prezenty dla maluchów w CARREFOUR

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)
  • Autor
    Wpisy
  • #58384

    monikachorzow

    być może już temat ten był poruszany na forum więc jak się powtarzam to sorry.będąc wczoraj w katowickim centrum dąbrówka w sklepie carrefour dowiedziałam sie o prezentach tam rozdawanych dla dzieciaczków które nie skończyły jeszcze pierwszego roku życia.wystarczy przyjść z książeczką zdrowia dziecka(to jedyny wymóg)a w punkcie informacyjnym otrzyma sie walizeczkę z prezentami.niestety nie miałam przy sobie książeczki więc chyba pojade tam raz jeszcze.pani w informacji nie potrafiła mi powiiedzieć co jest w tych walizeczkach…prezenty będą rozdawane do 23 grudnia.
    tak nawiasem mówiąc bardzo duzy wybór zabawek dla dzieci.np.klocki plastikowe na wage w cenie 8 zł za kg…..

    Monika i Marcinek (15.01.04)

    #746698

    jade

    Re: prezenty dla maluchów w CARREFOUR

    A czy tylko w tym sklepie, czy w Warszawie też ?

    Pozdrawiam,

    Marta i Adaś 15.11.2004



    #746699

    Anonim

    Re: prezenty dla maluchów w CARREFOUR

    Oni chyba robia te prezenty co roku. Jeli sie nie myle to jest paczka z roznymi probkami, miniaturkami produktow, jakies drobiazgi reklamowe (np. lyzeczka, smoczek -tego typu ). Podobne paczki sa rozdawane w wiekszosci szpitali po urodzieniu dziecka. Cos mi sie tak o uszy obilo jeszcze rok, albo dwa lata temu
    Ale chyba warto pojechac bo moze byc cos fajnego


    Jola i Adrianek (30.10.2000)

    #746700

    natinka

    Re: prezenty dla maluchów w CARREFOUR

    Moniko a gdzie dokładnie to jest w Katowicach mozesz podać ulice lub koło czego się mieści to centrum? moze gdzieś w okolicy Ikeii?.
    Pozdrawiam

    Nati i Kamilka 05.04.04

    #746701

    iwi

    Re: prezenty dla maluchów w CARREFOUR

    Naprzeciwko Ikei ;)) I sa to rzeczywiscie prawie identyczne paczuszki, jakie sie dostaje w szpitalu po urodzeniu. W tamtym roku sie jeszcze zalapalam :))

    Iwcia i Laura 19 m-cy!!

    #746702

    natinka

    Re: prezenty dla maluchów w CARREFOUR

    Iwcia i jak się to załatwia idziesz gdzie? do punktu obsługi klienta czy jak??? No i co mówisz ja z malenstwem dajcie paczkę hihihi doradz coś ?!!!
    Pozdrawiam

    Nati i Kamilka 05.04.04



    #746703

    ika

    Re: prezenty dla maluchów w CARREFOUR

    BYłam i odebrałam. Juz był taki wątek dlatego nie pisałam. W środku był deser hippa z brzoskwinią dwie próbki kosmatyków dla malucha ( coś j&j oraz mydełko bobas) próbka kremu loreal dla mamy, próbka nitek do zębów oral, troszkę reklamowych papierów. Kupon rabatowy na szczoteczkę do zębów dla malucha na 2 zł i to chyba wszytsko. Najbardziej ucieszyłam sie z deserku w słoiczku – igor też – zjadł za jednym zamachem Podobno wystarczy też paragon z zajupami dla dziecka, ale tak mówiła nam jedna kasjerka – głowy nie dam więc lepiej ksiazeczkę wziaśc. My mielismy własnie ją.

    ika i Igor 01.04.2004

    #746704

    monikachorzow

    Re: prezenty dla maluchów w CARREFOUR

    niestety miałam tylko karte czipową i nie dostałam .pani w informacji powiedziała że sponsor wymaga wpisania jakiegoś numeru z książeczki i jest ona niezbędna.jest też druga opcja kupić rzeczy dla malucha z hippa,gerbera i czegoś tam jeszcze za określoną sumę i wtedy być może książeczka jest zbędna -ale lepiej mieć .
    a czy jest to tez w innych sklepach tej sieci -nie wiem,ale przypuszczam że tak.
    w sumie po takie bzdury to nie warto jechac specjalnie,ulotki ze skarbu malucha ciągle gdzieś znajduje i wyrzucam….zbędne papiery.

    Monika i Marcinek (15.01.04)

    #746705

    monikachorzow

    Re: prezenty dla maluchów w CARREFOUR

    tak ja ci iwcia napisała na przeciwko ikei -centrum handlowe dąbrówka-zaraz za castoramą ,zresztą oba te sklepy widac z ulicy.

    Monika i Marcinek (15.01.04)

    #746706

    ewike

    Re: prezenty dla maluchów w CARREFOUR

    spisują coś z książeczki zdrowia dziecka nie wiem dokładnie co bo mąż odbierał, ciężarówki dostają na kartę ciąży. Jestem troszkę rozczarowana bo deserek i soczek są na terminie gwarancji, ważne gdzieś do stycznia góra lutego i w zasadzie to mam je na zbyciu, soczek chyba od 7 m-ca a deserek od 10.

    Ewa i Przemek (15.07)

Postów wyświetlanych: 10 - od 1 do 10 (wszystkich: 10)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close