smoki – czy możesz mi pomóc?

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)
  • Autor
    Wpisy
  • #28713

    kata

    Droga Smoki, zaczęłam na oczekujących robić listę czerwcówek i uzupełniałam ją edytując właśny post, ale dziś już nie moge go edytować, oświeć mnie proszę i powiedz jak mam to zrobić? CZy mam się np. zalogować jako Czerwiec czy jakoś tak i dać hasło kilku dziewczynom żeby uzupełniac listę bez problemów czy to się robi jakoś inaczej, bo ja zielona jestem w tym temacie? Pomóż, bardzo Cię proszę! Wielkie dzięki z góry!!!
    Pozdrowionka

    Kasia + Czerwcątko 2004

    #380634

    smoki

    Oswiecam

    1.
    Post mozesz edytowac tylko 24 godziny. Tzn jak jest wieksza przerwa to „po rybkach” – juz sie nie da. Musisz pilnowac tych 24 godzin (moze byc czesciej)

    2
    Lepiej byloby zeby ktos jeszcze znal haslo do konta bo wtedy jak Ty pojdziesz rodzic to ktos inny moze zajac sie lista.
    To moze byc albo Twoje konto albo zaloz sobie nowe specjalnie do tego celu i zdradz komus zaufanemu haslo

    smoki i Dawidek (13 miesięcy)



    #380635

    kata

    Re: Oswiecam

    DZieki, czyli że co mniej niż 24 godziny mogę go edytować dowolną ilość razy? Podejrzałam co nieco u majówek i już utworzyłam konto jako Czerwiec2004, chyba sobie poradzę, bo tak właśnie robię jak mówisz

    dzieki raz jeszcze i pozdrowionka, papa

    Kasia + Czerwcątko 2004

    #380636

    smoki

    Re: Oswiecam

    Dokladnie tak 🙂

    smoki i Dawidek (13 miesięcy)

    #380637

    kata

    chyba jednak nie do końca

    bo owszem edytowałam go sobie wczoraj, ale jak już minęło 24 godziny od utworzenia postu to znowu wyskoczyła wiadomość że nie można, no więc ja już nic nie rozumiem, może jakaś głupia jestem? Czy możesz mi to jeszcze raz łopatologicznie wytłumaczyć, gdzie popełniam błąd? Buuuu

    dzięki

    Kasia + Czerwcątko 2004

    #380638

    smoki

    Re: chyba jednak nie do końca

    24 godziny nie od utworzenia wiadomosci ale od ostatniej edycji

    smoki i Dawidek (13 miesięcy)



    #380639

    smoki

    Re: chyba jednak nie do końca

    24 godziny nie od utworzenia wiadomosci ale od ostatniej edycji

    smoki i Dawidek (13 miesięcy)

    #380640

    kata

    Re: chyba jednak nie do końca

    no, jeśli tak, to od ostatniej edycji minęło jakieś dwie godziny i juz nie mogłam edytować, czy to błąd niezależny ode mnie? Tak czy siak tam jest komunikat że w razie czego to napisać do smoki, więc – jak trwoga to do smoki 🙂

    dzięki

    Kasia + Czerwcątko 2004

    #380641

    smoki

    Re: chyba jednak nie do końca

    widocznie cos sie pokrecilo

    musisz napisac nowy post

    smoki i Dawidek (13 miesięcy)

    #380642

    lea

    Re: chyba jednak nie do końca

    jak trwoga to do smoki… hm… podoba mi sie to hasło hihihi
    mialabym kilka trwóg ;-P

    Lea i Mateuszek (14.03.03)



    #380643

    lea

    Re: chyba jednak nie do końca

    jak trwoga to do smoki… hm… podoba mi sie to hasło hihihi
    mialabym kilka trwóg ;-P

    Lea i Mateuszek (14.03.03)

    #380644

    smoki

    Re: chyba jednak nie do końca

    Ja tez, ja tez!

    Gdzie te smoki????????

    smoki i Dawidek (13 miesięcy)



    #380645

    veraprima

    Re: Oswiecam

    własnie tak działa ranking dla starających sie tak jak napisala smoki

    Wera + Bromek+wiesiołek + hormel S
    http://circles2.fertilityfriend.com/home/veraprima

    #380646

    gosik

    Re: u mnie to samo

    Wczoraj napisałam posta ok 12. Edytowałam go rano, ostatnio ok 9.00….teraz znów chciałam i mówi mi, że ta wiad. nie może być edytowana, bo została wysłana zbyt dawno….:(
    Nie pomogłam ci gdy zadałaś nam pytanie w kąciku, ale nie była mnie parę dni, zresztą sama jeszcze raczkuję w tych ,,sprawach” i nie kleję do końca tych zasad…..jak widzisz mamy ten sam problem…widziałam, że już założyłaś nowy wątek. Ja chyba też będę musiała.

    Pozdrawiam

    GOSIA i Maleńki Majowy Cud

Postów wyświetlanych: 14 - od 1 do 14 (wszystkich: 14)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close