rodzić w Gdańsku

DZiewczyny doradżcie. Zbliżą się termin mojego porodu, a ja nie mogę zdecydować się na szpital. W którym szpitalu w Gdańsku rodzić i co za tym wyborem przemawia?

11 odpowiedzi na pytanie: rodzić w Gdańsku

morena2006-09-16 08:00:26

Re: rodzić w Gdańsku

proponuję odwiedzić wszystkie szpitale i wybrać ten, który Ci się najbardziej spodoba. JA przed urodzeniem Hanki byłam w szpitalu wojewódzkim i akademickim, sale porodowe i w jednym i w drugim są rewelacyjne, ale z tego co pamiętam na akademickim poporodowe są duże i zaniedbane (może coś się zmieniło).Hanki ostatecznie nie rodziłam w Gdańsku. Drugą dzidzię chciałabym urodzić w wojewódzkim.

Asia, Hania 14 m. i …

gosiag2006-09-16 08:25:45

Re: rodzić w Gdańsku

2 córki rodziłam w wojewódzkim i teraz też zamierzam. warunki lokalowe -super! Odremontowana izba przyjęć, sale porodowe jednoosobowe, na połozniczym sale 2 – osobowe. Personel…. jak wszędzie są tylko ludzie więc jedni mili i uczynni inni…. :/ Ja oba razy trafiłam w miarę dobrze! Nie opłacałam położnej – był ze mną mąż (poród rodzinny 100zł.) Więc ja ze swojego doświadczenia polecam wojewódzki. Już czakam bo lada dzień… 🙂

Jula(02.02.02) Marysia(04.05.04) i Nowa Jesienna Nadzieja (39 t.c.)

aguuusia2006-09-16 18:35:31

Re: rodzić w Gdańsku

My rodzilismy na Klinicznej (porod rodzinny – niestety zakonczony cc) Odwiedzilam wszystkie szpitale tzn wojewodzki,zaspe a zdecydowalam sie na Kliniczna ze wzgledu na moja ginke prowadzaca no i sala porodowa byla super. Na pewno warunki lokalowe jak napisala kolezanka wyzej najlepsze są w wojewódzkim gdyz wszystko jest nówka.Ale ja bylam zadowolona z opieki szczegolnie ze zostalismy w szpitalu 2 tyg. a naprawde jesli cos jest nie tak (oczywiscie odpukac!!!!) to opieka jest tam bardzo profesjonalna – to moja opinia – ale jak wiadomo – kazdy mowi co innego a wiem tez ze ten szpital raczej dobre opinii nie ma.
Zycze dobrego wyboru a najlepiej to szybkiego porodu tak zebys sie nie zorientowala w jakim szpitalu jestes;-)

Aga i Michaś

matasiak2006-09-16 20:26:57

Re: rodzić w Gdańsku

ja rodzilam w wojewodzkim i bylam bardzo zadowolona, opieka lekarska i poloznych super, z pielegniarkami niewiele milam do czynienia 🙂 pokoje super 🙂 no i jezeli wszystko ok to do domu wychodzi sie juz po 48 godzinach po porodzie 🙂 co jest wielka zaleta 🙂 polozne bardzo dbaja o laktacje generalnie wszystkim polcam 🙂 choc zdaza sie ze w Wojewodzkim nie ma miejsc na oddziale poporodowym i rodzace sa odsylane do innych szpitali 🙁

Matasiak i Weronika 30.07.05

gosiag2006-09-17 10:14:55

Re: rodzić w Gdańsku

Weź mnie nie strasz, że odsyłają bo nie wyobrażam sobie takiej sytuacji, że rodze a tu szpital trzeba zmieniać 😉

Jula(02.02.02) Marysia(04.05.04) i Nowa Jesienna Nadzieja (39 t.c.)

matasiak2006-09-18 15:28:13

Re: rodzić w Gdańsku

no niestety nie wymyslilam tego sobie 🙁 moje 2 kolezanki zostaly odeslane i rowniez to potwierdzily polozne z Wojewodzkiego ktore prowadzily szkole rodzenia do ktorej uczeszczalam w zeszlym roku

Matasiak i Weronika 30.07.05

agunia262006-11-24 19:10:13

Re: rodzić w Gdańsku

Kliniczna na dzien dzisiejszy jest w remoncie remontuja sale wiec do swiat raczej nie bedzie mozliwosci tam rodzic pozostaje zaspa lub wojewodzki. Ja mam termin na polowe stycznia wiec bede rodzila na klinicznej bo tam jest moj lekarz prowadzacy ale slyszalam wiele opinni na temat kazdego szpitala i zawsze sa jakies zalety i wady.
Pozdrawiam Aga i Pati

lilavati2006-11-24 19:39:49

Re: rodzić w Gdańsku

Mojesąsiadki chwalą Zaspę, ponoć bardzo dobra opieka nad maluszkiem, możliwość wzicia ZZO

aghi802006-12-15 18:11:00

Re: rodzić w Gdańsku

to chyba nie dawno je wprowadzili, bo jak ja rodziłam (1,5 roku temu) nie było mowy o zzo na Zaspie.

[Zobacz stronę]

lilavati2006-12-15 21:41:39

Re: rodzić w Gdańsku

Znajoma szpital na zaspie wybrała ze względu na możliwość ZZO, rodzila w lipcu tego roku

2006-12-16 00:36:43

Re: rodzić w Gdańsku

ja tym razem tez biore pod uwage zaspe, a nastepnie wejherowo… choc bardziej sklaniam sie ku pierwszemu.
pol mej rodzinki tam rodzilo i zawsze dziewczyny byly zadowolone z opieki, szycia itd.

i niespodziewanka:))

Znasz odpowiedź na pytanie: rodzić w Gdańsku?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
kawiarnia w Warszawie
Dziewczyny, potrzebuję dobrej kawiarni, niekoniecznie drogiej, ale blisko Centrum - Dworzec Centralny, Galeria Centrum. Polećcie coś, bo zupełnie nie bywam w tych miejscach, a teraz PILNIE potrzebuję. Dzięki Ania i Olcia (21.05.2004 r.)
Czytaj dalej
Dla starających się
dziewczyny pomocy!!!
ROBIŁAM HORMONKI TYLKO NIE WIEM CO ONE OZNACZAJĄ PROSZE POMÓŻCIE BO NIE WIEM CZY MAM SIE BAĆ CZY NIE FSH 10,40 mlU/ml, LH 4,75 mlU/ml i estradiol <20 pg/ml
Czytaj dalej