Pytanie o Duphaston.

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)
  • Autor
    Wpisy
  • #25744

    riiba

    Jako nowa użytkowniczka mam pytanie, jak Wam się przedłużył cykl po tym? Czy jak odstawiacie macie małpę zaraz, czy ileś musicie czekać? I jak rozumiem, skoro cykl się wydłuża, to musze się liczyć z tym,że owu też teraz będę miała później? Dzięki z góry za odpowiedzi.

    Marysia zwana riibą

    #343733

    reniferek

    Re: Pytanie o Duphaston.

    Marysiu!
    Nie sądzę żebyś ovu miała później, jeśli, jak zakładam, masz zalecone branie duphastonu w II fazie. Duphaston ma działanie jak progesteron, więc dopóki jego poziom nie spadnie nie będzie małpy – stąd wydłużenie cyklu. Malpiszonek zazwyczaj pojawia się po ok. 3 dniach od odstawienia duphastonu.

    Renata
    moje wykresiki



    #343734

    zuzanna

    Re: Pytanie o Duphaston.

    ovu sie nie przesunie bo piersza tabletka powinna byc zazyta w II fazie cyklu czyli po ovu
    a co do @ mi lekarz powiedzial ze powinnam miec ja 2-7 dni po odstawieniu

    Zuzanna
    Temperaturki

    #343735

    riiba

    Re: Pytanie o Duphaston.

    Dziewczyny, dzięki za odpowiedzi. Mam tylko nadzieję, że bardzo mi się małpa nie przesunie, bo tak, to przynajmniej wiem, kiedy się jej spodziewać, a tak, to będę od pewnego moemntu latać co chwilka do WC:))
    Macie rację z tą owu, ale wolałam się upewnić.

    Marysia zwana riibą

    #343736

    zuzanna

    Re: Pytanie o Duphaston.

    malpa to ci sie przesunie ale o co najmniej 9 miesiecy!!!!!!!!!!:)

    Zuzanna
    Temperaturki

    #343737

    riiba

    Re: Pytanie o Duphaston.

    hihi, oj Zuzanko, obyś miała rację:)

    Marysia zwana riibą



    #343738

    violka

    Re: Pytanie o Duphaston.

    Marysiu, ja biorę Luteinę (to to samo do Duphaston) i muszę Ci powiedzieć, że u mnie wszystko się pokręciło po tym leku……raz miałam @ po 14 dniach od odstawienia tego leku, a raz po 3-ech dniach !!!! nie mam pojęcia dlaczego, nie wiem od czego to zależy, wiem tylko jedno, że strasznie mnie to wkurza……bo jak długo nie ma @ to robię sobie straszne nadzieję na ciążę a potem się rozczarowuję……obyś nie miała takich przypadków jak ja

    pozdrawiam
    violka

    #343739

    riiba

    Re: Pytanie o Duphaston.

    oj, to mnie teraz zmartwiłaś:( właśnie powiedziałam to Mężusiowi i on mnie pocieszył, że najwyżej nie będę brała więcej tego, jak mi się coś będzie bardzo mieszać…
    Pozdróweczka!

    Marysia zwana riibą

    #343740

    Anonim

    Re: Pytanie o Duphaston.

    o owu nic nie powiem, bo nie mam;)

    przed pierwszych kilka miesiecy dostawalam @ GORA 3 dni po odstawieniu Duphastonu. Najczesciej po 2. Ostatnio – w ramach niespodzianki – po tygodniu…Chyba nie ma tu reguly, nie wiem, moze przyczynia sie do tego tez stres, wielkie nadzieje i oczekiwanie…trudno powiedziec.

    Sylvie na dopalaczach – Duphaston, Clo, Bromergon. I co jeszcze?!

    #343741

    kiki25

    Re: Pytanie o Duphaston.

    Będę trzymać cały czas kciuki aby małpiszon wogóle nie przyszedł!

    Kasiek
    moje temperaturki!



    #343742

    anita200

    Re: Pytanie o Duphaston.

    U mnie okres pojawia się po dwóch dniach po odstawieniu Duphastonu.
    Anita

    #343743

    eliz

    Re: Pytanie o Duphaston.

    U mnie @ pojawia sie tego dnia, kiedy biore ostatnia (a nawet przedostatnia) tabletke. Nie wiem czy to dobrze, czy zle.
    Owu do tej pory nie mialam (4 cykl na wspomagaczach).
    Zycze sukcesow!

    ELA



    #343744

    edycja

    Re: Pytanie o Duphaston.

    ja biore duph..
    1 tabletka dziennie przez 10 dni od 16dc
    zaliczylam juz dwa cykle na duph..
    @ byla do dwoch dni po odstawieniu (ale zadnych objawow ze ma przyjsc)

    w oczekiwaniu na …

    edycja
    Warszawa <gg 524561>

Postów wyświetlanych: 13 - od 1 do 13 (wszystkich: 13)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close