solarium…..

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #26719

    violka

    Kochane Moje, powiedzcie mi proszę czy solarium może zaszkodzić w staraniach o dzidziusia, albo że np. nie wolno chodzić do solarium jeżeli bierze się jakieś tabletki…..???
    Wiecie, że wykryto u mnie torbiel, więc jak na razie starania musiy odłożyć, biorę tabletki o nazwie “Orgametril” i zastanawiam się czy w takiej sytaucji powinnam chodzić na solarium……….wiecie jest mi starsznie przykro, że nie mogę się teraz starać, że mam tą cholerną torbiel i dlatego chciałabym się czymś zająć żeby nie pogrążać się w smutku, ale nie chcę sobie zaszkodzić…………………….

    Napiszcie czy same chodzicie do solarium, albo czy coś słyszałyście na ten temat.

    pozdrawiam
    violka – starania od stycznia, teraz torbiel, tabletki……….zobaczymy co będzie dalej :((

    #354665

    anita200

    Re: solarium…..

    Z tego co wiem, korzystanie z solarium jest nie wskazane przy zażywaniu antybiotyków , leków hormonalnych (wszystkich) i preparatów zawierających dziurawiec.
    Orgamentil jest lekiem hormonalnym, czy nie?

    Anita
    P.S. Mogą pojawić sie na skórze przebarwienia

Postów wyświetlanych: 2 - od 1 do 2 (wszystkich: 2)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close