Prosze o pomoc zdesperowana

Mój problem i moje pytanie wynika z małej nie wiedzy choć może i z dużej proszę mnie nie umoralniać tylko doradzić i w miarę możliwości pomóc. Więc od 3 miesięcy biore tabletki Cilest i przed skonczeniem 3 opakowania (ogólnie miałam skończyć opakowanie w środę) nie wziełam tabletek przez poniedziałek wtorek i środe, gdyz nie miałam możliwości wzięcia i więc problem tkwi w tym że okres dostałam w sobote a piątek doszło do stosunku można by powiedzieć że w sobote bo to była godzina 5h. Więc jak już wspomniałam dostałam okres nie jest on tak obfity ale najbardziej zmartwiło mnie to że z pochwy wydobywa sie o lekko zaczerwienionym kolorze gesty(taki ciągnący się) śluz-który był jedynie na początku w niedziele i dziś go już nie zauważyłam, jakie jest prawdopodobieństwo tego że moja głupota mogła doprowadzić do zapłodnienia.
Prosze o szybką odpowiedz bo naprawde chyba szału dostane przez to wszystko.A stosunek był z gumką, która w trakcie pękła.Dziś mamy poniedziałek okres mam raczej mniej obfity ale w sumie jest ok. Więc mam się czegoś obawiać czy raczej pomimo nie przyjęcia 3 ostatnich tabletek moge liczyć na to że byłam chroniona przez ów tabletki

5 odpowiedzi na pytanie: Prosze o pomoc zdesperowana

magda21092007-12-31 16:27:06

almadia
Wydaje mi sie ze nie jesteś w ciąży.Raczej jet to niemozliwe poniewaz napewno dzień przed @ nie miałas dni płodnych.
Nie wydaje mi się

magda21092007-12-31 16:29:26

Oczywiście na drugi raz uważaj.
A poza tym to nie idzie tak szybko ze w piątek mieliście stosunek a dzisiaj juz bedziesz w ciązy.

almadia2007-12-31 16:33:13

to to wiem że to nie tak szybko wiem że test dopiero po 14 dniach coś wykrywa ale czy przez to ze nie wzięłam tabletek przez te 3 dni istnieje możliwość że mogłam dostać przez to dni płodnych ogólnie bym sie nie bała tylko że ten śluz mnie zaniepokoił wiem wiem ze w przeciągu 2dni nie powstaje człowiek ale czy tabletki pomimo tego ze ich nie przyjełam daja mi gwarancje tego że byłam zabezpieczona w sposób farmakologiczny jak uważasz.

karolakoj2008-01-01 11:54:27

teoretycznie są żadne szanse na poczęcie. Ale jednak cykl na tabletkach, to nie jest normalny cykl…
Masz okres, nie masz objawów ciąży… nie zamartwiaj się

kuki2008-01-09 13:28:27

Zamieszczone przez almadia:to to wiem że to nie tak szybko wiem że test dopiero po 14 dniach coś wykrywa ale czy przez to ze nie wzięłam tabletek przez te 3 dni istnieje możliwość że mogłam dostać przez to dni płodnych

to na 99,9999% niemozliwe. Wyluzuj

Znasz odpowiedź na pytanie: Prosze o pomoc zdesperowana?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

ORGANIZACYJNE
lista
[img]http://i252.photobucket.com/albums/hh6/kipaca/to.jpg?t=1199120905[/img]
Czytaj dalej