– – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 349)
  • Autor
    Wpisy
  • #85975

    styczen2007

    #1312020

    hello-401

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    Melduję się jako pierwsza 🙂 Bardzo ładna stronka 🙂 Czekamy na dalsze wpisy 🙂

    Agnieszka i Michałek (4.01.2007)



    #1312021

    rita25

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    My tez sie meldujemy!!!!
    do kogo trzeba wysłać zdjecie, żeby sie pojawiło w ramce?

    Sonia 03.07.03 i Nadia 09.01.07

    #1312022

    kantalupa

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    Tez sie melduje.
    Donosze, ze po pierwszej oficjalnej wizycie u lekarza doznalam szoku, bo dziecko w ciagu pieciu tygodni przytylo o 1.7kg i osiagnelo wage 4590g. Urosl o 3.5cm. Zdrow jak ryba.
    …no, ale o tym juz pisalam w starym watku…

    Z nowosci…
    ha, nie mam o czym pisac. Dziecko dalej ma charakter anielski dosyc, sypia pieknie, nie marudzi specjalnie, kocha kapiele, zmiany majtek traktuje jako zlo konieczne, aczkolwiek ze stoickim spokojem. Nocy nie przesypia, ale to juz bylaby zbytnia sielanka…
    Ma, niestety, notoryczne problemy z puszczaniem bakow, a i kupsko robi raczej sporadycznie (wczoraj wreszcie sie wyproznil po kilku dobrych dniach po podaniu czopka glicerynowego).

    Rany… o czym ja pisze… o kupskach…

    Buziaki dla wszystkich!
    (u mnie 20 stopni i piekne slonce… eh… chce sie zyc!)

    Adam i Alek;)

    #1312023

    hello-401

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    Do koralki na adres mailowy: [email]koralkadi@yahoo.com[/email]

    #1312024

    urge

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    My też jesteśmy i postaramy się bywać regularnie -choć przyznam że przy moich chłopczykach czasu na rozrywki zostaje mi niewiele (żeby nie powiedzieć że wcale 😉

    trzy szczęścia:



    #1312025

    aggi

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    KORALKA – lista bombowa , ech…co tu dużo gadać piekna, zresztą jak wszystkie ,które robisz!!!
    Babo kiedy Ty masz na to czas???heeee?
    Ucałuj cudną Marcówkę i Styczniówkę!!!
    ps. i czekam aż będziesz miała wiecej czasu dla Marcówek na wieczorne ploty, czaty….ech tęskno mi teskno 🙂
    ps. już nie moge sie doczekac naszej listy Marcowej 🙂 Styczniówki jeszcze nie wiecie jaka okaz się Wam trafił 🙂 oj zdolna z niej Baba okrutnie 🙂

    #1312026

    qulka

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    Aga jestem pełna podziwu – mam nadzieje ze nasza 2-latkowa lista bedzie równie sliczna (kiedy Ty masz na to czas kobieto – poklony pokłony i jeszcze raz pokłony – no ale Koralka nasza zawsze byla swietnie zroganizowana babeczka)

    pozdrówki

    p.s. sorry ze właze z buciorami – ale fan club Jagodowo Koralkowej Twórczosci wszedzie wytropi nasza szefową;)

    A&M 04.03.2005

    #1312027

    qulka

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    No to zesmy sie zgadały 😉

    pozdrówki Agula;)

    A&M 04.03.2005

    #1312028

    aggi

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    hehe faktycznie 🙂 Babo no powiedz sama jak tu Korali nie chwalić?:)



    #1312029

    Anonim

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    Ano właśnie a propos listy, to chciałam napisać, że pomysł i elementy wniej wykorzystane należą do Punkcika z marcówek2005. W całej swej dobroci punkcikowa pozwoliła mi wykorzystać jej stara listę sierpniówkową, za co jej serdecznie dziękuję, bo sporo roboty mnie ominęło. Tak więc nie ma co mi słodzić i dziękować, bo nie nie moja zasługa 🙂 No, a poza tym spadówa z mojego wątku i mi tu opini nie róbcie, bo se styczniówy Bóg wie co pomyślą! ;))

    #1312030

    hello-401

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    Cześć dziewczyny 🙂 Mój Michałek to ma dziwny tryb życia jak na niespełna 8 tygodniowe niemowlę, bo kto to widział żeby takie maleństwo spało tylko dwa trzy razy dziennie po 20-40 minut !!!???? W nocy śpi 6-8 godzin, potem robi sobie dwie godzinki aktywności nocnej a potem jeszcze śpi ze dwie nad ranem, czasem zdzray mu się po kolejnym karmieniu rannym (w łóżku z mamusią) jeszcze z godzinkę kimnąć ale to już jest taki sen przerywany stękaniami i płaczem, więc nie wiem czy to można uznać za sen. A tak sobie myślę to kiedy on ma rosnąć? Czy Wasze pociechy mają podobnie?

    Agnieszka i Michałek (4.01.2007)



    #1312031

    pipi64

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    Kolejno się odliczamy i my!
    Koralka skromna, ale zdolna – mnie też podoba się lista, szkoda tylko, że nie ma zdjęć wszystkich Maluszków.
    Anielka zdrowo się chowa, oprócz tego, że cały czas walczymy ze skazą białkową i wysypką. Jest grzeczna, marudzi i płacze tylko wtedy, gdy jest głodna. W nocy daje pospać 3-5 godzin.
    Strasznie kocham to moje szczęście!

    Anielka 04.01.2007

    #1312032

    Anonim

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    Jeny Magda, czy Ty mu jakies sterydy do mleka dodajesz!? 😉 Toż to prawie 350g tygodniowo? Moja przybiera 200 tygodniowo i uważałam ze to nieźle, ale przy Alku to się chowamy 😉
    Gratuluję dziecka aniołka. Moje aniołkiem nie jest, raczej średniaczkiem (wg. kryteriów Tracy Hogg ;)) W dzień zachowuje się w miare godnie 😉 je, spi, gapi sie w sufit, troche pojęczy, ale wieczorem ma fazy. Nie chce usnąc inaczej niż na rękach, domaga sie cycka i tak się bawimy nawet dwie godziny. Wreszcie zasypia i spi prawie do rana.
    Z kupami problemu nie mamy. Robi kilka razy dziennie.

    Ps. A z tą pogodą to nawet mnie nie drażnij! u mnie dziś 4 stopnie i deszcze z sniegiem pada :/

    #1312033

    Anonim

    Re: – – – STYCZNIóWKI 2007 – – – KOLEJNO ODLICZ!

    Faktycznie dosyć mało śpi. Nie zazdroszczę, bo jest to dosc uciązliwe dla Ciebie – nie mozesz nic konkretnego w domu zrobić. Masz za to szczęscie ze tak ładnie spi w nocy 😉 Może mu się jeszcze ten tryb zmieni. Na spacery chodzicie? Bo wtedy z reguły dzieciaki lepiej śpią.
    Moja w dzień spi po 2-3 godziny, po czym budzi się, je, postęka troche i po ok. 1,5 godz. znów zasypia. Ale miewa też gorsze dni, kiedy to spi po 20 minut i budzi sie gdy tylko odkładam ją do łóżeczka – koszmar.

    Przy okazji pochwalę się, bo nie mogę wyjść z podziwu, ze moje dziecko spało dziś w nocy 9 godzin bez przerwy!!! Ależ się wyspałam :))

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 349)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close