problem z allegro

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #113461

    stokrotka22

    dziewczyny kupiłam córce zamek do koników na allegro
    zamek przyszedł 2 dni przed swietami,schowalam do szafy
    córka dostała go w niedziele-nie działał
    napisałam @ do sprzedajacego-napisali mi takie cos:

    witam, szalenie nam przykro z powodu uszkodzenia przesyłki. niestety, takie sytuacje wynikają z zaniedbań po stronie przewoźnika.

    Z uwagi na fakt, że przesyłkę uszkodzoną Państwo defacto odebrali, należy postępować zgodnie z regulaminem przesyłek kurierskich przewoźnika.

    Wobec takiej wystuacji my, jako Nadawca przesyłki, nie jesteśmy stroną okoliczności stwierdzenia uszkodzenia przesyłki. W związku z tym nie możemy kwitować jej stanu, jaki stwierdzono U ODBIORCY. Co za tym idzie, nie możemy stać się stroną postępowania reklamacyjnego, której – jako nieuprawnionej – reklamacji by nie uznano.

    Zatem, w sytuacji uszkodzenia przedmiotu w transporcie została stworzona odpowiednia procedura reklamacyjna, opisana dokładnie w Regulaminie Wysyłek Kurierskich , opublikowana na stonach internetowych przewoźnika SIÓDEMKA S.A.

    zamek nie jest uszkodzony-nie działa 🙁
    co ja mam zzrobic???

    #5155315

    ciapa

    Idź do rzecznika praw konsumenta – pomoże Ci wystosować do nich odpowiednie pismo
    Maja tez linie telefoniczną, możesz sie zorientować w swoich prawach

    Możesz też skorzystać ze sporów allegro

    Ale – jeżeli sie firma uprze, nie przestraszy się próśb i gróźb czy negatywnego komentarza – Ty zrobić nic nie możesz
    Możesz ich skarżyć z powództwa cywilnego – piszę to z doswiadczenia

    Do nas przyszedł nie działający pistolet na wodę – za sporą kasę – 60 zł, jeden działa drugi nie – firma kazała odesłac i czekamy na reklamację



    #5155316

    salsa-salsa

    siódemka 😀
    coraz więcej słyszę o nich negatywnych opinii

    a jak nie działa a nie jest pękniete gdzieś to raczej sprzedawca sprzedał zepsute a nie przewoźnik uszkodził… :Hmmm…:
    Wiec bij do sprzedawcy,to jest sprawa cywilna bo na policji powiedzą ze nie są od reklamacji i dodają „Pani zapłaciła i towar otrzymała” i wiesz co robią z takim zgłoszeniem…
    A program ochrony kupujących ?
    npisz jeszcze raz że nie jest uszkodzona a nie działa,wiec przewoźnik nie uszkodził i będziesz postępować zgodnie z reklamacją u sprzedawcy a nie przewoźnika 😉

    #5155317

    kamelia

    Towar niesprawny – powołaj się na niezgodnośc towaru z umową – miał działać, nie działa, czyli „towar nie nadaje się do celu do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany”. Podkreśl brak uszkodzeń mechanicznych, nieuszkodzone opakowanie w transporcie…
    Powołaj się na jakieś strony internetowe, paragrafy, np.

    Ja w ten sposób reklamowałam 2-krotnie i nawet najbardziej „oporny” sprzedający „miękł”.

    #5155318

    stokrotka22

    a moze mi ktoras pomóc napisac takie pismo,zeby facet zmiekł
    zawsze miałam z tym problem 🙁

    #5155319

    kamelia

    Pisma tworzyć nie będę, ale wrzucę Ci tu ciekawy kawałek, z którego mozna skorzystac:

    [i][quote]Jeżeli towar jest niezgodny z umową, kupujący może żądać nieodpłatnej naprawy albo wymiana na nowy. Nieodpłatność naprawy i wymiany oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, takich jak kosztów demontażu, dostarczenia, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
    Sprzedawca nie może wyłączyć swojej odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową. Wszelkie wywieszki czy inne zastrzeżenia sprzedawcy informujące, że nie przyjmuje się reklamacji, nie wiążą konsumentów.

    W przypadku zgłoszenia reklamacji, sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądania konsumenta. Decyzja o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu reklamacji powinna zostać dostarczona klientowi na piśmie, np. listem poleconym. Jeśli w przewidzianym terminie sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania konsumenta to przyjmuje się, że uznał reklamację. Reklamacja powinna być załatwiona w odpowiednim czasie, brak jest dokładnego określenia terminu w przepisach.

    Sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację jeśli uważa, że towar jest zgodny z umową. Jeżeli reklamacja została złożona przed upływem 6 miesięcy od wydania towaru konsumentowi, to obowiązek wykazania podstaw jej nieuwzględnienia należy do sprzedawcy. Jeśli natomiast reklamacja została zgłoszona po upływie 6 miesięcy, ciężar dowodu spoczywa na konsumencie.[/quote][/i]
    Źródło:

    Tu też warto zajrzeć:



    #5155320

    stokrotka22

    napisalam i wyslalam @
    ciekawe co odpisza

    #5155321

    stokrotka22

    dopiero sprawdziłam ile maja negatywów 🙁 bardzo duzo
    a zawsze sprawdzam, a tym razem tego nie zrobiłam i mam za swoje

    #5155322

    ciapa

    Zamieszczone przez stokrotka22
    dopiero sprawdziłam ile maja negatywów 🙁 bardzo duzo
    a zawsze sprawdzam, a tym razem tego nie zrobiłam i mam za swoje

    Imo nic nie ugrasz 🙁

    #5155323

    ada410

    Takie ryzyko na Allegro niestety istnieje. Trzeba sprawdzać po pięć razy opinie innych, a mimo to możemy się nadziać na nieuczciwego sprzedawcę. Może rzeczywiście sprzedawca zmięknie, a jak nie, to pozostaje sprawa w sądzie. Pytanie tylko czy skórka jest warta wyprawki:Hmmm…:



    #5155324

    stokrotka22

    no nie jest warta i napewno do sadu nie pojde
    ale tak sie nie robi
    córka czekała bardoz długo na prezent, a dostała zepsuty
    dobrze,ze ma taki charakter a nie inny (jak np starszy syn-brakowało jednego klocka lego i zrobił awanture),a jej to nie przeszkadza
    ale dlaczego mam odposcic komus? zapłaciłam za zamek 135 zł i nie działa 🙁

Postów wyświetlanych: 11 - od 1 do 11 (wszystkich: 11)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close