Reklama TELEFONII DIALOG

Widziałyście tą reklamę? Ja na niej placzę za każdym razem! Jak ją widzę, to od razu przełączam kanał, bo serce mi się kraje. dzisiaj sobie spoglądam w pracy przez okno a centralnie przed moim nosem jest ich reklama, czyli dzidziuś w łonie matki.
Chyba można tu już zaliczyć do schizowania, prawda?

moja droga do cudu

16 odpowiedzi na pytanie: Reklama TELEFONII DIALOG

iza23072006-04-24 11:12:07

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

Moja histroia z ta reklamą nie wygląda fajnie. Ja ją zobaczyłam pierwszy raz w dniu, gdy dowiedziałam się, że nie udalo się moje ICSI. Cały dzień zgrywałam twardziela, a w domu po włączeniu tv kolejna dobita… resztę sobie dopiszcie sami, bo jak to sobie przypominam…

Bambamku ja bym tutaj raczej szukała znaków typu: “udało się”

2006-04-24 11:27:27

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

… boję się Izuniu o tym myśleć. Jesli się teraz nie uda, to najpierw będzie mnie czekało sprawdzenie drożności i jedna myśl mnie wtedy tylko pocieszy że jesienią będę znowu walczyć z Tobą bo mnie też będzie czekała przerwa, ze względu na kasę.

[Zobacz stronę]

pchla2006-04-24 12:02:10

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

Ta reklam jest przepiękna a zarazem tak boli. kiedy w telewizji leci, stram się przerzucać na soś innego aby nie robiło mi się smutno.

iza23072006-04-24 12:02:35

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

Wszystko się uda – musi się udać i ja w to wierzę. Schizowanie z Tobą byłoby dla mnie zaszczytem, jednak coś tak myślę, że będziesz mnie wirusować i wspierać w schizie

2006-04-24 12:31:59

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

Oj jeśli masz rację to codziennie będę Cię bąbardować ogromną porcją fluidków

[Zobacz stronę]

chilli2006-04-24 12:33:24

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

mnie sie nie podoba wcale. Gra na uczuciavch kobiet a nie inforumje o usługach. To miała być reklama firmy telekomunikacyjnej a nie macierzyństwa.

www (10.03.2004)

2006-04-24 12:35:47

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

… oj boli i to bardzo. Ale musimy wierzyć, że my też będziemy dzwonić do naszych chłopaków po ogórki

[Zobacz stronę]

2006-04-24 12:40:14

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

oooooo i dobrze mówisz jednak jak ja oglądam, to tak jak mówisz nie myślę o telefonie, tylko o …. tym czy kiedyś będę miała taki brzuszek.
Fajnie że czytasz nasz kącik

[Zobacz stronę]

pchla2006-04-24 12:46:08

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

Mam Taka Nadzieję i trzymam za Ciebie kciuki, może tym razem Wam się udało z IUI- mam taką nadzieję 🙂 trzymaj się

chilli2006-04-24 13:08:37

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

czytam niestety, częsciowo mnie dotyka to co Was, wiec czerpie wiedze. Narazie sie poddałam w walce o drugie dziecko, bo poroniłam w 11tc na początku kwietnia. A z moimi cyklami 36-72dc spokojnie sie kwalifikuje do tego kącika 🙁

Wiec po cichu kibicuje 🙂
Na przykład w schizowaniu po drugiej IUI 🙂

www (10.03.2004)

2006-04-24 13:46:36

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

[Zobacz stronę]

natusia2006-04-24 18:14:00

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

ilekroc ogladam te reklame, mysle o Was, co Wy czujecie w tym momencie. za pierwszym razem az mnie dreszcze przeszly. dobrze wiem, co czulabym sama, zreszta do tej pory nie “wyleczylam” sie z tych uczuc. mysle, ze takie reklamy sa nie fair.
badzcie dzielne. mam nadzieje, ze ta kampania szybko sie skonczy:)

Natusia + [Zobacz stronę]

karolakoj2006-04-25 10:49:11

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

Oj….. nie płakać, nie smutac się!!!!
przeciez to nie dzieje sie naprawde, to fotomontaż, taki filmik reklamowy. To dziecko nie jest dzieckiem, a ta pani zapewne nie jest w ciązy…. i jak będzie smutno to sobie o tym przypominajcie.

Phi….. ktory maluch kopałby na widok pysznych ciasteczek i zdrowych jabłuszek…….;)

karkoj

2006-04-25 11:00:29

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

Karkojku mój szalony Ty to zawsze mi wszystko umiesz wytłumaczyć na plus

[Zobacz stronę]

kaja262006-04-25 16:11:14

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

ale na ogórka to by chyba kopał !!!

22 cykl

lea2006-04-25 18:18:43

Re: Reklama TELEFONII DIALOG

Na poczatku tego watku zastanawialam sie, jak napisac o tym, co mysle… ale swoimi oboma postami w sumie wyrazilas wszystko…
to samo mysle o reklamie i na tej samej zasadzie podgladam kącik – wiedzac, ze tu powinnam byc…

Znasz odpowiedź na pytanie: Reklama TELEFONII DIALOG?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Oczekując na dziecko
KRUSZYNA na porodówce:)))
właśnie rozmawiałam z Anią, jest już na porodówce i ma nadzieję, że już niedługo przytuli swojego wyczekanego Jasia. trzymajcie kciuki dziewczyny!!!! Effcia, Frań(2,5l) i Zosia(21tc)[img]http://foto.onet.pl/upload/17/89/_595231.jpg[/img]
Czytaj dalej
Książka kucharska
Pyszny kurczak po indyjsku
Dla wszystkich, którzy lubią orientalne smaki. 60 dag piersi kurczaka pokroić na kawałki. 5 cebul pokroić, zeszklić na łyżce oleju i przełożyć do garnka. Na 3 łyżkach oleju podsmażyć mięso
Czytaj dalej