Przezroczysty płyn w piersi????

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 30)
  • Autor
    Wpisy
  • #99792

    Anonim

    witajcie od kilku miesięcy zaobserwowałam u siebie co jakis czas (przy ściśnięciu piersi) wyciek przezroczystej kropli z brodawki jakies 6 miesięcy temu robiła mwszystkie badania hormonalne i były ok co to może byc?

    #2564545

    wykalaczka

    Zamieszczone przez dominikaau81
    witajcie od kilku miesięcy zaobserwowałam u siebie co jakis czas (przy ściśnięciu piersi) wyciek przezroczystej kropli z brodawki jakies 6 miesięcy temu robiła mwszystkie badania hormonalne i były ok co to może byc?

    takie wycieki moga sie pojawiać przy bardzo wysokiej prolaktynie.Może warto powtórzyć to badanie??? a najlepiej idz do lekarza,żeby stwierdził co jest przyczyną. Pozdrawiam!!!



    #2564546

    Anonim

    Zamieszczone przez martucha25
    takie wycieki moga sie pojawiać przy bardzo wysokiej prolaktynie.Może warto powtórzyć to badanie??? a najlepiej idz do lekarza,żeby stwierdził co jest przyczyną. Pozdrawiam!!!

    dzięki za odp-no własnie tak slyszałam ze tak jest dlatego zaznaczyłam ze miałam badania i było ok ale moze rzeczywiście powinnam powtórzyc-tylko to chyba lekarz powinien zalecic to tez moze byc przyczyną niemożności zajścia w ciążę o którą sie staramy z mężęm….i lekarz wie o naszych planach hmmm a w jakim dniu cyklu najlepiej zrobic prolaktyne>>

    #2564547

    wykalaczka

    Zamieszczone przez dominikaau81
    dzięki za odp-no własnie tak slyszałam ze tak jest dlatego zaznaczyłam ze miałam badania i było ok ale moze rzeczywiście powinnam powtórzyc-tylko to chyba lekarz powinien zalecic to tez moze byc przyczyną niemożności zajścia w ciążę o którą sie staramy z mężęm….i lekarz wie o naszych planach hmmm a w jakim dniu cyklu najlepiej zrobic prolaktyne>>

    w 22dc na czco, wysoka prolaktyna faktycznie jest czestą przeszkoda w zajściu w ciąże,życze powodzenia i szybkiego zafasolkowania :Kciuki:

    #2564548

    Anonim

    Zamieszczone przez martucha25
    w 22dc na czco, wysoka prolaktyna faktycznie jest czestą przeszkoda w zajściu w ciąże,życze powodzenia i szybkiego zafasolkowania :Kciuki:

    dzieki za odp-powiedz mi jeszcze czy w 22 dc robic prolaktyne bez względu na to jakie długie ma sie cykle???

    #2564549

    paszulka

    W sumie to tak jak progesteron 7 dpo, ale myślę, że przy wyciekach z piersi można zrobić w dowolnym dniu cyklu. I tak wyjdzie wysoka… jeśli to właśnie TO!!!



    #2564550

    Anonim

    Zamieszczone przez paszula
    W sumie to tak jak progesteron 7 dpo, ale myślę, że przy wyciekach z piersi można zrobić w dowolnym dniu cyklu. I tak wyjdzie wysoka… jeśli to właśnie TO!!!

    a czy jest możliwa inna przyczyna niz wysoka prolaktyna?

    #2564551

    paszulka

    Mam nadzieję, że nie. Nie mam takiej wiedzy.

    Dr Google 😉 znalazł coś takiego
    ale stanowczo skupiłabym się na PRL na początek!

    #2564552

    Anonim

    Zamieszczone przez paszula
    Mam nadzieję, że nie. Nie mam takiej wiedzy.

    Dr Google 😉 znalazł coś takiego
    ale stanowczo skupiłabym się na PRL na początek!

    bardzo serdecznie Ci dziękuje ale napędziłaś mi stracha teraz- musze koniecznie skonsultowac sie z jakims lekarze male dopiero co zmieniłam ginekologa jest miły poświeca mi duzo czasu i uwagi ale to zlekceważył powiedział ze”zdaża sie tak” niewiem czy tak powinno byc,ale nie znam żadnego lekarza w gdyni-dobrego lekarza

    #2564553

    paszulka

    To co musisz teraz zrobić to badanie PRL i USG piersi.
    Objawy masz z obu czy z jednej piersi?



    #2564554

    Anonim

    Zamieszczone przez paszula
    To co musisz teraz zrobić to badanie PRL i USG piersi.
    Objawy masz z obu czy z jednej piersi?

    witaj-objawy zazwyczaj sa z 1 piersi(lewej) ale raz zauważyła mz prawej i to czasami sie pojawia a czasami nie róznie nieraz niemam a nieraz mam kropelkę wycieku to własnie mnie dziwi ze raz ta kropla przy ucisku jest
    a raz niema-usg piersi miałam ponad 6 miesiecy temu był otez ok tak jak prolaktyna

    #2564555

    -aga

    Zamieszczone przez dominikaau81
    witaj-objawy zazwyczaj sa z 1 piersi(lewej) ale raz zauważyła mz prawej i to czasami sie pojawia a czasami nie róznie nieraz niemam a nieraz mam kropelkę wycieku to własnie mnie dziwi ze raz ta kropla przy ucisku jest
    a raz niema-usg piersi miałam ponad 6 miesiecy temu był otez ok tak jak prolaktyna

    Nie myśl o najgorszych opcjach na zapas. Wyciek płynu z piersi w 1-szej kolejności może oznaczać zbyt duży poziom prolaktyny. Ja też miałam taki problem i też z lewej, również był kłopot z zajściem w ciążę. Zrób koniecznie poziom prolaktyny. Nie uciskaj piersi, bo to tylko je stymuluje i masz koło zamknięte. Prolaktyna może skakać nawet z powodu stresów, których teraz nam nie brak. Jak bardzo jesteś zaniepokojona, to zrób prywatnie usg piersi i wykluczysz te najgorsze opcje. Na zbicie prolaktyny wystarczy terapia np. Norprolakiem (drogi ale skuteczny i ma mało skutków ubocznych) i troszkę odpoczynku. Pozdrawiam!



    #2564556

    sylwkasz

    dominikaau81, jesli badania na prolaktyne wyjda ok to koniecznie sprawdz hormony tarczycy. Moj endo przy pierwszej wizycie pytal wlasnie czy mam takie objawy. Nie mialam, ale widac tarczyca moze miec na to wplyw. Zreszta starajac sie o dziecko badania na tarczyce to tez podstawa !!! Leczona tarczyca to nie problem, ale duza niedoczynnosc moze skutkowac okropnymi nastepstwami, nawet uposledzeniem dziecka.
    Warto wykonac tsh, Ft3, Ft4 i usg tarczycy.
    pozdrawiam !

    #2564557

    Anonim

    Zamieszczone przez sylwkasz
    dominikaau81, jesli badania na prolaktyne wyjda ok to koniecznie sprawdz hormony tarczycy. Moj endo przy pierwszej wizycie pytal wlasnie czy mam takie objawy. Nie mialam, ale widac tarczyca moze miec na to wplyw. Zreszta starajac sie o dziecko badania na tarczyce to tez podstawa !!! Leczona tarczyca to nie problem, ale duza niedoczynnosc moze skutkowac okropnymi nastepstwami, nawet uposledzeniem dziecka.
    Warto wykonac tsh, Ft3, Ft4 i usg tarczycy.
    pozdrawiam !

    dziękuje wam za porady -włąsnie te wszystkie badania miałam pół roku temu usg piersi,tsh,ft3,ft4 i prolaktyne z innymi jeszcze hormonami -wszystko było ok ale moze powtórze -moze cos sie zmieniło-nie wiem tylko ze to lekarz powinien mi zalecic skoro sie staramy o dzidzie i niema jej…

    #2564558

    Anonim

    Zamieszczone przez *Aga*
    Nie myśl o najgorszych opcjach na zapas. Wyciek płynu z piersi w 1-szej kolejności może oznaczać zbyt duży poziom prolaktyny. Ja też miałam taki problem i też z lewej, również był kłopot z zajściem w ciążę. Zrób koniecznie poziom prolaktyny. Nie uciskaj piersi, bo to tylko je stymuluje i masz koło zamknięte. Prolaktyna może skakać nawet z powodu stresów, których teraz nam nie brak. Jak bardzo jesteś zaniepokojona, to zrób prywatnie usg piersi i wykluczysz te najgorsze opcje. Na zbicie prolaktyny wystarczy terapia np. Norprolakiem (drogi ale skuteczny i ma mało skutków ubocznych) i troszkę odpoczynku. Pozdrawiam!

    czy jeżeli napisze wam jakie miałam wyniki ktos z was podpowie mi co sadzi o nich czy nei znacie sie??
    prolaktyna 427,9mU/l
    FT4 13,51 pmol/l
    FT3 5,66pmol/l
    dodam ze to sa wyniki z lutego a takie badania zaleca sie co 6 miesięcy wiec powinny byc ważne

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 30)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close