Szostki inne stale zeby

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)
  • Autor
    Wpisy
  • #98297

    toeris

    Czym mozna ulzyc dziecku przy wyzynaniu sie szostek – chodzi mi o jakies smarowidlo bo niemowlece nie dzialaja?

    Ali ida 4 szostki na raz (jedna juz w koncowej fazie wylazenia) + przebijajace sie gorne jedynki + dolne jedynki juz przy koncowce wychodzenia – efekt 39 st z kawalkiem opuchnieta buzia i dziasla jak balony

    Nie moge jej pasc przeciwbolowymi taki szmat czasu (juz 4 dni )

    Macie jakis pomysl?

    #2389979

    ahimsa

    Zamieszczone przez Toeris
    Czym mozna ulzyc dziecku przy wyzynaniu sie szostek – chodzi mi o jakies smarowidlo bo niemowlece nie dzialaja?

    Ali ida 4 szostki na raz (jedna juz w koncowej fazie wylazenia) + przebijajace sie gorne jedynki + dolne jedynki juz przy koncowce wychodzenia – efekt 39 st z kawalkiem opuchnieta buzia i dziasla jak balony

    Nie moge jej pasc przeciwbolowymi taki szmat czasu (juz 4 dni )

    Macie jakis pomysl?

    Sachol w malej dawce?



    #2389980

    usianka

    Przy trzonowcach psiukalismy TantuumVerde lub HascoSept na dziąsło. Niby to samo, ale HascoSept ma chyba wiecej alkoholu :Hyhy: Emilce pomagalo. Ale szostek jeszcze nie przechodzilismy i nei wiem czy to pomoze, skoro Ala ma takie przeboje.
    Jest taki płyn – Corsodyl. Stosuje sie go na problemy z dziaslami – stany zapalne itp. Podobno jest tez polecany do dbania o higiene jamy ustnej u dzieci z powaznymi uposledzeniami, kiedy ciezko w tradycyjny sposob myc zeby. Ja stosuje ten plyn regularnie – od kilku lat ida mi osemki, ale tez przy niezwiazanych z tym problemami z dziąsłami. Plukanie Corsodylem bardzo mi pomaga – obkurcza opuchlizny, dziala przeciwzapalnie i przeciwbolowo. Jedyna wada – płyn lekko poraza kubki smakowe, wiec najlepiej poplukac na noc. W aptekach jest dostepny w 2 dawkach. W razie czego radze kupic ten mniej stężony. Nie dosc ze ma znosniejszy smak, to jest różowy 😉

    #2389981

    toeris

    Niestety nie obejdzie sie bez przyspieszenia wizyty u dentysty
    za duzo zebow na raz i ciut za wczesnie (w marcu bedzie miala 5,5 roku)
    Obecnie ma trzy stale praktycznie w pelni wyrosniete, dwa na kreskach wystajacych i 3 z wystajacymi punktami

    Od razu zapytam o te specyfiki co polecacie

    Rozowy kolor na pewno bedzie dla Ali brzmial zachecajaco 😉

    #2389982

    edysia

    Zamieszczone przez Toeris
    Czym mozna ulzyc dziecku przy wyzynaniu sie szostek – chodzi mi o jakies smarowidlo bo niemowlece nie dzialaja?

    Ali ida 4 szostki na raz (jedna juz w koncowej fazie wylazenia) + przebijajace sie gorne jedynki + dolne jedynki juz przy koncowce wychodzenia – efekt 39 st z kawalkiem opuchnieta buzia i dziasla jak balony

    Nie moge jej pasc przeciwbolowymi taki szmat czasu (juz 4 dni )

    Macie jakis pomysl?

    środki przeciwóbowe spokojnie do tygodnia mozesz dawać, jakis paracetamom czy ibufen, nic jej nie będzie.
    Co do sparowideł na dziąsła to słabo działają i szkoda kasy na nie.

    #2389983

    ciapa

    Współczujemy.
    U nas jedna 6 wylazła i młodego bolało dosyc długo.
    Tamtum verdrde psikałam.



    #2389984

    ciapa

    Zamieszczone przez Usianka
    Przy trzonowcach psiukalismy TantuumVerde lub HascoSept na dziąsło. Niby to samo, ale HascoSept ma chyba wiecej alkoholu :Hyhy: Emilce pomagalo.

    Mój sobie tym Hasco nie dał, darl się w niebogłosy, że go piecze:Hmmm…:
    Mi z kolei ostatnio bardzo pomagał na stan zapalny w zebie, bo tylko to w domu miałam.

    #2389985

    aborka

    Zamieszczone przez Toeris
    Czym mozna ulzyc dziecku przy wyzynaniu sie szostek – chodzi mi o jakies smarowidlo bo niemowlece nie dzialaja?

    Ali ida 4 szostki na raz (jedna juz w koncowej fazie wylazenia) + przebijajace sie gorne jedynki + dolne jedynki juz przy koncowce wychodzenia – efekt 39 st z kawalkiem opuchnieta buzia i dziasla jak balony

    Nie moge jej pasc przeciwbolowymi taki szmat czasu (juz 4 dni )

    Macie jakis pomysl?

    dentosept A – gorzki ale znieczula mocno

Postów wyświetlanych: 8 - od 1 do 8 (wszystkich: 8)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close