pytanie o wody…

czy ktoras z was miala podczas ciazy duzo wod plodowych a mimo to z dzidziusiem po porodzie bylo wszystko ok? ja w 26 tyg mialam 16cm, ale usg nie wykazalo zadnych nieprawidlowosci z dzieckiem. pytalam lekarza, on odpowiedzial bardzo wymijajaco, mam zrobic niedlugo badanie kontrolne, ale martwie sie teraz…

Jedno- i dwulatki
Co umieją 16-miesięczniaki?
...a takie właśnie pytanko....chodzi o głupotki typu papa, kosi kosi itp....jestem ciekawa.... Monika i Basia (22.09.2003) [img]http://foto.onet.pl/upload/10/75/_298953_n.jpg[/img]
Czytaj dalej
STRATA DZIECKA
Dziewczyny którym się udało - przyczyny
Witam wszystkie dziewczyny, które opisuja tu wielce budujące historie z własnego życia. Mam jednak do Was prośbę: opiszcie proszę przyczyny waszych poronień oraz sposób leczenia. Ja mam za sobą juz niestety dwa
Czytaj dalej