PRZERAZONA

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #7600

    wer-nemezis

    JESTEM CHORA NA BULIMIE I LECZE SIE LEKAMI PSYCHOTROPOWYMI, NIEWIEM CZY MAM SZANSE NA DZIECKO I JESZCZE JAKIE MA EWENTUALNE SZANSE DZIECKO ZEBY BYŁO ZDROWE KIEDY MAMA JEST BULIMICZKĄ. NIEWIEM CO DZIECKU MOGŁO BY GROZIĆ? I CZY MI MOZE ZASZKODZIC BYC W CIAZY PRZY TEJ CHOROBIE?
    NIEWIEM CZY BULIMIA I NERWY MOGA BYC POWODEM ZEBYM DOSTALA ZWO;LNIENIE LEKARSKIE, GDYZ PRACA PRZYSPAZA MI STRASZNE STRESY, A W SZCZEGULNOSCI NERWOWY SZEF?
    A POZATYM MIMO ZE LECZE SIE OD 3 LAT TO CO ROBIĆ GDY LECZENIE JEST DŁUGOTRWALE A DZIECKO JAK DLUGO ODKLADAC
    PS. MAM 22 LATA

    GOSIA

    #135225

    marzena71

    Re: PRZERAZONA

    Uwazam ze takich pytan nie powinnas zadawac na tym forum, tylko bezposrednio do specjalistow od tych problemow. Twoj problem jest dosc powazny i dlatego komukolwiek ciezko bedzie odpowiedziec ci na to pytanie. Zycze ci, abys szybko uporala sie z ta choroba, a wtedy pomyslala o dziecku. A skoro to leczenie juz tak dlugo trwa, to moze pomysl o zmianie lekarza i sposobie leczenia. Bo psychotropy nie we wszystkich przypadkach sa skuteczne, one tylko slumiaja problem, a nie go rozwiazuja. Leki nie sa najwazniejsze w terapi. Pomysl o psychoterapi i o poznaniu samej siebie, odnajdz to cos, dlaczego doszlo do tej choroby.
    Wysylam ci prywatna poczte, przeczytaj 🙂



    #135226

    marzena71

    Re: PRZERAZONA

    sory mam problemy z wyslaniem prywatnej, nie wiem, jakis blad w programie, poczta jest wyslana ale przychodzi do mnie. Lista adresata nie funkcjonuje.

    #135227

    redaktor

    Re: PRZERAZONA – Do Marzeny71

    Pani Marzeno,
    To moze byc tylko chwilowy problem, trudnio mi powiedziec po czyjej stronie lezy ;-)). Bardzo prosze przeslac w ramach testu wyslac prywatnego do mnie!!!!

    Z poważaniem,
    Redaktor

    #135228

    marzena71

    Re: PRZERAZONA – Do Marzeny71

    probowalam jeszcze raz i nic z tego.Tam gdzie jest pole do wpisania adresata, ( ksiazka adresowa), nie idzie wyczyscic pola, aby wpisac imnie odbiorcy. Naciskajac klawisz Backspace powinno sie pole wyczyscic, a u mnie wraca sie poprzednia strona (glowna) nie znam przyczyny, moj maz twierdzi ze to blad programu (jest informatykiem) Pomocy!!!!!!!!! nie moge wysylac prywatnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

    #135229

    krzysiek

    Re:Do Marzeny71 – Coś oszukujesz 🙂

    Marzena – coś oszukujesz. Wysyłanie prywatnych hula aż miło. I to nawet na dwa sposoby. Możesz albo kliknąć w górnym menu „Wyślij prywatną” i wpisać później do kogo ją adresujesz, bądź kliknąć na pseudonimie użytkownika (wszystko jedno w jakim miejscu, czy przy treści wiadomości, czy wybierzesz z „Listy użytkowników” i znaleźć przycisk „Wyślij prywatną”. Wtedy nie musisz zmieniać adresata – program sam podpowiada.
    I nie obraź się, ale jeżeli Twój mąż jest informatykiem, to na jego obronę działa jedynie fakt, że ma kłopoty z językiem polskim (o ile kojarzę piszesz z Niemiec .
    A jeżeli masz kłopoty z wypełnieniem któregoś pola (bo backspace nie działa) – po prostu kliknij na nim myszką – to pomaga
    Pozdrawiam i nie obrażaj się przypadkiem za te słowa – na dowód za chwilę wyślę ci „prywatną”.

    Krzysiek (mąż)
    GG: 2099638



    #135230

    marzena71

    Re:Do Marzeny71 – Coś oszukujesz 🙂

    Masz racje Krzysiu, ale klikajac na polu adresata pojawia sie niebieskie tlo, a nie kreska. Ale sprobowalam jak mi mowiles i chyba funkcjonuje, z tym ze wpisujac imie na polu „uzytkownika ” wysylam poczte samej sobie, bo ksiazce adresowej jest tylko moje imie. Ale zrobilam jeszcze inaczej, do pola ” uzytkownik” wpisalam inne imie i zaznaczylam haczyk „wpisz do ksiazki adr.”Tak wiec to imie tam sie znalazlo i teraz moge do tej osoby pisac, ale za kazdym razem, wpisujac imie najpierw wysylam poczte sama sobie:)))))))) mam tylko taka mozliwosc. A co do mojego meza, to raz spojzal jakby od niechcenia i nic mi nie pomogl, stwierdzil tylko ze tu jest jakis blad, albo ja cos zle robie, no i poszedl do swojego kompurera:)))))))))

Postów wyświetlanych: 7 - od 1 do 7 (wszystkich: 7)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close