szczęśliwe dzieci, to brudne dzieci – czyli I tura wakacji

moje młode uwielbiają być brudne. ja nawet lubię, jak się solidnie wybrudzą, bo wtedy mycie wydaje się jakieś ergonomiczne 😀
byliśmy tydzień w lesie/ nad wodą/ w polach. efekty:

– szczęśliwe brudaski w lesie

– mniej szczęśliwy brudasek po potraktowaniu chusteczkami nawilżającymi

– mniej brudny brudasek z oćcem i bez

– brudasek udający, że nie jest brudaskiem

cd nastąpi.

36 odpowiedzi na pytanie: szczęśliwe dzieci, to brudne dzieci – czyli I tura wakacji

k8-77 Dodane ponad rok temu,

– moczenie brudasków w naturze…

– i prawie w naturze…

– psie moczenie i psi raj

cd nastąpi.

effcia Dodane ponad rok temu,

no cudne brudaski!

qulka Dodane ponad rok temu,

rewelka,
swietne te Twoje brudaski 🙂

k8-77 Dodane ponad rok temu,

– małpki osaczone

– małpki na buju-buju oraz w piasku

cd nastąpi.

effcia Dodane ponad rok temu,

jestem fanką Majki!

k8-77 Dodane ponad rok temu,

– brudaski na polnych sciezkach:

– i gratis:

uff…, bez cd:D

teraz macie z miesiąc przerwy, bo wyjeżdżamy na II turę;) Pozdrawiam!

effcia Dodane ponad rok temu,

jesooooooo, muszę na wieś wyjechać bo oszaleję!!!!

alinasercow Dodane ponad rok temu,

śliczne dzieciaczki-brudaski:)
życzę udanych wakacji:)

jagoda Dodane ponad rok temu,

Cudne zdjecia i Majusia przeurocza. A tata widze “stary” metalowiec;)

Dodane ponad rok temu,

o jaaaa
ale super 🙂
Jakie Maja ma oczy
a Adam fajna fryzurke, w ogóle oboje fajnie wygladaja z takim artystycznym nieładem na głowie 😉
Tata zdecydowanie w moim guście 😉
Mama zreszta też 😀

superbasiek Dodane ponad rok temu,

super brudaski 😀

Pozdrówki 🙂

chilli Dodane ponad rok temu,

ha!
i matka sie zalapala!!!
ha!

czy teraz w me rejony nadciagasz?

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez effcia:jestem fanką Majki!

dzięki, ja też 🙂

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Jagoda42:A tata widze “stary” metalowiec;)

taki zadeklarowany…;) podglądam czasem Wasze fotki i się zastanawiam, czy sie nasi faceci nie spotkali w jakims Loch Ness na przykład 🙂

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez vieshack:o jaaaa
ale super 🙂
Jakie Maja ma oczy
a Adam fajna fryzurke, w ogóle oboje fajnie wygladaja z takim artystycznym nieładem na głowie 😉
Tata zdecydowanie w moim guście 😉
Mama zreszta też 😀

o jaaa
ile komplementów naraz:D dzięki!

magdzik22 Dodane ponad rok temu,

Ale fajni oboje – I Adamo ze złotymi lokami, i Maja z grzywka ala Jaga Hupało 🙂
Psa macie podobnego do naszego i jak widzę – podobne rzeczy go uszczęśliwiają 🙂

Udanej II tury życzę!

k8-77 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez szpilki:

czy teraz w me rejony nadciagasz?

teraz, ale teraz na krotko, jeszcze oblece koncert w stodole i nad baltyk hulamy, na poczatku sierpnia na dłuzej.
ale sie odezwę z ojca komorki;)

kokunia Dodane ponad rok temu,

Brudniutkie ale za to jakie fajniutkie:)

moni2003 Dodane ponad rok temu,

no superaśne brudaski…
a zdjęcia w miseczkach mnie po prostu powaliły…

kiniat Dodane ponad rok temu,

Brudaski przesłodkie !!! Widać, że szczęsliwe. Urosły Ci dzieciaczki Kasiu urosły. Mam wrażenia, że Maja dogania Adasia. B. podoba mi się minka Adacha w okularach !!!!

jagoda Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez k8_77:taki zadeklarowany…;) podglądam czasem Wasze fotki i się zastanawiam, czy sie nasi faceci nie spotkali w jakims Loch Ness na przykład 🙂

A mogli, mogli się spotkac…. tylko, ze u nas już sporo czasu mineło od kiedy po knajpkach Krakowskich chadzaliśmy;)
Majeczka wygląda na zdjeciah taka dorosła, slodziak!

adda Dodane ponad rok temu,

uwielbiam takie umorusane dzieciaki

kantalupa Dodane ponad rok temu,

rewelacyjne brudasy!
sama jestem fanka dzieci ubabranych po czubek glowy, zreszta niedawno calkiem wrocilismy z dzieciakami z weekendu pod namiotem
jak byly czyste, jakos tak sie niekoniecznie dobrze bawily
jak tylko wstawilismy do piaskownicy, zdjelismy buty i przynieslismy wiaderka z woda, od razy zaczynaly czuc bluesa

w ogole podobne do siebie twoje dzieciaki:)

amber Dodane ponad rok temu,

Ale słodkie kocmołuszki 🙂

Dla dzieciaków takie lato to jedna wielka radość 😀

I fotki rodziców też świetne 🙂

Z niecierpliwością czekam na drugą turę zdjęć z reszty wakacyjnych wojaży!

Dodane ponad rok temu,

Twoje bruski są po prostu obłędne….rozczulający widok:)

viccy Dodane ponad rok temu,

cudne brudaski 🙂

grazyna-z Dodane ponad rok temu,

Brudaski i małpki świetne:D

snoopy Dodane ponad rok temu,

boskie fotki!
śliczne masz dzieciaki, takie fajne słodziaki 🙂

kasiex Dodane ponad rok temu,

świetna parka
i widac – szczesliwa!
ja tez juz chce na wakacje… niech sie moi tez do woli umorusaja 🙂

gaja Dodane ponad rok temu,

Cuuudne brudaski 🙂 Super foteczki 🙂

gosia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez effcia:jestem fanką Majki!

Ale radosne brudaski. Świetne dzieciaki

bastet Dodane ponad rok temu,

cudne moruski !! :):)

i jakie boskie galoty 😀

aggi Dodane ponad rok temu,

Czad – normalnie mi się dzieciństwo przypomniało i babranie się w błocie nad jeziorem.
Fajowe dzieciaki!!!

teo Dodane ponad rok temu,

fantastyczne maluchy;)
w misce fotki ekstra…widze ze oszczedzacie na wodzie …troche pomocza sie w jeziorze – troche w misca …kąpać nie trzeba 😉
robal blee – nie lubie robali 😉

no i grzywka majki jagi swietnie wyglada;)

lauidz Dodane ponad rok temu,

Piekne fotki – przypomnialo mi sie moje beztroskie dzieinstwo…

natinka Dodane ponad rok temu,

Super 🙂

Znasz odpowiedź na pytanie: szczęśliwe dzieci, to brudne dzieci – czyli I tura wakacji?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Jak kradnie student
[url=http://wyborcza.pl/1,75480,5427822,Student_z_dziura_w_sumieniu.html]studen z dziura w sumieniu[/url] kurde gdzie ja zyje?
Czytaj dalej
Polecam
szukam kojca
desperacko szukam kołyski dla dziecka- ma 3tyg. czy ktoś może mi coś polecić? znalazłam [url]http://www.baby.vox.pl/main.php?s=details&cat_id=40&id=474[/url] taki kojec ale nie jestem do końca zdecydowana. Jakieś sugestie?
Czytaj dalej