syrop cebulowy 16 miesiecy

Dziewczyny co robic moja mala ma 16 miesiecy i przyjmowala antybiotyk juz 5 razy. Za kazdym razem gdy ma katar lub kaszelek lekarz przepisuje nastepny antybiotyk a ja juz sama nie wiem czy rzeczywiscie on pomaga. Nicole ma od dwoch dni katar a dzis od rana lekki kaszelek. Wczoraj poszlam z nia do lekarza no i mamy nastepny antybiotyk. Czy moge dawac jej ten slynny syropek cebulowy, jesli tak to jak sie robi i w jakich ilosciach sie go podaje?.

8 odpowiedzi na pytanie: syrop cebulowy 16 miesiecy

Dodane ponad rok temu,

Re: syrop cebulowy 16 miesiecy

Ja podaję Luli ten syropek od kilku juz miesięcy.
A kroje jedna cebulę w krążki i przekładam ją cukrem w słoiczku, czasem dodam czosnek i miód. I staram się aby długo nie stał, codziennie rano robię świeży.
Zyczę zdrówka 🙂

Aga z Szymkiem (24.03.1999) i Julcią (12.06.2004) !

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: syrop cebulowy 16 miesiecy

A ile tego syropku podajesz dziennie? Na kazdy kaszel? I czy przed samym snem mozna?

Asia i 14.01.2004

Dodane ponad rok temu,

Re: syrop cebulowy 16 miesiecy

W czasie choroby daję 3 razy dziennie po łyżeczce ( ost. tak około 17) a profilaktycznie 1 raz dziennie.

Aga z Szymkiem (24.03.1999) i Julcią (12.06.2004) !

agnes22 Dodane ponad rok temu,

Re: syrop cebulowy 16 miesiecy

ale jak pokroisz cebulke i dodasz cukier to dalej to ugniatasz zeby byla ‘papka’ czy wyciskasz z tego sok bo nie bardzo wiem jak to zrobic, czy odstawiasz to do lodowki?

Dodane ponad rok temu,

Re: syrop cebulowy 16 miesiecy

Nic nie robię ;)) Po kilku godzinach cebulka puści sok i mozna pić ;), nie trzeba ani wyciskac ani ugniatać.
pzdr

Aga z Szymkiem (24.03.1999) i Julcią (12.06.2004) !

agnes22 Dodane ponad rok temu,

Re: syrop cebulowy 16 miesiecy

A jak dlugo moze on stac w lodowce?

erika26 Dodane ponad rok temu,

Re: syrop cebulowy 16 miesiecy

tez myslalam o syropku choc mala nie choruje narazie czesto (tfu tfu, odstukac) , ale to takie profilaktyczne lakrstwo wzmacniajace odpornosc.. i dzialajace antybakteryjnie i antywirusowo

Dzieki za przepis!
jutro z rana robie

pozdrawiam
erika i Isia

daga25 Dodane ponad rok temu,

Re: syrop cebulowy 16 miesiecy

A ja wlasnie przeczytalam, ze on jest od 2 roku zycia. Nie wiem dlaczego?

Kubuś 10m i Zuzia 2,5r

Znasz odpowiedź na pytanie: syrop cebulowy 16 miesiecy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dla starających się
Trochę optymizmu
Wczoraj miałam ... 18 urodziny (znowu) [img]/images/forum/icons/wink.gif[/img] Wczoraj znalazłam dla siebie alternatywę w leczeniu, pewnie czeka mnie następny szpital, następny zabieg, narkoza, ale może pomoże?! Musi pomóc! [img]/images/forum/icons/smile.gif[/img] Byle w mojej pracy
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
boję się chodzić na spacery z psem
Opiszę Wam pokrótce, co się stało. Mieszkamy w pięknej okolicy, przy samym lesie, w domku jednorodzinnym. Nasz labrador ma do dyspozycji działkę, ale codziennie biorę go na długi spacer, żeby się
Czytaj dalej