Prośba o opinię…

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)
  • Autor
    Wpisy
  • #114367

    domi

    Dziewczyny, mam prośbę.
    Bardzo proszę o opinię na temat poniższej reklamy (moje autorstwo hasła i wykonanie grafiki).
    Zaznaczam, że nie chodzi mi o opinię na temat materialnej wartości promocji (bo to jest względne), ani nie o jej jakość graficzną (ta jest niestety na miarę narzędzi, jakimi dysponuję ? czyli darmowy program do obróbki zdjęć oraz Paint 🙂 ).

    Chodzi mi o wartość marketingową, opinię na temat samego przekazu, skojarzenia, odczucia…
    Jakie reklama wzbudziła w Was pierwsze reakcje?
    Czy wzbudziłaby Waszą sympatię do firmy? Zachęciła do zainteresowania się nią, jeżeli szukałybyście mebli do kuchni?

    Będę wdzięczna za słowo w temacie. 🙂

    Dane dotyczące firmy wycięłam – żeby nie było, że zakazana reklama 🙂 (stąd te czarne plamy).

    #5245628

    kiara

    szczerze, to nie weszłabym na tą stronę.
    Jest za surowa, zimna.
    Nie potrafię wytłumaczyć.



    #5245629

    ewike

    piłki i euro mnie odrzucają, po wpatrzeniu dopatrzyłam się fajnego drzewka za oknem

    #5245630

    angels1984

    Zamieszczone przez ewike
    piłki i euro mnie odrzucają, po wpatrzeniu dopatrzyłam się fajnego drzewka za oknem

    mnie tez wogóle nie podoba mi sie ta reklama
    euro zaraz sie skonczy i trzeba bedzie zmieniac wszystko
    a te chwyty reklamowe mnie strasznie draznią :Foch:

    #5245631

    zuzel

    Zamieszczone przez Domi
    Chodzi mi o wartość marketingową, opinię na temat samego przekazu, skojarzenia, odczucia…
    Jakie reklama wzbudziła w Was pierwsze reakcje?
    Czy wzbudziłaby Waszą sympatię do firmy? Zachęciła do zainteresowania się nią, jeżeli szukałybyście mebli do kuchni?

    Będę wdzięczna za słowo w temacie. 🙂

    Dane dotyczące firmy wycięłam – żeby nie było, że zakazana reklama 🙂 (stąd te czarne plamy).

    Pierwsza myśl: nie, moja kuchnia nie jest Euro. I tyle. Dopiero później doczytałam o europejskiej jakości.
    Reklama nie wzbudziła mojej sympatii do firmy, raczej myśl że firma jest słaba, skoro musi się euro podpierać. Znaczy się jej produkty się same nie bronią.

    #5245632

    telimena

    Bardzo kanciasto i jednowymiarowo… Dodałabym jakiś akcent kolorystyczny który ożywi całość i może zrób coś z tymi fotelami i stołem, podkreślają że jest to tylko projekt komputerowy a nie realna kuchnia…

    Propozycja kuchni powinna być taka że człowiek prawie widzi się w niej w czasie robienia niedzielnego sniadania 😉

    Pomijam piłki bo skoro promocja związana z Euro to jest to najprostsze skojarzenie…

    P.S. przepraszam że tak z grubej rury ale mam wrazenie że stać Cię na dużo więcej tylko nie wiesz w którym iść kierunku 🙂



    #5245633

    m-amp-m-s

    a mi się kuchnia bardzo podoba :Fiu fiu: i te piłki na szafce – mimo ze nie jestem zwolennczką piłki nożnej jako sportu narodowego i wydania miliardów pln na jeden turniej EURO.

    ja lubię minimalizm i dla mnie projekt kuchni jest super – ale hasło – szczególnie te na górze… nie pasuje. Jak już to może lepiej brzmiałoby „Czy twoja kuchnia jest EURO??”:Hmmm…:

    #5245634

    domi

    Dziewczyny, dzięki za opinie.
    Reklama ma związek z promocją, która obowiązuje w okresie pokrywającym się z Euro i miała być związana z Euro – takie dostałam polecenie 🙂 (bo ja wprowadziłam promocję pod innym hasłem).
    W moim zamierzeniu reklama miała nawiązywać do wszechobecności tematu Euro i żartować sobie z niej, podobnie jak internauci (żarty na temat wszechobecności Euro można znaleźć na wszelkich portalach internetowych – np. że ludzie boją się zaglądać do lodówki, albo że czekają na pojawienie się na rynku prezerwatyw tłoczonych we wzór przeszycia piłki mistrzostw 🙂 ). Efekt jest tym bardziej podkreślony, jeżeli weźmiemy pod uwagę użyte elementy charakterystyczne ? fronty we wzór piłki futbolowej, murawa na podłodze… było to celowe przerysowanie, nawiązujące właśnie do tego, że teraz wszystko jest EURO, więc kuchnia też powinna 😉 – co było z założenia kpiną.
    Nie wiedziałam jednak czy na pewno ten przekaz zostanie właściwie odczytany ? i stąd też wzięło się moje pytanie -jak się okazuje słusznie zadane, bo jak widzę reklama została potraktowana zupełnie poważnie :).
    Najwyraźniej główny slogan powinien być bardziej dosłowny… albo z „oczkiem” na końcu 🙂
    Będę miała nad czym myśleć :):Fiu fiu:

    Uprzejmie poproszę o dalsze opinie 🙂

    PS. Meble nie muszą się podpierać Euro – są bardzo dobrej jakości. A sam projekt miał być schematyczny, miało to być jedynie tło właśnie do ulubionego przez wszystkich 😉 tematu. Ale – i tu z mojej wiedzy już podaję, jako ciekawostkę – chociaż może trudno w to uwierzyć, to jednak same cechy produktu zaledwie w ok. 15% wpływają na decyzję o zakupie 🙂 Reszta tej decyzji to zupełnie inne czynniki 🙂 (o czym już się rozpisywać nie będę).

    #5245635

    jane

    Mnie sie podoba. Ja lubie taka prostote. Pilka jako detal wiodacy tez mi sie podoba, choc w moim przypadku wolalabym cos innego. Rozumiem jednak, ze to konkretna kampania 😉

    #5245636

    werbla

    ja dla koloru dałabym na tej ścianie co sa krzesła fototapetę z kibicami

    i chyba brakuje jak dla mnie dolnych szafek z prawej strony :Hmmm…:



    #5245637

    kantalupa

    domi, a do jakiej targetowej grupy jest ta reklama skierowana/
    bo mnie sie wydaje, ze moze nie dla kazdego, ale ma jakis sensowny przekaz
    do tzw. wszystkich bym jej nie kierowala

    #5245638

    londia

    a ja zwróciłam uwagę nie na kuchnię tylko na samo hasło.. tzn. „..wybierz sprzęt za 1zł” od razu miałam skojarzenie: „raty 0%” gdzie jak wiadomo koszty są ukryte (w ubezpieczeniu)…
    ja bym nie zajrzała „do środka”

    ps. może promocja i adekwatna, ale do mnie nie przemawiają tego typu hasła.. (kilka razy miałam okazję się przekonać)

Postów wyświetlanych: 12 - od 1 do 12 (wszystkich: 12)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close