kupiłam miesiąc temu kozaki lasockiego
po dwóch tygodniach zerwał się zamek
zaniosłam do reklamacji i dziś mija 14 dzień
byłam zapytać się w zeszłym tygodniu
o etap naprawy moich butów pani nie wiedziała jeszcze
ale obiecała zadzwonić
oczywiście nie zadzwoniła
i moje pytanie czy jutro mogę już żądać zwrotu gotówki
jeśli na zgłoszeniu reklamacyjnym pisze”reklamacja zostanie rozpatrzona przez specjalistę w ciągu 14 dni. W przypadku naprawy termin dostarczenia reklamacji do sklepu może ulec wydłużeniu”
czy mogą stosować takie dopiski?
czy faktycznie specjalista ma tyle na rozpatrzenie reklamacji
a na naprawę już więcej? ile jescze tydzień, miesiąc???
w ustawie konsumenckiej pisze że mają 14 dni na naprawę i dostarczenie do sklepu…
szału dostanę z tym sklepem
nie polecam już nikomu sklepu ccc
4 odpowiedzi na pytanie: reklamacja butów potrzebuje rady
Miałam bardzo podobną sytuację. Reklamowałam buty bo urwał się zaczep na sznurówkę. Po 3 tygodniach jak zajechałam butów nie było. Jak wróciłam
po kolejnych 2 tygodniach to wymienili mi wsie zaczepy na dziurki na sznurówki na czym uważam buty straciły. Kiszka.
I były to również buty Lasocki.
a domagałaś sie za pierwszym razem jak przyszłaś odebrać buty gotówki czy wtedy powiedzieli że naprawa sie przedłuży?
Wtedy powiedzieli, że buty wróciły, ale tak naprawione, że sklep odesłał je
od razu z powrotem. Wydaje mi się, że często od sklepu zależy w jaki sposób
zostanie sprawa załatwiona. Bo jak kiedyś reklamowałam buty brata i sprawa
się przeciągała, to kobieta w sklepie (InterSport) powiedziała, że tak nie może
być i wypłaciła nam kasę. A teraz pozytywnie rozpatrzyli nam reklamację
Salomonów. P 15 miesiącach puścił klej w kilku miejscach i się w jednym
miejscu but rozdarł. Myślałam, że mogą argumentować, że to w wyniku
nieodpowiedniego uzytkowania albo coś w tym stylu. Ale nie,
w sklepie czekają na nas nowe buty. Do CCC jest zrażona.
Sklep ma 14 dni na poinformowanie Cię o sposobie załatwienia reklamacji czyli jesli w ciągu tych 14 dni zadzwonią i powiedzą że buty zostaną naprawione to juz rzeczywisty czas tej naprawy moze być dłuzszy, tak samo sytuacja wygląda w sytuacji gdy odrzucaja Twoje roszczenia i odsyłaja buty nienaprawione – 14 dni na poinformowanie Cie a realnie buty możesz dostać później.
Jeśli termin 14 dni nie został zachowany (tzn nie zostałaś poinformowana o sposobie jej załatwienia) to uznaje się że Twoja reklamacja została przez nich uznana za zasadną i zostanie załatwiona w sposób jaki Ty sobie życzyłaś (to co napisałaś w rubryce – oczekiwania klienta).
Znasz odpowiedź na pytanie: reklamacja butów potrzebuje rady