Sprzedam Cerazette

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)
  • Autor
    Wpisy
  • #27297

    ma-dzia

    Cześć Dziewczyny,

    Mam do sprzedania 2 nienaruszone opakowania tabletek Cerazette. Proponuję cenę 45 zł za oba opakowania. Mogę także pokryć koszty przesyłki. Zainteresowanym podaję mój e-mail: [email]plusma6@poczta.onet.pl[/email]

    Pozdrawiam,

    Magda i Nati (11.05.2003)

    #361670

    lea

    Re: Sprzedam Cerazette

    hihihi mysle ze wiecej osob by mialo do sprzedania…
    ja mam 1 nienaruszone opakowanie… moze ktos jeszcze?

    Lea i Mateuszek (14.03.03)



    #361671

    alexis1972

    Re: Sprzedam Cerazette

    ja też mam całe poakowanie nienaruszone i receptę na drugir opakowanie hihihi

    Jollaa i Oleńka 06.07.2003

    #361672

    justgirl

    Re: Sprzedam Cerazette

    hmmm… mam jeszcze poltora opakowania 🙂 ale korzystam z nich.. jak mi sie skoncza to rzuce haslo w dziale KUPIE 🙂 ..wiec miejcie to na uwadze 🙂 hihi….

    Kasia i maluszek Kacperek (27.05.2003)

    #361673

    barkus

    Re: Sprzedam Cerazette

    A ja mam opakowanie w którym brakuje 4 tabletek….

    #361674

    justgirl

    Re: Sprzedam Cerazette

    kupie! kupie! kupie!

    w dziale kupie 😀

    Kasia i maluszek Kacperek (27.05.2003)



    #361675

    ksobieraj

    cerazette

    Witam,
    Mam do sprzedania 1 listek cerazette.
    [email]ksobieraj1981@poczta.fm[/email]

    #361676

    ania1990

    CERAZETTE

    Hej! Sprzedam kilka opakowań CERAZETTE z terminem waznosci do 2014, oryginalnie zapakowane. Moja przyjaciolka tez ma kilka sztuk, wiec pisać! Nie pokrywam kosztów przesylki – opakowanie 35 zł. Piszcie na maila mojego chłopaka [email]snape18@interia.eu[/email]

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close