!!!
Ot tak melancholijnie mnie naszło na …….

Anka i Basiulec z 17.12.2002

32 odpowiedzi na pytanie: Prezent??? na Święta

aniaos Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

To niesamowicie dobrze, że są tacy ludzie, jak Wy 🙂 I nie wiem, czego życzyć: odnalezienia właściciela czy nowego psiego lokatora :)))) Ale mam nadzieję, że historię zakończy happy end

pozdrawiam

ania

obrazek]http://foto.onet.pl/upload/45/20/_551821_n.jpg[/obrazek]

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

No to psina ma szczęscie, że się napatoczyliście.
Rzeczywiście czas świąt jest bardzo często okrutny dla zwierząt, chciało by się krzyczeć dlaczego, przecież wszędzie slodko, miło pięknie ale dlaczego nie dla wszystkich, dlaczego nie dla zwierzaków które ponoć tak kochamy.
Szkoda mi tych zwierzatek
Powiem szczerze, podejrzewam, że piesio zagości u Was na dłużej 🙂
Wszystkiego dobrego
Ania

Ania i Mati 19.04.04

mala103 Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

Aniu jesteś ozłocona normalnie niesamowita dziewczyna z Ciebie , pozdrawiamWESOŁYCH ŚWIĄT.

ANIA I ALKA 26.02.03

justborn Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

kochani jesteście, że się nim zaopiekowaliście 🙂 zamiast dodatkowego nakrycia na wigilijnym stole możecie postawić dodatkową miskę na podłodze 🙂

Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

Aniu 🙂 jesteś wielka!

Kaśka z Natusią (3,5 roku 🙂

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

Dobrzy z Was ludzie………

Asia i Oliwierek 14.01.2004 r.

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Pierwsza noc za nami 🙂

dzisiaj zaliczyłam “spacer” z dwoma wariatami :))) Szaleńcze gonitwy w śniegu, tarzanie się i ….. jest problem. Piesek tak sie zakochał w naszej suni, ze ma wciąż ochotę na skonsumowanie związku. Tylko o to mu chodzi. Scullu twardo pilnuje swojego dziewictwa.
Na chwilę obecną żadnego kontaktu z właścicielami.
Nie wiem co to za plaga, ale w sklepie wiszą od wczoraj dwa podobne ogłoszenia. Suka wilk i suka labrador. Nie wiem co o tym myśleć. Tym bardziej, ze niedawno ukazał sie w naszym lokalnym kurierze artykół n atemat złodziei psów rasowych. O tym, ze je kradną na rozpłód, albo jako worki treningowe do walk psów. ZGROZA!!!

Ach moje kochane jeszcze jedno, nie mozemy do niego wołać “psina”. Więc tak dla zainteresowanych…. Nasza “papierowa” sunia to Sherry, jednak otrzymała imię po bohaterce serialu “Z Archiwum X”. Jak myślicie jak nazwalismy pieska??????

Anka i Basiulec z 17.12.2002

kmw Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

wesloch swiat calej Waszej rodzince i pieskom tez, teraz tylkoczekac az pieski zaczna mowic

Karina i Kubus <10.06.2004>

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

Dokładnie, może powie nam gdzie jego Pan.

Anka i Basiulec z 17.12.2002

Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

😉 bardzo pozytywna opowiesc- masz wielkie serce, a pies wielkie szczescie ze na Was trafil:) Wesolych i szczesliwych swiat!

Ni 27.04.2003

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

przedstawiam ….a

Tutaj widać jego ranę na szyjce

Czy to nie miłość?

To nasza Scully

Anka i Basiulec z 17.12.2002

figa Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

Po przeczytaniu Twojej opowieści poczułam, że są święta :)))))))))))))
Dzięki 🙂

Wesołych Świąt! :))) Beata i Ptysia (30.01.03)

cszynka Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

Piękna świąteczna opowieść. Szkoda tylko, ze wcześniej tyle przykrości spotkało tego pieska. ALe teraz macie pewność, ze nic złego go nie spotka. Trafił do dobrych ludzi i jeśli właściciel sie odnajdzie to znaczy, ze go szukał, a jeśli pozostanie piesek u Was to też będzie mu cudownie. Jesteście super !

cszynka i Ola (06.01.2003)

cat Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

Hmmm… Fox czy Moulder? 😉
Pewnie to drugie.
Fajna opowieść, może pojawienie się psa w Waszym domu, właśnie o tej porze, ma jakies głębsze znaczenie?
Mimo wszystko życzę Wam, żeby został z Wami.
Hihihi, tylko patrzeć jak się małych doczekacie… 😉
Pozdrooowki.

Kaśka

Łukasz (3lata!) i Karolina (9,5 m-ca)

kotagus Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

Fajnie, że na świecie są tacy szlachetni ludzie!

Chylę czoła! Wszystkiego dobrego na Święta!!

Mati 01.04 Marta 04.05
mam nadzieję, że zdjęcie kiedyś powróci…

Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

WYKASTROWAĆ ZBOCZEŃCA!!:)

A TAK by the way – dobra robota ŚWIĘTY MIKOŁAJU!!:)
ja bym z dwoma psami oszalała:)

buźka:)

Bruni [starająca sie od XI’05]
z Filipkiem ur.24-04-2003

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: przedstawiam ….a

Jejciu jakie sliczne piesunie :))
Ja bym go nie oddała :), ma takie słodkie oczy
Ania

Ania i Mati 19.04.04

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

No to jest Scully i Mulder :))

Anka i Basiulec z 17.12.2002

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

bruni kwestia dwóch dni i jest OK. Tym bardziej, ze pies jest typowym przeciwieństwem naszej suki. Spokojny, zrównoważony, posłuszny i KOCHA dzieci 🙂

Anka i Basiulec z 17.12.2002

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

Nic z tego nie pisnął słowa 🙁
Ale moze to ….dobrze!

Anka i Basiulec z 17.12.2002

Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

ja tez chce znalezc taki prezent…. niestety w inny sposob chyba sie nie zdecydujemy na psa….a marzy mi sie bardzo

[Zobacz stronę]

goha Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

…jesteś wyjątkowa…

GOHA i Dareczek (02.04.03)

porky Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

cudne psiaki

Magda i Jula (12.12.04)

ewik75 Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

jak tam Wasz świątreczny prezent? Nadal jest z Wami ?

[obrazek][/obrazek]
Ewa i Patrysia 2,5 latka 😉

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

Tak, i ma sie dobrze. Psiaki zaniechały już gonitwy po całym domu.
Kontaktu z właścicielem brak.
Uznaliśmy z Jarkiem, że czekamy do końca roku. Jeżeli właściciel sie nie znajdzie, będzie postanowione 🙂

Anka i Basiulec z 17.12.2002

amber Dodane ponad rok temu,

Re: Prezent??? na Święta

Śliczny psiak
U Was na pewno dostanie ogrom miłości…
Super historia…i mam nadzieję, że ze szczesliwym zakończeniem.

Beata i Maciek (11.02.2004)

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

No pieknie – mozesz startowac z pozatkiem hodowli:)
Przyjmujesz juz zapisy na szczeniaki?

Zarty, zarty, ale ja chcialabym miec psa (nawet mialam piekna glodenke) ale moj malzonek jest antypies i juz jej nie ma, chlip chlip chlip

Szymon 10.02.2003 + Ktos czerwcowy

cait Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

Ciotka, super z Ciebie babka – zawsze wiedziałam, tylko się upewniłam . Nic tylko zakładajcie hodowlę – “Z archiwum X”!

Cait + Alka (15 stycznia 2003)

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

I wyjdą z tego ufoludki????? :)))

Anka i Basiulec z 17.12.2002

cait Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

No ba! Ale na pewno urodzą się z chipami 😉

Cait + Alka (15 stycznia 2003)

edycja Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

ło jejku!!! ale teraz was tam duzo

edycja i bąble <10-06-2005>

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: Pierwsza noc za nami 🙂

Ano dużo, ale jak fajnie 🙂

Anka i Basiulec z 17.12.2002

Znasz odpowiedź na pytanie: Prezent??? na Święta?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Co na ból brzuszka-pomocy!
Dziewczyny jakie znacie sposoby na kolkę?Pawełek wczoraj skończył miesiąc i raczej nie było problemów z brzuszkiem, tylko czasami płakał jak robił kupkę. A od kilku dni wieczorami zaczyna płakać i
Czytaj dalej
Polecam
wózek chicco tech 4 wd?
chciałabym kupic ten wózek może poradzicie mi czy warto. pozdrawiam
Czytaj dalej