problemy z gazami-mozliwe ze po lekach?

Postów wyświetlanych: 1 (wszystkich: 1)
  • Autor
    Wpisy
  • #60845

    mirabelka79

    Gosia od poniedzialku nam choruje. Jest przeziebiona, narazie obywa sie bez antybiotyku…co dwa dni mamy kontrole i mam nadzieje ze oskrzela pozostana czyste tak jak jest to do tej pory.
    Odkad Gosia je lakarstwa (czyli od poniedzialku) zauwazylam ze (ze tak powiem dosadnie:)) puszcza bardzo duzo bączków, praktycznie co zakaszle, co kichnie, co zmieni nagle pozycje to jest tez i bąk. Czy mozliwe ze męcza ja gazy w zwiazku z przyjmowaniem lekow?
    Dodam ze jak na chore dziecko ma dosc dobry apetyt i mimo ze porcje sa o polowe mniejsze to jednak cos je…

    acha nie wiem czy to cos pomoze ale przyjmujemy eurespal, mucosolvan i robiony syrop wykrzstusny, cebion i kropelki do noska.

    Ala i Małgosia (16.12.2003)

Postów wyświetlanych: 1 (wszystkich: 1)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close