puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipinowe

własnie otrzymalam wynik z przeciwciał kardiol. – nisko dodatni. A zabieg wyłyzeczkowania miałam pod koniec stycznia – pusta ciaza! – Czy to mogła byc przyczyna??? skoro krew mogła nie docierac… Konsultacje ginek. mam dopiero za tydzien – rózne mysli kłębią mi sie w głowie… Podobno leczenie polega na robieniu zastrzyków w brzuch z aspiryny. Czy ktoras z Was to miała??

39 odpowiedzi na pytanie: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipinowe

chilli2007-03-21 07:38:10

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

zastrzyki to mit raczej.
dziewczyny biorą aspiryne całą ciąże i wit. e
niektóre leki przecizakrzepowe jeszcze
i tyle

magda z mlodymi

Edited by Olinja on 2007/03/23 00:02.

anek792007-03-22 22:46:03

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

Chyba nie masz racji….ja swoją trzecią ciąże donosiłam tylko dzięki clexane (inaczej heparyna) podawanej codziennie w formie zastrzyku podskórnie w brzuch. Oprócz tego brałam akard i na początku sporą dawkę dhufastonu (chyba tak to się pisze) :-))) W ciąży byłam 1,5 roku temu….czy to mit???

Ania i Antoś 07.10.2005

olinja2007-03-22 23:03:30

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

duphaston

Jonatan 20.04.2005

Edited by Olinja on 2007/03/23 00:03.

madamd2007-03-23 06:00:50

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

Witaj
Przepraszam, ale na poczatku napisze cos do szpilki dlaczego uwazasz, ze to mit przeszlas taka ciaze? a orientujesz sie troche ile kobiet na heparynie urodzilo dzieci czy nie bardzo sie orientujesz? widze, ze zajmujesz sie tu jakikm kacikiem wiec chyba powinnas sie wyrozniac jakas wiedza na rozne tematy, a na te o ktorych nic nie wiesz nie zabieraj glosu to tyle.
Tak ja tez urodzilam corke 9 miesiecy temu kazdego dnia robilam sobie zastrzyk w brzuch z fraxipariny, bralam akard i duphaston ponad to mialam jeszcze zastrzyki z kaprogestu to progesteron. Dodam jeszcze, ze wlasnie branie aspiryny nie przynosi takich efektow jak kombinajca heparyny i aspiryny jest wazne aby brac je razem, takze to jest mozliwe, zreszta na tym forum jest masa dziewczyn, ktore urodzily majac zespol i biorac takie leki, pozdrawiam.

chilli2007-03-23 08:22:33

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

a aspiryna to to samo co heparyna?
bo w poście głównym jest mowa o aspirynie w zastrzykach – a ja aspiryne owszem doustnie przyjmowalam. a nie musiałam clexane w zastrzykach.
i o tymże clexane wspomnialam w swojej odpowiedzi jako leku w zastrzykach.

magda z mlodymi

Edited by Olinja on 2007/03/24 01:50.

chilli2007-03-23 08:26:10

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

a aspiryna to to samo co heparyna?
bo w poście głównym jest mowa o aspirynie w zastrzykach – a ja aspiryne owszem doustnie przyjmowalam. i o tymże clexane wspomnialam w swojej odpowiedzi jako leku w zastrzykach.

wiem ze polaczenie przynosi cuda.

mozna sprawdzic czy opiekuje sue tym forum jako medyczny konsultant w “redakcji”, zeby wymagac ode mnie wiedzy stricte medycznej

magda z mlodymi

Edited by Olinja on 2007/03/24 01:50.

anek792007-03-23 08:56:18

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

hi hi dzięki za poprawkę. Mój umysł o tej porze już nie funkcjonuje i miałam pewne wątpliwości. Teraz postaram się zapamiętać 🙂

Ania i Antoś 07.10.2005

fanaberia802007-03-24 18:20:00

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

dziekuje Wam za wsparcie. Jestem teraz w depresji…:( Jak lekarz zobaczył mój wynik badania to złapał sie za głowe i kazał je powtórzyć za m-c. A to dlatego ze IgM – 15,1 a IgG – 7,8 Powiedział ze skoro te pierwsze są dodatnie to te drugie tez powinny być wyższe. Sugerował pomyłke w laboratorium. W kazdym razie nawet jesli ta pomyłka by zaszła to podejrzewam ze coś i tak jest nie tak; Tym bardziej ze jak mam pobierana krew to strasznie cięzko ją pobrac bo jest b.gesta. Nawet podczas pobytów w szpitalach pielegniarki niechetnie do mnie przychodziły na pobranie bo trwało to zwykle ok.20min i byłam kłuta po 5 razy. A te przeciwciała sa przeciez związane z mikrozakrzepami w naczyniach krwionosnych. Musze sie uzbroic w cierpliwośc i czekać – choc to jest najgorsze…. Samo dawanie sobie zastrzyków mnie nie przeraża – byleby tylko przyniosło efekty.
jeszcze raz thx!

olivka762007-04-02 21:14:41

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

Przeciwciała IgG podczas trwania np. infekcji lub jak w Twoim przypadku wzmozonego wydzielania kardiolipin nie musza być i przewaznie nie są wysokie. Ich rzut wzrasta przed i po ujawnieniu się schorzenia, bo powoduja odpowiedz wtórną a nie bezpośrednią/ pierwotną.

Edited by Olinja on 2007/04/10 22:51.

alina782007-04-08 18:51:33

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipinowe

Czesc. Ja urodzilam puste jajo płodowe i jako przyczyne moj gin wskazal wysoką a nawet bardzo wysoka nadkrzepliwosc krwi. Teraz mam poczekac miesiac wysle mnie na badania ( niestety czesc płatnych) i rozpoczne leczenie. mam wielką nadzieje ze jeszcze raz podejme próbe i wiem ze na moim ginku moge polegac. wiem ze tylkodzieki niemu i jego dociekliwosci znam przyczyne a wiec jak sie kiedys zdecyduje to pujde do niego. on mi pomorze i co najwazniejsze jemu zaufałam. Straszna to diagnoza i nie potrafilam sie z tym pogodzic jednak wiem ze szanse mamy i moze kiedys jeszcze raz podejme probe. ale kiedys……..kiedy no cóż kto to wie za rok dwa mam juz malo czasu bo mam praiw 30 lat i czasu raczej nie wiele pozdrawiam…

Alina i Klaudia 23.02.99 Aniołki 23.07.97 6.02.07 7.04.07 smutno mi …

fanaberia802007-04-10 17:57:46

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

Przykro mi Alinko.. Nie wiem co powiedzieć, bo wiem ze nie znajde słów… Ale z tego co tu na forum dziewczyny mówią to przy odpowiednim leczeniu podczas ciazy szanse na urodzenie dzidziusia są – tylko to mnie trzyma… Ja jutro powtarzam badania bo lekarz kazał mi odczekac między jednymi a drugimi -miesiąc. No i za pare tygodni bede wiedziała cos wiecej. Mam nadzieje wtedy dostać zielone światło i zacząć starania. To bedzie 3m-ce od zabiegu. Mam tylko jedno pytanko czy przed Klaudią i po Klaudii za każdym razem były puste jaja płodowe? W którym tygodniu dowiedziałas sie ze było puste?
przytulam Cie mocno!

alina782007-04-11 07:45:46

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

Czesc. Przed Klaudia i po były poronienia samoistne a jaja nie były puste. Taka sytuacja miala miejsce pierwszy raz. Dowiedzialam sie ze jest puste w 9 tygodniu. Moze jeszcze kiedys podejme próbe jednak bardzo sie boje porazki. Pozdrawiam.

Alina i Klaudia 23.02.99 Aniołki 23.07.97 6.02.07 7.04.07 smutno mi …

hania272007-04-28 03:05:28

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipinowe

I jak po konsultacjach?

Ja przyjmowalam aspiryne ( zmniejszona dawka ) doustnie, choc przez jakis czas lekarze zastanawiali sie na heparyna w zastrzykach. Na szczescie nam sama aspiryna wystarczyla…
W srodowisku lekarskim nie spotkalam sie z taka opinia by puste jajo plodowe mialo powiazanie z p. kar.

POWODZENIA!!!

fanaberia802007-04-28 17:33:01

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

no po pierwszych konsultacjach lekarz był w ewidentnej konsternacji – nie wiem czy nie miał pacjentki z tego typu problemem czy po prostu moja sytuacja jest kiepska. kazał mi powtorzyć badanie na którego wynik niestety nie moge sie doczekać. Zrobiłam przy okazji antykoagilant tocznia który na szczęscie wyszedł ujemny. Po długim weekendzie mam nadzieje pójść z wynikiem powtorzonych badan na p-ciała antykardiolip. do ginka. i …oby pozwolił sie starać. Póki co, kupiłam sobie acard, ale go nie przyjmuje bo nie wiem czy rano czy wieczorem (75mg) ale jakby tak sie okazało, ze nie moge sie doczekać na wynik badania, a tym bardziej na konsultacje z ginkiem i zaczne wczesniej starania to chyba bede brała rano po jednej tabl. Problem sie troche komplikuje bo cierpię na wrzodziejące zapalenie jelita grubego (póki co postać w remisji) i wszelka postac aspiryny nie jest wskazana, ale w tym wypadku gastroenterolog kazał mi zaryzykować. Tymczasem staram sie zając czymkowleik, zaangazować porządnie w prace bo czekanie na zielone swiatło to katorga. Jedyne co mnie strrrasznie przybija to znajomi, ktorzy oczekują dziecka, strasznie manifestujący swa radość – ja wtedy cierpię. A doły zalewam alkoholem…(.Ich nietakt wynika z niewiedzy…) eh – da sie zyć..:(
Nie moge sie doczekać….
Pozdrawiam wszystkich oczekujących na ciąze…dziecko….
Haniu, napisz co u Ciebie w jakich dawkach i o jakiej porze brałas aspiryne. Nie wiem czy puste jajo płodowe ma zwiazek z podwyższonym mianem przeciwciał antykardiolip. ale u mnie nawet nie wykształcił sie pęcherzyk żołtkowy czy cos takiego;)] Mysle ze skoro krew mogła nie byc dostarczana jak sie nalezy, to do takiej sytuacji mogło dojśc…albo to poprostu jakis błąd genetyczny – nie wiem. W kazdym razie wole chuchac na zimne.
Pozdrawiam cieplutko!!!

hania272007-04-30 02:48:43

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

czesc Fanaberko!!
ja rowniez bralam aspiryne 75mg, staralam sie zazywac ja na pelny zaoladek, raz dziennie. Twoj lekarz moze zalecic Ci czestsze dawki, choc niekoniecznie…

Wiesz, znam kilka dziewczyn u ktorych zdiagnozowano puste jajo plodowe a zadna z nich nie miala problemu kardiolipidowego.
Ale masz racje-TRZEBA zrobic WSZYSTKO by wyeliminowac ewentualne zagrozenia!

POWODZENIA!!
P.S. Rozumiem dokladnie jak sie czujesz, niezrozumienie innych nie jest mi obce rowniez…

jola252007-05-11 05:32:44

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipinowe

witaj! ja rowniez mam stwierdzone nisko dodatni poziom przeciwcial. Po 2 latach od poronienia udało mi się zajść w ciąże. Dzisiaj idę do mojego gina. Zobaczymy co powie.Mam nadzieje że będzie OK.Napewno będę przyjmować leki-tego nie da się uniknąć. Bardzo boję się tej wizyty.Trzymaj się ciepło i powodzenia. NIE WOLNO NAM SIĘ PODDAWAĆ. A tak na marginesie – dziewczyny czy ktorejś z Was udało się z takim wynikiem urodzic dziecko? POzdrawiam i trzymam kciuki za wzystkie.

Jola i Aniołek / VIII.2005 /

fanaberia802007-05-11 16:37:47

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

hej jola! ja byłam dziś u swojego ginka a wczoraj – u ginka poleconego przez kolezanke. Ten ‘wczorajszy’ powiedział mi zebym spróbowała po pół roku od poronienia (a minęło dopiero 3,5m-ca) bez niczego tzn bez heparyny drobnocząst. i acardu. Ze niby jest podniesiony poziom przeciwciał antykardiolipin w klasie IGM ale przeciez to była moja pierwsza ciąza i wcale nie jest powiedziane ze druga tez może byc nieudana, ze jednoczesnie nie chce mi nic obiecywac i powinnam sie na wszystko nastawić. I tak sobie mysle; skoro dwa razy robiłam badanie i oba wyniki sa takie same to po co sie narazac? czy ten lekarz chce abym podniosła statystyki poronien u kobiet z podniesionym poziomem przeciwciał antykardiolipin? – nie mam pojęcia o co tu chodzi.
Dzis byłam u SWOJEGO ginka i on ogladając mój powtórzony wynik stwierdził zebym juz zachodziław ciąze w tym cyklu i jak bede miała pozytywny test ciazowy to zebym do niego przyszła a on mi poda fraxiparine (heparyna drobnocząsteczkowa – zastrzyki w brzuch) które miałabym brac przez pierwszy trymestr. ….i badź tu mądry;) chyba ze staraniami poczekam jeszcze z miesiąc ale do którego lekarza pójdę już z ciążą to nie wiem…
jolu napisz mi co ci powiedział twój gin. – koniecznie. Czy przez te dwa lata od poronienia miałas problemy z zajściem czy świadomie czekałaś tak długo? I z tego co tu czytałam wiele dziewczyn z tym problemem urodziło zdrowe bobaski. ja też wierze, choc nie ukrywam – jest cięzko….

jola252007-05-12 14:49:51

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

witaj! wiec wczoraj u gina dowiedziałam się następujących rzeczy: dostałam Luteinę 2x dziennie pod język, no-spę 3 razy dziennie, polopirynę 1/2 tabletki raz dziennie, kazał jeść podwójną dawkę kwasu foliowego no i witaminy dla ciężarnych. Stwierdził ze to napewno nie zaszkodzi. Za tydzień kazał jeszce raz oznaczyć poziom przeciwciał.Gdyby się okazało że wzrosły to będę sobie dawać zastrzyki w brzuch przez I trymest ale nazwy leku nie pamiętam. Powiedział też że wg niego przeciwciała po takiej profilaktyce nie powinny wzrosnąć, ale nic nie wiadomo.Przy 1 wyniku miałam poziom lekko dodatni.A co do twojego gina, to ja bym chyba zaufała raczej temu ktory chce dac ci lekarstwa,a nie temu ktory będzie zgadywał ze moe będzie dobrze a moze nie. Potem to nie on będzie musiał przezywać to wszystko przez co juz przeszłyśmy raz. Ale to jest tylko moje zdanie.Ja w kazdym razie chyba nie miałabym tyle odwagi zeby ryzykowac bez leków. A co do mojej 2 letniej przerwy w zachodzeniu w ciąże. Najpierw nie chciałam-bałam się jak cholera. le w końcu przyszedł czas i w grudniu wzięliśmy się do pracy.Próbowaliśmy i nic. Juz myslałam ze wogóle się nie uda. Miałam już dość. Postanowiłam odpuścić.No i w kwietniu tak sobie robiliśmy to kilka razy nawet nie zaglądałam w ten szurnięty kalendarzyk no i jest!! 2 cudowne kreseczki na teście. Teraz oczywiście umieram ze strachu czy wszystko będzie OK.Ale mam nadzieje że się uda tym razem. Pozdrawiam gorąco

Jola i Aniołek / VIII.2005 /

fanaberia802007-05-12 21:06:24

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

Luteina to chyba progesteron – to takie wspomaganie hormonalne, nospa – działa rozkurczowo, no a polopiryna to aspiryna i rozrzedza krew – to powinno faktycznie wystarczyć. Cholernie mocno trzymam kciuki zeby wszystko u Ciebie – a raczej u Was! 😉 było w porządku. Poczekam jeszcze z miesiąc, może dwa i …mam nadzieje pojść w Twoje ślady 😉 …i jak już pojawią sie dwie kreseczki to chyba faktycznie pójde do tego gina który od poczatku bedzie działał z lekami a nie czekał jaki wyjdzie rezultat bez brania jakichkolwiek leków. aa, no i jeszcze sie zastanawiam czy faktycznie poczekac czy startowac od razu bo przecież nie jest powiedziane ze zajde od razu… a ja już tak bardzo chce…
Jolu, oczywiście relacjonuj mi co i jak, jak tam twoje przeciwciała i jakie decyzje podejmuje lekarz. Ja o swoich poczynaniach tez dam znać;)
buziaki i pozdrawiam cieplutko!!!

lodka2007-05-17 21:08:30

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

Witaj
ja równiez miałam puste jajo płodowe, zabieg miałam pod koniec lutego. Po poronieniu okazało się, ze miałam chlamydię i do tego zrobiłam p.kardiolipinowe i przciwjądrowe.Wyszły mi dodatnie (dość wysokie) kardioliponowe.Przeciwjądrowe w normie. Kto kazał Ci zrobic na toczeń badanie, lekarz czy sama? Ile kosztuje takie badanie?
My narazie leczymy chlamydię, więc sie nie staramy. Zobaczymy jak będzie dalej.
Pozdrawiam cieplutko
Madzia Filip i Aniołek

M i Filip

Edited by Olinja on 2007/05/19 00:11.

magdamal2007-05-17 21:47:58

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

nie wiem czy dalej jest aktualny ten temat.. ale odpowiem na pytanko:

ja też mam nisko pozytywne wyniki i jestem kolejnym przykładem, że się udaje urodzić dziecko – mam synka (20m-cy). Całą ciążę brałam jedynie pół aspiryny dziennie (bez żadnych zastrzyków w brzuch). Udało się:)

Jednak 3 ciąże straciłam:( Dwie pierwsze jak nie brałam aspiryny (bo nie wiedziałam, że mam te przeciwciała) i ostatnio miesiąc temu biorąc już aspirynę. Ale powód ostatniego poronienia jest raczej inny niż te przeciwciała.

W każdym razie POWODZENIA:)

Magda z Pawełkiem (15.09.2005) i moje Aniołki (2002,2003,2007)

fanaberia802007-05-18 20:39:00

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

Badanie na toczen zrobiłam sobie bez wskazania lekarza – chciałam być pewna czy to nie zespół antyfosf. Kosztuje 90 zł. Przeciwciała a-kardiolipinowe mam nisko dodatnie i tylko w klasie IgM bo IgG wyszły ujemnie. Zdecydowałam sie jednak iść do trzeciego lekarza – z polecenia dziewczyny, która tez miała ten problem co ja (my) a teraz ma rocznego synka. Z tego co mi mowiła to ten lekarz robi przy pierwszej wizycie badanie usg (którego po poronieniu jeszcze nie miałam mimo wizyt u tylu lekarzy), i wspominała pare razy o chlamydii – zebym koniecznie zrobiła badanie…nie wiem dlaczego. Może chlamydia ma coś wspólnego z pustym jajem…? Jak długo trwa leczenie chlamydii? I jakie specyfiki sie na ną stosuje? Trzymam kciuki zeby poszło szybko i zebyście mogli jak najszybciej rozpocząc staranka…czego sobie również życzę…;) Pozdraiwam!

jola252007-05-21 08:01:57

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

Musze Ci powiedziec ze w ubiegłą niedziele strafiłam do szpitala na patologię ciąży. Zauważyłam jakieś dziwne upławy a wolałam nie ryzykować więc zgłosiłam się do szpitala. Dostałam 2 zastrzyki kaprogestu i magnez. W środę miałam badania USG wszystko było jak najbardziej OK. Teraz czekam na echo płodu bo w szpitalu nie było jeszcze.Dzisiaj ide do swojego gina i umieram ze strachu czego sie tam dowiem. Nadmienie jeszcze ze w szpitalu kazali mi brac Luteinę 4 razy dziennie a nie 2 jak zalecił mój gin.No ale zobaczymy co on mi dzisiaj powie. Dam znać jak tylko coś będę wiedzieć.

Jola i Aniołek / VIII.2005 /

fanaberia802007-05-21 12:53:11

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

jolu trzymam kciuki aby wszystko było dobrze!! dobrze ze szybko zareagowałaś – napewno 4x luteina nie zaszkodzi. Powiedz co ci powiedział gin.
pozdrawiam!

fanaberia802007-05-21 19:55:00

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

magda, ciesze sie ze napisałaś! jestes kolejnym przykładem szczęśliwej mamy po przejściach z pzeciwciałami;). Brałaś pół aspiryny – to nie za dużo? …widocznie nie, skoro urodziłas zdrowiutkiego synka. Ciesze sie i jestem pewna ze uda ci sie sprawić synkowi rodzeństwo;) A wiesz jaka mogła być przyczyna trzeciego poronienia? – …może tez przeciwwicała …za duża albo za mała dawka leków… a może błąd natury..- ?
Przytulam cie mocno i wierze ze bedzie dobrze…
ja mam troche problem bo dwóch lekarzy mówi dwie przeciwstawne rzeczy …i chyba faktycznie pojde do trzeciego… niech rozstrzygnie.
pozdrawiam goraco!

fanaberia802007-05-21 19:56:29

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

aaa, pół aspiryny – w sensie: pół acardu?

jola252007-05-22 04:39:26

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

a wiec gin nie powiedzial w sumie nic nowego. Mam dalej brac leki i cekamy na akcje serca płodu. Ma tak beznadziejne USG ze nic nie widac.W piatek nie potrafił mi stwierdzic ciazy, a za 3 dni w niedziele w szpitalu bez problemu było widac fasolke.MASAKRA. IDE ZNOW W PIATEK

Jola i Aniołek / VIII.2005 /

lodka2007-05-22 08:06:18

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

Witaj
ja mam tez IgM średnio dodatnio, a IgG ujemne. Nie wiem czy chlamydia ma coś wspólnego z pustym jajem, wydaje mi się, ze bardziej te przeciwciała. Niestety leczenie chlamydii trwa baaardzo dlugo i baaaardzo trudno ją całkowicie wytępić. Wyjątkowow paskudna bakteria.Słyszałam o kuracjach antybiotykowych, które trzeba powtarzać parokrotnie. Ja jestem narazie po jednym antybiotyku i własnie miałam robic badania kontrolne , ale postanowiłam jeszcze spróbowac poleczyc się homeopatycznie. Dopiero za 2 miesiące zrobię badania. Dziękuję za kciuki, napewno się przydadzą, ja również zaciskam swoje za Ciebie, czy wy jesteście już w trakcie starań??
życze powodzonka
Madzia

M i Filip

Edited by Olinja on 2007/05/22 21:32.

magdamal2007-05-22 08:58:21

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

pół aspiryny – nie acardu. Teraz, po Pawełku zaczęłam brać acard i chyba troszkę za późno przerzuciłam się na tą połowę aspiryny bo niestety się nie udało. Choć z drugiej strony myślę, że to bardziej nerwy spowodowały niepowodzenie i to, że miałam się maksymalnie oszczędzać ale przy półtorarocznym dziecku to jest niemożliwe.

Tobie życzę wszystkiego najlepszego, szybkiego zaciążenia i szczęśliwego finału.

Magda z Pawełkiem (15.09.2005) i moje Aniołki (2002,2003,2007)

fanaberia802007-05-22 19:52:48

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

no cześć lodka! Faktycznie ta chlamydia to paskuda.. no ale trudno – koniecznie trzeba jej sie pozbyć. My jeszcze nie jestesmy w trakcie starań ale chciałabym juz bardzo. Pojutrze (piątek) ide do …trzeciego lekarza i chciałabym sie dowiedziec co sądzi o moim przypadku i jaka terapię antyzakrzepową zastosowałby – mam nadzieje ze pokryje sie z którąs z poprzednich – sprawa bedzie prosta… A jesli jego propozycja bedzieodmmienna od tamtych dwoch to i tak chyba zdam sie na niego….zobacze – dam znać. Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedź!

fanaberia802007-05-28 18:18:39

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

i jak zdrówko? jak poziom przeciwciał? Ja byłam u trzeciego lekarza i -jak jeden z poprzednich – powiedział zeby nie brac nic bo mam nisko dodatnie te przeciwciała. Troche sie boje… W kazdym razie zrobił usg i powiedział ze można już zacząć działać. Może na początku ciązy tez zleci zbadanie tych p-ciał a-kardiolip. i wtedy zadecyduje o podaniu aspiryny…

pozdrawiam!

fanaberia802007-05-28 18:25:13

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

lodka – a po wyleczeniu chlamydii lekarz wspominał cos o braniu aspiryny czy heparyny w związku z nisko-dodatnim mianem p-ciał a-kardiolipnowych, które u Ciebie wyszły? Ja juz jestem po wizycie u ..trzeciego lekarza, zapomniałam o chlamydii a lekarz nic nie mówił. Powiedział tylko ze przy tak niskim poziomie przeciwciał ni8e ma potrzeby brac zadnych leków…a ja sie boje… Żeby mnie uspokoić zlecił mi jeszcze zbadanie układu krzepniecia. A poki co powiedział ze juz moge zacząć staranka.
pozdraiwam!!

fanaberia802007-05-30 14:18:38

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

haniu, a jakie miano przeciwciał a-kardiolipin. miałaś, ze wystarczył wam sam acard? – niskododatnie średniododatnie czy wysokie. ja mam nisko dodatnie i opinie lekarzy przeważają raczej za tym aby spróbowac bez podawania zadnych leków; ani acardu ani heparyny. Argumentują to tym, ze mam te przeciwciała NISKODODATNIE… a ja sie boje…

lodka2007-06-03 19:17:28

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

witaj
lekarz mowil ze mam brac acard przed zajściem.
Ja jednak mam wynik sredniodadatni a nie niskododatni.
Narazie mierzymy sie z chlamydią.
Trzymam kciuki i zycze powodzenia z całego serca. Daj znać tu albo na priva co i jak, bo ja nie śledzę zwykle wszystkich wątków.
powodzonka pa pa

M i Filip

Edited by Olinja on 2007/07/09 12:05.

lodka2007-06-03 19:17:28

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

witaj
lekarz mowil ze mam brac acard przed zajściem.
Ja jednak mam wynik sredniodadatni a nie niskododatni.
Narazie mierzymy sie z chlamydią.
Trzymam kciuki i zycze powodzenia z całego serca. Daj znać tu albo na priva co i jak, bo ja nie śledzę zwykle wszystkich wątków.
powodzonka pa pa

M i Filip

Edited by Olinja on 2007/07/09 12:10.

lodka2007-06-03 19:17:28

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

witaj
lekarz mowil ze mam brac acard przed zajściem.
Ja jednak mam wynik sredniodadatni a nie niskododatni.
Narazie mierzymy sie z chlamydią.
Trzymam kciuki i zycze powodzenia z całego serca. Daj znać tu albo na priva co i jak, bo ja nie śledzę zwykle wszystkich wątków.
powodzonka pa pa

M i Filip

Edited by Olinja on 2007/07/09 12:22.

fanaberia802007-06-04 14:44:38

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

lodka thx za odpowiedź.
Wy sie mierzycie z chlamydią a ja z zapaleniem płuc….i teraz to już mam nadzieje ze nie jestem w ciazy bo zmienili mi antybiotyk na gentamecyne a tego nie wolno brac w ciazy… Test wyszedł negatywny ale nie wiem czy nie za wczesnie go zrobiłam… Pozdrawiam

lodka2007-07-07 22:39:45

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

no jak fanaberio u ciebie???
dopiero teraz zobaczyłam, że Ty też z wrocławia. Pozdrawiam

M i Filip

Edited by Olinja on 2007/07/09 12:09.

fanaberia802007-07-09 15:30:10

Re: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipino

jak u mnie? niezbyt ciekawie w sumie. Starania odłożone na nie wiem kiedy, bo póki co skończyłam dwumiesięczne leczenie zapalenia płuc. przeszłam od lajtowych antybiotyków typu duomox po gentamycyne i 3 serie azitroxu – zabronione w ciąży… Myślałam ze teraz w lipcu moznaby zacząć staranka a tu dziś podczas kontroli lekarz sytwierdził (znaczy podejrzewa) przewlekłe spastyczne zapalenie oskrzeli i nie dał antybiotyku tylko dał skierowanie do alergologa… i chyba nici z lipcowych starań ;( W srode jade do alergologa i zobaczymy co stweirdzi…a może mi do środy przejdzie??;))
pozdrawiam i pisz co u ciebie 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: puste jajo płodowe – przeciwciała kardiolipinowe?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
Junior nie chce jeść:/
Witam serdecznie Pierwszy post na forum:), ale do rzeczy Mój brzdąc po wyjściu ze szpitala nie chce jeść. Ma 10, 5 miesiąca, waży koło 8-9 kg, w szpitalu był w związku z
Czytaj dalej
Wiek przedszkolny
Mateuszek Lei juz czterolatkiem !!!!
mam nadzieje ze bedzie mi wybaczone to spoznienie [img]/images/forum/icons/blush.gif[/img] [b][img]http://plaatjessite.mine.nu/nanda/lijnen/lijn-26.gif[/img] Mateuszku, sliczny czterolatku, zycze Ci samych najpiekniejszych chwil w zyciu i spelnienia najskrytszych marzen, zebys zawsze byl radoscia swoich Rodzicow :)))) [img]http://plaatjessite.mine.nu/nanda/taarten/taart12.gif[/img] STOOOO LAAAT
Czytaj dalej