Forum: Polecam

sprawdzone garnki jakie?

Dużo czytałam o berghofie, ale jest sporo modeli jakie macie?
Jakie polecacie?
Może jakieś inne gary?

41 odpowiedzi na pytanie: sprawdzone garnki jakie?

ciapa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez sysiM:Dużo czytałam o berghofie, ale jest sporo modeli jakie macie?
Jakie polecacie?
Może jakieś inne gary?

mam berghoffa jestem zadowolona aczkolwiek polecam bez plastykowych raczek i bez pokrywek z bajerami typu mirzenie temp.

sysim Dodane ponad rok temu,

a konkretnie jaki masz model, bo jest ich sporo?
I jeszcze jedno, czy przypalają i nagrzewają się w nich uchwyty?

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez sysiM:a konkretnie jaki masz model, bo jest ich sporo?
I jeszcze jedno, czy przypalają i nagrzewają się w nich uchwyty?

Ja też mam garnki z Berghoffa i też sobie chwalę. Nie pamiętam niestety modelu. Uchwyty się nie przypalają ani nie nagrzewają:)
Edytuję: uchwyty mam plastikowe, a garnki nie mają żadnych dodatkowych bajerów.

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez sysiM:Dużo czytałam o berghofie, ale jest sporo modeli jakie macie?
Jakie polecacie?
Może jakieś inne gary?

tefal ingenio

baza Dodane ponad rok temu,

Dołączam się – Tefal Ingenio:Wow!:

asik Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Baza:Dołączam się – Tefal Ingenio:Wow!:

U nas też Tefal Ingenio

najeli Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:tefal ingenio

“rencami” i nogami się podpisuje!!!
Nie wyobrażam sobie innych, tym bardziej, ze cena przystepna jak na gary:)

yoko Dodane ponad rok temu,

ja polecam serię 365+ Ikea…
kupiłam tylko 2 garnki – rondelek i taki wiekszy z wkladką do gotowania na parze i nie tylko – i jestem z nich bardzo zadowolona – nie ogałacają kieszeni.:)

kiara Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:tefal ingenio

a macie przyykrywki do wszystkich garnkow?
bo widzialm, ze sa tylko 2 szklane,a reszta plastikowe

ciapa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez sysiM:a konkretnie jaki masz model, bo jest ich sporo?
I jeszcze jedno, czy przypalają i nagrzewają się w nich uchwyty?

Nie mam pojecia jaki model:)
ja mam tendencje do dawania dużego gazu i te plastykowe sie przypalaja, metalowe juz nie ale jak dasz duzy płomien to wiadomo ze sie nagrzeją. Ale to ja tylko palę, małz juz nie. Własciwie to one po prostu nie stopia sie tylko smierdza okrutnie.

mam takie cały komplet.
Tylko moje pokrywki juz nie maja tego bajeru do temperatury bo po kilku myciach w zmywarce odpadło to coś:Wstyd:

ciapa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gryzelda:ja polecam serię 365+ Ikea…
kupiłam tylko 2 garnki – rondelek i taki wiekszy z wkladką do gotowania na parze i nie tylko – i jestem z nich bardzo zadowolona – nie ogałacają kieszeni.:)

o to tez polecam

Dodane ponad rok temu,

Ja mam takie:
[Zobacz stronę]
cały komplet.

Fajne, choć czasami wydaje mi się, że za ciężkie….

Za to nic mi się nie przypala i ogólnie lubię na nie patrzeć 🙂

beamama Dodane ponad rok temu,

[quote=nesfree]i ogólnie lubię na nie patrzeć :)[/quote]
:Wow!::Wow!::Wow!:

chilli Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kiara2003:a macie przyykrywki do wszystkich garnkow?
bo widzialm, ze sa tylko 2 szklane,a reszta plastikowe

garnki maja pokrywki

[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Ja mam takie Berghoffy: [Zobacz stronę]

evikaj Dodane ponad rok temu,

Ja mam takie:
[Zobacz stronę]
Są rzeczywiście trochę ciężkie ale ja mam płytę elektryczną a te garnki dobrze przylegają, trochę wkurza mnie przy zmywaniu to jak wewnątrz są zamontowane uchwyty tzn. za bardzo te śruby odstają. Uchwyty mam metalowe i jednak przy dłuższym fotowaniu trochę się nagrzewają.
Ale ogólnie jestem zadowolona nigdy nic mi się w nich nie przypaliło. A w ogóle to są ladne.:Kciuki:

vivian Dodane ponad rok temu,

IKEA:)

kiara Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szpilki:garnki maja pokrywki

[Zobacz stronę]

No tak, ale to nie sa ingenio.
I jednak nie zdecyduje sie na nie, bo z jedna raczka do wszystkich garow, to chyba niezbyt wygodnie mi bedzie. I uchwytow po obu stronach tez mi bedzie brakowalo:)

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Baza:Dołączam się – Tefal Ingenio:Wow!:

Tefal Ingenio jak dla mnie genialne

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez beamama::Wow!::Wow!::Wow!:
Powiem tak jak Eugenia w filmie “Yasminum”:
– a co się dziwisz?

🙂 🙂 🙂

agago Dodane ponad rok temu,

ja ma taki zestaw
[Zobacz stronę]
moim zdaniem termometry oszukują poza tym gary ok grube ciężkie i dobrze sie gotuje ja jeszcze nic w nich nie przypaliłam

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

polecam berghoffa ja mam model zeno nic sie nie przypala nie nagrzewa
i mam tez polecane tu ikea 365+

kika22 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez dąbro7:Tefal Ingenio jak dla mnie genialne
Dla mnie tez !
Sa super i wygodne, a przy okazji w przystepnej cenie.

sysim Dodane ponad rok temu,

Zecydowałam się na berghoffa model cosmo.
Udało mi się kupić w dość przystępnej cenie.

W związku z tym, mam pytanie do użytkowniczek beghoffa
1. Czym myjecie garnki?
W instrukcji jest napisane o mydle i żeby nie używać płynów na bazie cytrusów, bo może dojść do uszkodzenia warstwy z autoutleniaczem w wyniku czego może powstać korozja.
2. Czy gotujecie np ziemniaki w wodzie?
Bo jest napisane, że powinno się gotować bez wody i soli

jaga Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kiara:No tak, ale to nie sa ingenio.
I jednak nie zdecyduje sie na nie, bo z jedna raczka do wszystkich garow, to chyba niezbyt wygodnie mi bedzie. I uchwytow po obu stronach tez mi bedzie brakowalo:)

A toś mnie zabiła. Właśnie ingenio chcę kupić, ale o tej rączce nie pomyślałam.

Czy posiadaczki ingenio mogą zdać relację, jak to się w użyciu sprawdza?

bratek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Bronia:A toś mnie zabiła. Właśnie ingenio chcę kupić, ale o tej rączce nie pomyślałam.

Czy posiadaczki ingenio mogą zdać relację, jak to się w użyciu sprawdza?

Duży Ingenio ma dwa uchwyty na stale, male mają rączkę przekladaną, bardzo stabliną i wygodną w trzymaniu. pokrywki są tak zaprojektowane, że nawet jak rączka jest zaczepiona o garnek to pokrywkę połozysz bo ma specjalne wycięcie.ja jestem super zadowolona
no- jedyny minus, że nie polecają myć w zmywarce bo to teflon

jaga Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mamamaksia:Duży Ingenio ma dwa uchwyty na stale, male mają rączkę przekladaną, bardzo stabliną i wygodną w trzymaniu. pokrywki są tak zaprojektowane, że nawet jak rączka jest zaczepiona o garnek to pokrywkę połozysz bo ma specjalne wycięcie.ja jestem super zadowolona
no- jedyny minus, że nie polecają myć w zmywarce bo to teflon

Uffff… zmywarki nie mam :Fiu fiu:

alokazja Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez sysiM:a konkretnie jaki masz model, bo jest ich sporo?
I jeszcze jedno, czy przypalają i nagrzewają się w nich uchwyty?

mam całe metalowe berghoffy. jestem zadowolona. ale uchwyty się nagrzewają.
przypalić jeszcze mi się nie udało. dobrze się toto myje.

gosia Dodane ponad rok temu,

Za namową forumowiczek, też kupiłam berghoff – cook & co. Polecam. Jakiś rok już w nich gotuję i są ok

gosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez sysiM:

W związku z tym, mam pytanie do użytkowniczek beghoffa

2. Czy gotujecie np ziemniaki w wodzie?
Bo jest napisane, że powinno się gotować bez wody i soli

Tzn. jak? Kurcze nie czaję.

bratek Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez wobysk:Tzn. jak? Kurcze nie czaję.

moja teściowa gotuje w zepterze bez wody. garnek jest szczelnie przykryty i pod wpływem ciepla ziemniaki “wydalają ” swoją wodę i to wystarczy. faktem jest, że są o wiele smaczniejsze!

jaga Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez mamamaksia:moja teściowa gotuje w zepterze bez wody. garnek jest szczelnie przykryty i pod wpływem ciepla ziemniaki “wydalają ” swoją wodę i to wystarczy. faktem jest, że są o wiele smaczniejsze!

Taaak zepter… Dostałam w prezencie ślubnym taki wielki gar + drugi do gotowania na parze. To jest super, ale musielibyśmy małą armię małych ludzi jeszcze zrobić, żeby w nim gotować… Chciałam dokupić mniejsze garnki, ale cena mnie powaliła. Właśnie oglądam na allegro te berghoffy i wydają się być do zeptera podobne…

koyaga Dodane ponad rok temu,

Ja używam garnków firmy LEIFHEIT. Godne polecenia. Warto zainwestować troszkę pieniędzy. Jedyna wada to to, że patelnia jest jak na patelnię ciężka, za ciężka.

Do gotowania na parze używam garnka o potrójnym dnie firmy Maibach. Polecam!

I mam mały rondelek made in Ikea oraz patelnie za 9,90. Świetnie się sprawdzają. Bez ściemy.

baniutka Dodane ponad rok temu,

mam berghoff prawie 6 lat z plastikiem ale nic sie nie nagrzewa, są super!

jaga Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Baniutka:mam berghoff prawie 6 lat z plastikiem ale nic sie nie nagrzewa, są super!

Ale który model?

gosiek25 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ciapa:
Tylko moje pokrywki juz nie maja tego bajeru do temperatury bo po kilku myciach w zmywarce odpadło to coś:Wstyd:

no bo tego bajeru nie daje się do zmywarki 🙂

gosiek25 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Bronia:A toś mnie zabiła. Właśnie ingenio chcę kupić, ale o tej rączce nie pomyślałam.

Czy posiadaczki ingenio mogą zdać relację, jak to się w użyciu sprawdza?
jak kupowałam w komplecie to miałam 3 takie rączki. Jednej odpadł kawałek plastiku (dziecko zrzuciło na podłogę) ale nadal się nadaje do używania.
Trzeba uważać żeby nie nacisnąć przez przypadek tego pstrykadla bo nieszczęście gotowe (ja kiedyś to upuściłam patelnię z żarciem, dobrze że nie było gorące)
Poza tym te Ingenio to fajne garnki (nawet teraz pokrywki metalowe są lepsze niż te co kupowałam 2 lata temu, właśnie wymieniłam bo jedna się zepsuła) no ale urodą to nie powalają przy takich metalowo-srebrnych 🙂
No i szkoda ze każda część (gdyby chciał ktoś dokupić do zestawu) nie jest zbyt tania..

gosiek25 Dodane ponad rok temu,

Ja niedawno kupiłam komplet Lafaiet (podobno 5-wartswowe).
Takie:
[Zobacz stronę]
Ciężkie jak nie wiem co (zwłaszcza patelnia), ale nic się w nich na razie nie przypala no i są megaładne przy tym Ingenio 🙂
Mają ten bajer do temperatury z tym że konkretnej temperatury nie pokazują tylko czy już jest wysoka czy jeszcze niska
Aha, na patelni stekowej wychodzą 2 razy lepsze schabowe niż na tej z Tefala..
Zobaczę jak się te garnki przez rok sprawdzą, ale wydaje mi się że może być ok..
Miałam kupić berghoffa ale te były tańsze..
A te z Berghoffa mają konkretna temperaturę?

jaga Dodane ponad rok temu,

Upatrzyłam sobie takie: [Zobacz stronę]

Berghoff model Orion. Mają 6-ścio warstwowe dno i grube ścianki. To jest chyba to, czego szukam. Już wysłałam teściową, aby je obejrzała na żywo, bo ma sklep niedaleko siebie 🙂 Gospodyni domowa z wieloletnim doświadczeniem oceni i jak co – zamawiam na Allegro 🙂

agago Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez gosiek25:
A te z Berghoffa mają konkretna temperaturę?

moje mają ale co one wskazują to sama nie wiem bo żeby wodę doprowadzić do wrzenia w 60 st to chyba jakieś czary mary:Hmmm…:

Znasz odpowiedź na pytanie: sprawdzone garnki jakie??

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Wózek dla Lalek (Córka - 4 latka)
Zu pierwszy wózek dostała jak miała 11m-cy jako pomoc w nauce chodzenia i ma go do dziś (4lata 1m-c). Od 2 miesięcy namiętnie wychodzi z nim na spacery. Wiadomo jak
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
Wasze doświadczenia z Femifertil
Moja gin dała mi jako próbkę ten lek na wspomaganie żeby poprawić moją owulkę. Czy któraś z Was to brała?
Czytaj dalej