Proszę o opinię

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 38)
  • Autor
    Wpisy
  • #11195

    julia

    syn mojej kuzynki
    urodzony ponad tydzień przed Ignasiem waży 4900!
    nie gaworzy
    nie wodzi wzrokiem
    nie uśmiecha sie ani nie śmieje
    siedzi w nosidełku jakby go nie było
    rano jak się obudzi to leży w łużeczku aż kuzynka wstanie i da mu jeść (ok 10-tej)
    mało płacze

    mnie się wydaje że z nim jest coś nie w porządku
    zmartwiłam się strasznie ale nie śmiałam kuzynce o tym mówić

    a może ja mam spaczone porównanie bo Ignaś jest bardzo żywy śmieje się „śpiewa” od rana
    a jak jest głodny to szyby się trzęsą….

    może to tylko taki charakter tego Karolka
    nie wiem ale martwię się o niego
    czy mam porozmawiać z kuzynką
    nie jesteśmy zbyt blisko………….

    dziewczyny jak myślicie, czy to normalne?

    Tołdi i Ignaś

    #176583

    czarna

    Re: Proszę o opinię

    MYSLE ZE POWINNAS ZNIA POROZMAWIAC…..niech poradzi sie specjalistow nie wodzi wzrokiem???moim zdaniem powinna szybko zdiagnozowac…a pediatra niczego nie zauwazyl??

    Asia mama rocznej Ewy



    #176584

    Anonim

    Re: Proszę o opinię

    To wydaje sie nieprawdopodobne przy mojej zywej jak srebro Natusi!!! Ale moze dziecko ma taki temperament? Nie wiem, ale ja pewnie poszlabym z nim do pediatry!

    Kaśka z Natalką (9,5 miesiąca)

    #176585

    kris-z

    Re: Proszę o opinię

    Moja koleżanka ma dwóch synów. W ciąży z pierwszym miała przerąbane bo kopał, że aż prawie zrucał ją z łóżka. Drugi syn, kiedy już przyszedł na to czas, kopnął parę razy a potem przez cały miesiąc nic. Bała się że coś się stało; USG wykazało jednak że wszystko jest OK tylko mały jest taki leń jakiego świat nie widział.
    Teraz to są już spote chłopaki, ale nadal jeden to żywe srebro, a drugi może usiąść i siedzieć bez ruchu

    Krzysiek
    +Klaudusia (28-11-2002)

    #176586

    julia

    Re: Proszę o opinię

    sęk w tym że moja kuzynka się za bardzo nie przejmuje
    w ciąży paliła itp…
    teraz to jej na rękę bo ma „spokój”!
    krępuję się wtrącać bo może ona była u pediatry i nie chce o tym mówić………
    a może istnieją takie superspokojne dzieci?
    sama nie wiem

    Tołdi i Ignaś

    #176587

    julia

    Re: Proszę o opinię

    o kurcze na prawdę?
    to mnie uspokoiło….

    Tołdi i Ignaś



    #176588

    czarna

    Re: Proszę o opinię

    nie wiem moze byc spokojny ale nie wodzi wzrokiem nie reaguje na otoczenie…mi przyszedl na mysl autyzm nie wiem czemu….moze byc spokojny ale jakies postepy w rozwqoju chyba musza byc!!!

    Asia mama rocznej Ewy

    #176589

    kris-z

    Re: Proszę o opinię

    Zastanawiające jest tylko, że nie śledzi wzrokiem ruchu. Może warto spróbować latarką? Ja poszedłbym jednak z Klaudusią do lekarza, gdyby coś takiego u niej wystąpiło

    Krzysiek
    +Klaudusia (28-11-2002)

    #176590

    smoki

    Re: Proszę o opinię

    Dzieci są różne i rozwijają się indywidualnie… Dawid też nie gada a za to przewraca sie samodzielnie na brzuch (osiagniecie 6-7 miesiąca)
    Ale jest kilka rzeczy które dziecko już musi robić w tym wieku:
    – wodzić oczami za mamą albo światełkiem (może ma wadę wzroku?)
    – reagować na osoby uśmiechem (ale jeżeli ma problemy z oczami to też odpada)
    – roznicowac wydawane dzwieki (niekoniecznie gaworzyc)

    Wizyta u okulisty i neurologa nie zaszkodzi… Jak oni powiedzą, że wszytko w porzadku to super. A jezeli nie to im wczesneij tym wieksza szansa na wyleczenie. W pierwszych miesiacach zycia prawie 100% (ruchowo)

    Pozdrowienia
    smoki i Dawidek
    (prawie 4 miesiące!)

    #176591

    julia

    Re: Proszę o opinię

    autyzm chyba nie bo jak Karolek zostaje z dziadkiem i w domu jest supercicho to podobno coś tam nieśmiało gaworzy

    ja nie lubię się wtrącać
    a widzę że moja kuzynka nie interesuje się specjalnie
    o dziecku się wogóle nie mówi u nich w domu
    on siedzi w kącie i patrzy się w ścianę 🙁

    przecież jakby coś mu było to lepiej szybciej to leczyć, prawda?

    chyba jednak porozmawiam
    jak się obrazi to trudno

    Tołdi i Ignaś



    #176592

    2011gosia

    Re: Proszę o opinię

    wydaje mi się że nie. ja bym chyba oszalała, gdyby moje dziecko było takie spokojne. za normalne to to nie jest. ale to jest tylko moje zdanie. może ono ma taką naturę.

    GOSIA Z MAŁĄ OLIWIĄ (21,11,2002)

    #176593

    edka

    Re: Proszę o opinię

    Ja doszukuję się bog wie czego jak mała czasami ma chyba gorszy dzień więcej śpi i nie interesuje ją otoczenie (tak, jak dzisiaj). Gdyby tak było cały czas chyba bym zwariowała. Pogadaj z kuzynką, jak się obrazi to trudno, ale szkoda dziecka. Jak coś jest nie tak to powinno być jak najszybciej leczone.

    Edzia mama Kingi (31.10.02)



    #176594

    pluto

    Re: Proszę o opinię

    Julia……powiedz jej to koniecznie………..nie sądzę, żeby takie zachowanie było ok….moj mąż, jak był mały też był spokojny…..ale wodził oczkami itd………

    Ostatnio znajoma opowiadała o pewnym dziecku, które w wieku 6 miesięcy nie gaworzyło, nie robiło prawie nic………w końcu rodzice przyciśnięci przez rodzinę poszli do pediatry……….okazało się, że matka zostawiała płaczące dziecko w łóżeczku, i tylko je karmiła i przewijała….przy czwórce innych dzieci miała masę roboty……..dopiero porządna porcja przytulania spowodowała, że dziecko teraz rozwija się w miarę podobnie do rówieśnicy……….w miarę, bo są widoczne różnice……

    Na Twoim miejscu powiedziałabym kuzynce…..tutaj nie ma wypada czy nie wypada………….może to jej pierwsze dziecko i nie ma bladego pojęcia jakie symptomy powinny ją niepokoić…………nawet nie ma się nad czym zastanawiać…….

    Julka kulka i prawie 6 miesięczny Karolek

    #176595

    julia

    Re: Proszę o opinię

    A wiesz że to możliwe, że toz braku przytulania

    Oni tego chłopca nie przytulają za bardzo
    mama fruwa poświecie
    raz jeden raz drugi dziadek siedzi
    ale głównie Karol wciśmnięty w foteli na ziemi przebywa lub leży sam w ł€żeczku

    raz kozie śmierć
    dzwonię

    Tołdi i Ignaś

    #176596

    o-d

    Re: Proszę o opinię

    Przepraszam, ale nie pamiętam, w jakim wieku jest Twój Ignaś, ale 4900 to moje dzieci wazyły jak miały najwyżej 2 miesiące, a tutaj mówimy chyba o nieco starszym dziecku?
    Tak, że już waga jest niepokojąca.

    Ja zdecydowanie najpierw porozmawiałabym z kuzynką, czy nic jej nie niepokoi, nawet próbowałabym porównać dzieci (choć teoretycznie się nie powinno). To naprawdę może być coś niedobrego! Być może to brak czułości, ale może coś gorszego! Wada wzroku???

    Spróbuj coś z tym zrobić….

    Ola i maluchy: Staś (9.12.98), Tadzio (15.01.01) i …Basia ??? (wkrótce)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 38)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close