pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu

witam
mialam obumarla ciaze, od piatku skurcze i krwawienie – poronienie
jestem tez pod kontrola lekarza
nie mialam zabiegu ale slysze rozne glosy wokol mnie ze powinnam isc na zabieg mimo wszystko
moj lekarz twierdzi ze po tak wczesnej ciazy jaka mialam organizm sam sie oczysci

prosze o rade, jak to u was bylo i co o tym sadzicie

niby czuje sie w miare okej (fizycznie), skurcze bolesne ale do wytrzymania
krwotoku nie mam, wyglada to raczej na troszke bardziej obfita miesiaczke z troszke wieksza iloscia “grudek”

nie chce isc na zabieg jesli nie musze ale moze powinnam

co wy na to?

edycja + aniolek
<gg 524561>

9 odpowiedzi na pytanie: pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu

blue2003-11-17 23:40:42

Re: pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu

Edys ja mialam taka sytuacje w sierpniu i tez nie mialam zadnego zabiegu. Podobno przy wczesnych ciazach nie jest to konieczne. Tak twierdzil moj gin, a ufam mu w 100%. I najlepiej zrobisz jesli bedziesz sluchala tylko swojego lekarza, bo wiesz jak to jest: 10 osob – 10 roznych opinii.

Trzymaj sie cieplutko

Moniś + lipcowe Żuczątko

[Zobacz stronę]

k8-772003-11-18 07:07:55

Re: pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu

takie cos, co przeszlas, lekarze nawet nie zawsze nazywaja poronieniem. ja tez przezylam cos takiego (zrobilam test w 33 dniu cyklu, wyszedl pozytywny, w 36 dniu dostalam “okres”) przezylam to ciezko, ale pozniej bylo jeszcze ciezej (ale z innych powodow), a moj gin. nie wpisuje mi tego “poronienia” w dokumentach.
jesli twoj organizm poradzil sobie sam, to nie rozdrapuuj go tam. przygotuje sie sam na powitanie nowej dzidzi;)
trzymam kciuki, uwierz mocno ze bedzie lepiej. ja tez dlugo czekalam, ale w koncu udalo sie. czego i tobie zycze
pozdrawiam cieplo
k8 i …?

aniusia2003-11-18 07:53:01

Re: pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu

zależy ktory to tydzień i co było po krwawieniu widać na USG?Kiedy leżałam w szpitalu, była dziewczyna wlaśnie z takim poronieniem wczesnym-4tydzień, przyszła z krwawieniem i bolem, ale organizm sam sie oczyscil. Jeśli będziesz żle się czuła zrób USG u innego lekarza dla pewności. A szpital, jeśli nie jest koni9eczny i nie ma po co sie do iego spieszyć.Trzymaj sie.

ika2003-11-18 09:26:48

Re: pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu

Bardzo mi przykro z tego powodu, że niestety tak wszystko się skończyło. Z dystansu, ale trzymałam za Ciebie kciuki. Tak, to prawda, ze jeśli organizm sam sie oczyszcza to tak wczesnej ciaży nie trzeba usuwać. Nawet tak jest lepiej, bo będziecie mogli praktycznie od razu się starać. Na pociechę powiem, ze bardzo dużo ciaż po wczesnym samoistnym poronieniu jest szczęśliwych i zdrowych i teraz własnie takiej Ci życze.
Powodzenia!!

ika z małym słoneczkiem marcowym

marti12003-11-18 09:55:00

Re: pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu

edycja,

Moim zdaniem zabieg nie musi być konieczny ale to powinien stwierdzić lekarz na obrazie USG jak już skończysz krwiawić lub będziesz krwawić za długo….
Ja jak miałam stwierdzoną ciążę obumarła trafiłam do szpitala prawie od razu…dostałam jednak oksytocynę na wywołanie krwawienia i skurczów…cały dzień się męczyłam w bólach i lekarze czekali czy nie poronię sama ale nie udało się więc miałam zabieg….
Także jeżeli jesteś pod obserwacją lekarza to nie ma co się spieszyć z wizytą w szpitalu….

Ściskam,

Marti z aniołkiem i wielką nadzieją

norah2003-11-18 13:46:07

Re: pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu

Ja poroniłam w 7 tygodniu i obeszło się bez łyżeczkowania. Podobno to dużo lepiej, gdy organizm sam się oczyści. U mnie takie obfite krwawienie trwało 5 dni, a potem zaczęło się zmniejszać. Strasznie bolały mnie piersi przez tydzień, tak, że nawet stanika nie mogłam założyć. USG dopochwowe miałam robione w dniu poronienia i dwa dni później. Obraz był prawidłowy. Dziś to już 16 dzień po tym wydarzeniu. Fizycznie doszłam do formy, gorzej z psychiką, ale cóż każda z nas wierzy w to, że jednak czas leczy rany, czego i Tobie życzę.

lidus2003-11-18 20:50:27

Re: pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu

Moje doświadczenie jest takie, że jeżeli nie musisz to nie idź. Po łyżeczkowaniu moga pwstać zrosty przy ujściu jajowodów do macicy. Ja miałam takie i w ich efekcie ciąże pozamaciczną i wycięcie jajowodu.

Lidek mama Maćka ur.08/06/2001
aniołek IX 1996
aniołek XI 1997

edycja2003-11-19 22:37:42

Re: pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu

dziekuje wam za informacje
nie poszlam na zabieg, czuje sie juz dobrze, skurcze ustaly, krawawienie juz bardzo leciutkie
wiec chyba wszytko jest ok
do lekarza oczywiscie ide na kontrole

dobrze ze mi potwierdzilyscie bo juz zglupialam i jeszcze troche i zdecydowalabym sie na zabieg

dzieki jeszcze raz
🙂

edycja + aniolek
<gg 524561>

kura-plemienna2003-11-24 23:05:57

Re: pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu

Dyciu kochana widocznie tak miało być!!!

A ja już trzymam kciuki………….:)

Anka i Basiulec (11 MIECHÓW!!!!)

Znasz odpowiedź na pytanie: pytanko – poronilam ale bez zadnego zabiegu?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
tytuły piosenek dla dzieci
potrzebne mi sa tytuły piosenek i osoby które je śpiewają.....prosz,ęęęęęęęęęęęęe [i]Edited by vieta on 2003/11/17 23:40.[/i]
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Pokoik Gotowy!!
Czesc Dziewczyny!!! U nas wszystko gotowe na przyjecie nowych maluszkow do naszej trojki (razem z kotem...). Oto ich pokoik... [url]http://www.spazzy.com/pics/20031116_Nursery/[/url] Goraco Pozdrawiam : ) Monika i 2 robaczki...w Grudniu ok.37 tydz. a
Czytaj dalej