>>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

To znowu ja-Oliwierek!!

Przybywam z nową porcyjką radosnych , świetno-pogodowych zdjątek!!

JAk każde porządne dziecko dużżżżo czadu spędzam w przyblokowej piaskownicy,a że pogoda dopisuje,jest bardzo przyjemnie

Czasem opuszczam miejsce zabawy…

…aby trochę pochodzić

lub się posilić

“A ty mamo nie kłóć się ze mną”

W niedzielę odwiedzilismy nasz domek letniskowy.
TAta łowił rybki,a ja biegałem,biegałem,biegałem…

A kiedy sie zmęczyłem,to siedziałem

Obserwowałem niebo

Latałem do nieba

Lub poprostu leżałem i patrzyłem co w trawie piszczy

W niedzielę cały dzionek spędziliśmy na działeczce u dzaidków

Najpierw wypróbowałem nową piaskownicę

Podlewałem roślinki

Zwiedzłem wszystkie kąty

Zgłodniałem,więc czas na małe “co-nieco”

Taki raadosny byłem

“Wy możecie iść do domu,ja tu zostaję…”

A po takich eskapadach byłem głodny jak wilk…

The end!!!!

Kamila&Oliwier

37 odpowiedzi na pytanie: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

olesia12006-06-12 06:54:02

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Cudny Oliwierek

A myślałam , ze tylko dziewczynkę można super stroić zmieniam zdanie 🙂 Oli nawet w piaskownicy świetnie ubrany

Pozdrawiamy

Luśki dwie 😉

bastet2006-06-12 07:47:53

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Alez z niego przystojniacha :-)))))

Aga,

2006-06-12 08:46:08

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Kama, foty jak zwykle super! Oli jak zwykle przystojniak, świetnie ubrany i wesoły 🙂
Pokazuj go częsciej!

Dominika – 15 m-cy i Ktoś styczniowy 🙂

koyaga2006-06-12 08:50:55

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Fajniuchny ten twój chłopaczek.
I bombowo ubrany.
Model 1 klasa 🙂


Aga,Tysia(2l.8m.)i SYNek(30tc)

biedroneczka2006-06-12 08:58:36

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

super chłopak – śliczne foteczki

pozdrawiamy 🙂

Ania z Julią

efcia20042006-06-12 09:31:49

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

och! ach!! mój ulubiony model!!!!

Ale z niego bombowy facet!!!!

Ewcia i Asieńka (4.03.2005)

asiucha2006-06-12 10:58:58

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Zdjęcia jak zwykle super superkowe 😉
Śliczny chłopak Ci rośnie 😉

Asia i Kubuś (04.03.2005)

2006-06-12 11:22:27

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Przesliczne foteczki!!! A synus przecuuuudny po prostu!!!

Agnieszka i Oleńka (1.09.2003r.)

i Sierpniowe Słoneczko (9.08.2006r.)

beatek2006-06-12 11:27:19

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Super foty!!! A najbardziej podoba mi się “Mamo nie kłóć się ze mną” i w ogóle w tej chuście i okularach wygląda ekstra 🙂


Beata i Julcia (10.04.2005)

krzemianka2006-06-12 21:00:08

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Super jest ten maly superman 🙂

kama92006-06-12 21:15:39

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Kiedy idziemy tylko do piaskownicy nie jest takubrany.ALe zazwyczaj idziemy najpierw do sklepu,urzedu itd,a póżniej odpoczynekwpiaskownicy,więcbrudzi dobre ubranka.
DZieki za komplementy!!

Kamila&Oliwier

kama92006-06-12 21:18:52

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

DZięki ;)))))

Kamila&Oliwier

kama92006-06-12 21:20:34

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

POStaram sie zmobilizować!!!
DZięki!!!

Kamila&Oliwier

kama92006-06-12 21:21:53

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

FAjnie dziekujemy!!!
POzdrawiamy!!

Kamila&Oliwier

kama92006-06-12 21:27:35

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

DZięki za mile slowa!!
POzdrawiamy!!

Kamila&Oliwier

kama92006-06-12 21:29:53

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

OCh dzięki,dzięki!!!!
POzdrawiamy!!

Kamila&Oliwier

kama92006-06-12 21:41:30

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

WIelkie dzieki
;)))))))))))))

Kamila&Oliwier

kama92006-06-12 21:43:27

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

DZięki ogromniaste!!!!!!!!!

Kamila&Oliwier

kama92006-06-12 21:51:09

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

DZięki.
Ostatnio polubil okularki,kiedy wychodzimy bierze je z półki i wrecza mi.

Kamila&Oliwier

kama92006-06-12 21:52:02

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Super baby kochana!!!

Kamila&Oliwier

irena2006-06-12 22:42:41

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Oliwierek z dnia na dzien przystojniejszy i jak on rosnie!!!!!!!!!!!
Pieknie macie na dzialce.
Pozdrowienia

Irena i Dzieciaki

cat2006-06-13 08:34:16

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

No, prawdziwy facet.
Ale Ty go mama stroisz. 🙂

K.

Łukasz (3,5 r.) Karolina (15m-cy)

sylaz2006-06-13 08:50:48

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Wszystkie zdjęcia super
Ale przystojniaczek z Oliwierka, szczególnie fajne zdjęcia “jak mówi zebyś się z nim nie kłóciła” , po prostu bombowe


Sylwia i Wiktoria(27.04.04)

porky2006-06-13 19:37:09

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

słodzizna niesłychana 😉

usmiech rozbrajający 🙂

Juleczka 1,5 roku

lettka2006-06-13 20:50:30

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Super!!! Ślicznie mu w tej chustce, a w okularach dodatkowo to wygląda już całkiem cool

Pozdróweczki

………. Kacperek 06.06.2004………….. i…… Karolek 03.05.2006

kokunia2006-06-13 21:38:26

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Bossssssssko wygląda Twój syńcio w okularkach- super!!!!!!!

Agata i

adda2006-06-14 00:46:25

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Naj naj seksowniej :-)))))))) 😉 wygląda w okularach 🙂

pozdrawiam

ADDA i…

LILIANA 4.7.02 MALWINKA 5.10.05

qulka2006-06-14 08:29:45

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

ja juz Ci pisałam – Maja stoi w kolejce!! Wez nas pod uwage,

pozdrawiam

A&M 04.03.2005

kama92006-06-16 08:06:36

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Dzialka rodziców.Dla mnie raj!!

Kamila&Oliwier

kama92006-06-16 08:10:03

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Dzieki.Oj prawdziwy,prawdziwy.Jego temperament też !!

Kamila&Oliwier

kama92006-06-16 08:12:01

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Super,że zdjecia sie podobaly!!
Dzięki!!

Kamila&Oliwier

kama92006-06-16 08:39:29

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Dzieki.Faktycznie tym usmiechem wiele potrafi u wszystkich zdziałać i wykorzystuje to strasznie ;)))))))))

Kamila&Oliwier

kama92006-06-16 08:43:46

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Wielkie dzieki!!!
Pozroweczki dla ślicznej rodzineczki ;)))))))))

Kamila&Oliwier

kama92006-06-16 08:48:55

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

ostatnio polubił.Kiedy wychodzimy sam po nie idzie i wrecza mi,żeby mu włozyć.
Pozdrawiamy!!!

Kamila&Oliwier

kama92006-06-16 08:51:18

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Dziekujemy naj,naj,naj,najpiekniej jak potrafimy ;))))))
Pozdroweczki sloneczne z Mazur!

Kamila&Oliwier

kama92006-06-16 08:55:48

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Oczywiście!!!
Pamietamy,pamietamy o ślicznej,caluśnej Majeczce!!!

Kamila&Oliwier

annaw2006-06-18 17:20:41

Re: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<

Piekne zdjecia 🙂

[Zobacz stronę]
[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: >>>>Słonecznie,wesoło,Oliwierkowo<<<<?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nasze zdjęcia
MY
Kilka fotek z Zakopanego Lubię go: [img]http://foto.onet.pl/upload/45/69/_607693_n.jpg[/img] Tańce przy góralskiej muzyce: [img]http://foto.onet.pl/upload/18/58/_607695_n.jpg[/img] [img]http://foto.onet.pl/upload/31/58/_607717_n.jpg[/img] [img]http://foto.onet.pl/upload/14/96/_607697_n.jpg[/img] Mama bez uchwyconego brzucha :) [img]http://foto.onet.pl/upload/16/17/_607699_n.jpg[/img] A tu już okołociążowo:) [img]http://foto.onet.pl/upload/36/64/_607703_n.jpg[/img] [img]http://foto.onet.pl/upload/25/0/_607705_n.jpg[/img] [img]http://foto.onet.pl/upload/36/51/_607710_n.jpg[/img] [img]http://foto.onet.pl/upload/35/97/_587640_s.jpg[/img]Iwona, Sebuś 3l i córeczka (33 tc)
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Juleczka Cherokee kończy 2 latka !!!
[img]http://plaatjessite.mine.nu/verjaardag/balonnen.gif[/img][img]http://plaatjessite.mine.nu/verjaardag/balonnen.gif[/img][img]http://plaatjessite.mine.nu/verjaardag/balonnen.gif[/img] [b]*** KOCHANA JULECZKO !!! ***[/b] [b]Wszystkiego co najlepsze, co dobre i miłe, co budzi uśmiech na twarzy, co kryje się w maleńkim słowie - szczęście życzą Ci ciocia
Czytaj dalej