Słodko – gorzkie Marcówki 2009 – jesiennie

Dziewczyny zapraszam Was na nowe pogaduchy Marcowych Mam:)
Jednocześnie prosze i wyrażam nadzieje, że bedzie tu miło i przyjaźnie:Kciuki:

171 odpowiedzi na pytanie: Słodko – gorzkie Marcówki 2009 – jesiennie

tosia Dodane ponad rok temu,

tosia Dodane ponad rok temu,

….

magnesik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia31:aaaaa zapomniałam o jeszcze jednej zasadzie:
– unikamy wielocytowania – masówkę odwalamy na zakupach w markecie, a nie tu.

Fajne zasady?? Jak macie jeszcze jakieś przemyślenia, to dawajcie..

Tosia,

ja nie na temat, ale zobaczyłam Was w nowym wątku i postanowiłam tu podziękować Tobie i Wam kochane Marcóweczki za ciepłe słowa, kciuki,… za wszystko 🙂

Urodziłam, i wracam do “świata żywych” – tydzień wywoływania zakończony cc, mała z infekcją wewnątrzmaciczną itd, itd…

Moja Madzia za to jest słodka, grzeczna i wynagradza mamie wszystkie złe chwile, które przeszła

pozdrówka i buziaczki kochane!!!!!

tosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mAgnesik:Tosia,

ja nie na temat, ale zobaczyłam Was w nowym wątku i postanowiłam tu podziękować Tobie i Wam kochane Marcóweczki za ciepłe słowa, kciuki,… za wszystko 🙂

Urodziłam, i wracam do “świata żywych” – tydzień wywoływania zakończony cc, mała z infekcją wewnątrzmaciczną itd, itd…

Moja Madzia za to jest słodka, grzeczna i wynagradza mamie wszystkie złe chwile, które przeszła

pozdrówka i buziaczki kochane!!!!!

No myślałam o Tobie! Szukałam cię… co się działo, że tyle cię nie było?? cieszę się, że jesteś już z nami!!! Poproszę o zdjęcie małej – koniecznie!!!
Za kciuki nie dziękuj – to nasz obowiązek był :Hyhy:

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mAgnesik:Tosia,

ja nie na temat, ale zobaczyłam Was w nowym wątku i postanowiłam tu podziękować Tobie i Wam kochane Marcóweczki za ciepłe słowa, kciuki,… za wszystko 🙂

Urodziłam, i wracam do “świata żywych” – tydzień wywoływania zakończony cc, mała z infekcją wewnątrzmaciczną itd, itd…

Moja Madzia za to jest słodka, grzeczna i wynagradza mamie wszystkie złe chwile, które przeszła

pozdrówka i buziaczki kochane!!!!!

Gratulacje Agnieszko:Hura!::Hura!::Hura!:
moc buziaków dla małej Madzi!!!!!!
teraz wracaj szybciutko do formy:Kciuki:

magnesik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia31:No myślałam o Tobie! Szukałam cię… co się działo, że tyle cię nie było?? cieszę się, że jesteś już z nami!!! Poproszę o zdjęcie małej – koniecznie!!!
Za kciuki nie dziękuj – to nasz obowiązek był :Hyhy:

cholerka, chciałam wstawić, ….ale zapomniałam jak to się robi, albo coś mi nie wychodzi…:Hmmm…:

zrobię tak – to linki do dwóch stron, gdzie udało mi się wstawić fotki

[Zobacz stronę]

[Zobacz stronę]

a tyle mnie nie było, bo po dwóch tyg w szpitalu musiałam się zregenerować – chłonęłam spokój domowego zacisza :Hyhy:, miałam M na urlopie, potem była moja mama, teraz już jesztem sama i jest OK 🙂

tosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mAgnesik:cholerka, chciałam wstawić, ….ale zapomniałam jak to się robi, albo coś mi nie wychodzi…:Hmmm…:

zrobię tak – to linki do dwóch stron, gdzie udało mi się wstawić fotki

[Zobacz stronę]

[Zobacz stronę]

a tyle mnie nie było, bo po dwóch tyg w szpitalu musiałam się zregenerować – chłonęłam spokój domowego zacisza :Hyhy:, miałam M na urlopie, potem była moja mama, teraz już jesztem sama i jest OK 🙂

Muszę ci powiedzieć, że mała Madzia jest śliczna!!!:Wow!: Gratuluję raz jeszcze!! I dużo zdrówka życzę!

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mAgnesik:cholerka, chciałam wstawić, ….ale zapomniałam jak to się robi, albo coś mi nie wychodzi…:Hmmm…:

zrobię tak – to linki do dwóch stron, gdzie udało mi się wstawić fotki

[Zobacz stronę]

[Zobacz stronę]

a tyle mnie nie było, bo po dwóch tyg w szpitalu musiałam się zregenerować – chłonęłam spokój domowego zacisza :Hyhy:, miałam M na urlopie, potem była moja mama, teraz już jesztem sama i jest OK 🙂

Aga Madzia jest CUDNA:Wow!::Wow!::Wow!:

laurencja Dodane ponad rok temu,

Jestem i ja, oby było już lepiej…..

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez laurencja:Jestem i ja, oby było już lepiej…..

będzie:Kciuki::Kciuki::Kciuki:

magnesik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia31:Muszę ci powiedzieć, że mała Madzia jest śliczna!!!:Wow!: Gratuluję raz jeszcze!! I dużo zdrówka życzę!

Tosia, Meme
dzięki dzięki 😀

miód na moje serce :Hyhy:

amnezja Dodane ponad rok temu,

[quote=Tosia31;2214012][U]Jak sukces ma wiele ojców, tak ten wątek ma wiele matek :Hyhy:
Cześć dziewczyny![/U]

Tak sobie obmyśliłyśmy nowy wątek, nazwałabym nawet nową Erę marcówek – generalnie chodzi o to, żeby było jak dawniej.. a pmiętacie jak było? fajne i miło.

Ciesze się, że wróciłaś do swoich:Radocha:

amnezja Dodane ponad rok temu,

I ja witam się w nowym wątku!

Tosia fajnie, że wróciłaś:Radocha:

Idę młodej dać deserek.

Miłego Wieczoru!!!

tosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez iwofat1:

Ciesze się, że wróciłaś do swoich:Radocha:

😉

tosia Dodane ponad rok temu,

….

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez iwofat1:I ja witam się w nowym wątku!

Tosia fajnie, że wróciłaś:Radocha:

Idę młodej dać deserek.

Miłego Wieczoru!!!

witamy witamy:Hura!:

laurencja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia31:Laurencja, odnośnie twojego pytania z poprzedniego wątku dotyczącego nocnego karmienia.. Ja daję w nocy mlesio tylko.. Zu budzi się 1 czasem 2 razy w nocy. o 1wszej i o 5tej. Wypija wtedy po 150 ml mleka i śpi dalej.. a powinno się dawać już picie tylko? :Hmmm…:
tylko picie to pewnie nie, ale zastanawiam się czy odzwyczajać już po malutku do jedzenia, słyszałam, że ok roku dziecko nie powinno już jadać w nocy wcale:Hmmm…:

tosia Dodane ponad rok temu,

….

agness0985 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mAgnesik:cholerka, chciałam wstawić, ….ale zapomniałam jak to się robi, albo coś mi nie wychodzi…:Hmmm…:

zrobię tak – to linki do dwóch stron, gdzie udało mi się wstawić fotki

[Zobacz stronę]

[Zobacz stronę]

a tyle mnie nie było, bo po dwóch tyg w szpitalu musiałam się zregenerować – chłonęłam spokój domowego zacisza :Hyhy:, miałam M na urlopie, potem była moja mama, teraz już jesztem sama i jest OK 🙂

Witam
Śliczna córciaórcia,gratuluje

meme Dodane ponad rok temu,

Witajcie Kochane:)
miłego dnia!!!!

amnezja Dodane ponad rok temu,

Ja dzisiaj czuje się jak zombi:(
Małą dała mi nieźle popalić w nocy. Co 2 godziny się budziła trochę pocyckała i znowu… zupełnie jak noworodek.

Poza tym pielucha jej przesiąkła i wszystko mokre śpiochy, śpiwór,prześcieradło.:Strach:
Używam ostatnio bella happy i chyba są do tyłka.
Ona kładzie się na bok i zawsze jedna strona bardziej przesiąka.

Mam nadzieję, że u Was nocka mineła lepiej.

tosia Dodane ponad rok temu,

…..

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez iwofat1:Ja dzisiaj czuje się jak zombi:(
Małą dała mi nieźle popalić w nocy. Co 2 godziny się budziła trochę pocyckała i znowu… zupełnie jak noworodek.

Poza tym pielucha jej przesiąkła i wszystko mokre śpiochy, śpiwór,prześcieradło.:Strach:
Używam ostatnio bella happy i chyba są do tyłka.
Ona kładzie się na bok i zawsze jedna strona bardziej przesiąka.

Mam nadzieję, że u Was nocka mineła lepiej.

my na noc używamy pampersów w rozmiarze 5:Fiu fiu: a to dlatego, że Domi nie cierpi przewijania w nocy – jest mega ryk i wrzask:Foch:
troche pospała sama, ale jak długo to nie wiem:Niepewny: nie spojrzałam na zegarek
a przed 7 już były na nogach:Foch:

ale miejmy nadzieje, że każda następna noc bedzie lepsza:Kciuki:

wstawać i tak bedziemy musiały wcześnie, Ika chyba od pn pójdzie do przedszkola na 8:Hyhy: więc pobudka po 6 bo po 7 wymarsz

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia31:Witamy z Zuzą w piękny, słoneczny dzień!
czekamy na moją mamę i lecimy na spacer na plażę.
U nas noc super! Miałam dać małej raz picu zamiast mleka, ale ona obudziła się dziś tylko raz, o 5 rano, więc dostała mleko i pospała do 8. A my już dziś na szybkim spacerku byłyśmy nawet :Hyhy:

ale Wam dobrze z tym spacerkiem:Wow!: a o tym na plaży to już nie wspomne…
ładnie Zu spała:Hura!: to dziś wyspana jesteś co??

tosia Dodane ponad rok temu,

….

tosia Dodane ponad rok temu,

….

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia31:Super wyspana jestem! i jeszcze to słonko za oknem :Wow!:
Zaraz szybko wstawiam strogonoffa na obiad (uszczęśliwe strasznie nim “męża” mego..:Fiu fiu:) i lecimy na dłuuugaśny spacer i pyszny sernik do mojej ulubionej knajpeczki.. A wieczorem.. basen i sauenka (nadprogramowo, bo zawsze tylko w czwartek chodzę).
Taki miły dzień mi się szykuje :Hyhy: Krysia wsiadaj w pociąg, odbiorę Cię w Gdyni i zaliczysz ze mną wszystkie te atrakcje :Fiu fiu:

zanim bym dojechała:Niepewny:
ale dzień super sie zapowiada:Hura!:
ja sie chyba za sprzątanie zabiore:Fiu fiu:

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia31:My używamy 3 huggisa, bo na pampersa Fruża ma straszne uczulenie :Boje się:. I też nie przewijam jej w nocy, bo próbowałam kilka razy i zawsze tak się rozbudziła, że potem godzinę na rękach nosiłam i usypiałam.. I te nasze pieluszki, mimo że rano ważą spokojnie koło pół kg :Fiu fiu: i są nasączone do samej góry.. to dają radę. Na palcach jednej ręki zliczę, ile razy przesiąkły.

huggisy też są ok:)
nam pampki nie przelatują:Kciuki:

goonia34 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mAgnesik:Tosia,

ja nie na temat, ale zobaczyłam Was w nowym wątku i postanowiłam tu podziękować Tobie i Wam kochane Marcóweczki za ciepłe słowa, kciuki,… za wszystko 🙂

Urodziłam, i wracam do “świata żywych” – tydzień wywoływania zakończony cc, mała z infekcją wewnątrzmaciczną itd, itd…

Moja Madzia za to jest słodka, grzeczna i wynagradza mamie wszystkie złe chwile, które przeszła

pozdrówka i buziaczki kochane!!!!!

:Hura!::Hura!::Hura!:
Pozdrawiam i zdróweczka życzę 🙂
Wpadaj do nas czasami 🙂

goonia34 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Meme:Dziewczyny zapraszam Was na nowe pogaduchy Marcowych Mam:)
Jednocześnie prosze i wyrażam nadzieje, że bedzie tu miło i przyjaźnie:Kciuki:

Witaj Krysiu 🙂

tosia Dodane ponad rok temu,

….

ewa7612 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia31:aaaaa zapomniałam o jeszcze jednej zasadzie:
– unikamy wielocytowania – masówkę odwalamy na zakupach w markecie, a nie tu.

Fajne zasady?? Jak macie jeszcze jakieś przemyślenia, to dawajcie..

Zasady są fajne, ale ja proponuję jeszcze jedną:

-zakaz stosowania nieładnych przymiotników w stosunku do forumowiczek, myślę, że to jest istotna zasada po naszych ostatnich doświadczeniach.

A to wyrażenie-przełożę przez kolano to ja zawsze traktowałam z przymrużeniem oka;)

ewa7612 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mAgnesik:cholerka, chciałam wstawić, ….ale zapomniałam jak to się robi, albo coś mi nie wychodzi…:Hmmm…:

zrobię tak – to linki do dwóch stron, gdzie udało mi się wstawić fotki

[Zobacz stronę]

[Zobacz stronę]

a tyle mnie nie było, bo po dwóch tyg w szpitalu musiałam się zregenerować – chłonęłam spokój domowego zacisza :Hyhy:, miałam M na urlopie, potem była moja mama, teraz już jesztem sama i jest OK 🙂

Agnieszko, gratuluję Ci serdecznie!!!

Cieszę się z Twojego szczęścia:Hura!: Madzia jest przesłodka:Wow!:

ewa7612 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Meme:my na noc używamy pampersów w rozmiarze 5:Fiu fiu: a to dlatego, że Domi nie cierpi przewijania w nocy – jest mega ryk i wrzask:Foch:
troche pospała sama, ale jak długo to nie wiem:Niepewny: nie spojrzałam na zegarek
a przed 7 już były na nogach:Foch:

ale miejmy nadzieje, że każda następna noc bedzie lepsza:Kciuki:

wstawać i tak bedziemy musiały wcześnie, Ika chyba od pn pójdzie do przedszkola na 8:Hyhy: więc pobudka po 6 bo po 7 wymarsz

Mój Karolek po zmianie czasu wstaje o 6:00. Wczoraj przez to sama poszłam spać już o 22:00 bo ostatnio przez to niewyspana chodzę:Foch:

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez goonia34:Witaj Krysiu 🙂

Witaj Gosiu:))

ewa7612 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia31:Dziewczyny, macie już pozabezpieczane mieszkania?? Moja mała dziś polazła sobie gdzieś, ja patrzę, a ta palcami w kotakcie grzebie :Boje się::Boje się:!! Wczoraj dorwała gdzieś kopertę z rachunkiem i nim się obejrzałam, zeżarła połowę i potem jej papier z buzi wyciągałam :Strach:. Dwa razy przywaliła już głową w kant pufy.. no dziś muszę lecieć i pokupować zabezpieczenia na kontakty, nie wiem jak zabezpieczyć takie długie narożniki w meblach. Na same narożniki są takie kulki, ale na boki?? chyba jakąś piankę poprzyklejam na całej długości.
Mała tak śmiga, że muszę stale uważać na nią, ale zdarza się, że coś robię w kuchni, czy wieszam pranie, a ta zaraz coś wykombinuje.. Spryciula z niej :Fiu fiu:

Karolek otwiera namiętnie szuflady i wyciąga rzeczy więc muszę się zaopatrzyć w zabezpieczenia do nich. Kontaktów na wierzchu to mam mało, ale nie wiem jak zabezpieczyć wtyczki powtykane w przedłużacze:Hmmm…: co prawda jest trochę ukryty, ale Karolek zawsze go znajdzie.

Jak Kuba był mały i przebywał u opiekunki, a u niej była taka wystająca półeczka od lustra, to ta obkleiła tą półeczkę podpaską:D Za elegancko to to nie wyglądało, ale było bezpiecznie;)

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia31:Dziewczyny, macie już pozabezpieczane mieszkania?? Moja mała dziś polazła sobie gdzieś, ja patrzę, a ta palcami w kotakcie grzebie :Boje się::Boje się:!! Wczoraj dorwała gdzieś kopertę z rachunkiem i nim się obejrzałam, zeżarła połowę i potem jej papier z buzi wyciągałam :Strach:. Dwa razy przywaliła już głową w kant pufy.. no dziś muszę lecieć i pokupować zabezpieczenia na kontakty, nie wiem jak zabezpieczyć takie długie narożniki w meblach. Na same narożniki są takie kulki, ale na boki?? chyba jakąś piankę poprzyklejam na całej długości.
Mała tak śmiga, że muszę stale uważać na nią, ale zdarza się, że coś robię w kuchni, czy wieszam pranie, a ta zaraz coś wykombinuje.. Spryciula z niej :Fiu fiu:

mamy mamy, od trzech lat:Hyhy:

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Ewa7612:Zasady są fajne, ale ja proponuję jeszcze jedną:

-zakaz stosowania nieładnych przymiotników w stosunku do forumowiczek, myślę, że to jest istotna zasada po naszych ostatnich doświadczeniach.

A to wyrażenie-przełożę przez kolano to ja zawsze traktowałam z przymrużeniem oka;)

podoba mi sie ta zasada:Kciuki:

meme Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Ewa7612:Karolek otwiera namiętnie szuflady i wyciąga rzeczy więc muszę się zaopatrzyć w zabezpieczenia do nich. Kontaktów na wierzchu to mam mało, ale nie wiem jak zabezpieczyć wtyczki powtykane w przedłużacze:Hmmm…: co prawda jest trochę ukryty, ale Karolek zawsze go znajdzie.

Jak Kuba był mały i przebywał u opiekunki, a u niej była taka wystająca półeczka od lustra, to ta obkleiła tą półeczkę podpaską:D Za elegancko to to nie wyglądało, ale było bezpiecznie;)

:Śmiech::Śmiech::Śmiech:
każdy sposób jest dobry jeśli chodzi o bezpieczeństwo Malucha

laurencja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Tosia31:Dziewczyny, macie już pozabezpieczane mieszkania?? Moja mała dziś polazła sobie gdzieś, ja patrzę, a ta palcami w kotakcie grzebie :Boje się::Boje się:!! Wczoraj dorwała gdzieś kopertę z rachunkiem i nim się obejrzałam, zeżarła połowę i potem jej papier z buzi wyciągałam :Strach:. Dwa razy przywaliła już głową w kant pufy.. no dziś muszę lecieć i pokupować zabezpieczenia na kontakty, nie wiem jak zabezpieczyć takie długie narożniki w meblach. Na same narożniki są takie kulki, ale na boki?? chyba jakąś piankę poprzyklejam na całej długości.
Mała tak śmiga, że muszę stale uważać na nią, ale zdarza się, że coś robię w kuchni, czy wieszam pranie, a ta zaraz coś wykombinuje.. Spryciula z niej :Fiu fiu:

Papier z paszczy małej też wyciągałam, a co do wędrowania to Wojtek póki co turla się tylko, szuka kabelków, które można pociągnąć, no i tatusia płyty są w centrum zainteresowania:Fiu fiu:

Znasz odpowiedź na pytanie: Słodko – gorzkie Marcówki 2009 – jesiennie?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wszystko o porodzie
Na temat szpitala?
nie wiem czy juz tu jest taki temat jeśli jest to przepraszam(i proszę o link hihi) mianowicie chciałabym wybrać sie do szpitala w którym chciałabym rodzic o ile zdążę do
Czytaj dalej
Wiek przedszkolny
NOOTROPIL czy ktos zna
czy podawal ktos swojemu dziecku taki lek
Czytaj dalej