Szukając rowerka…

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 34)
  • Autor
    Wpisy
  • #65650

    redford

    … dla małego w internecie, natrafiłam na modele przyszłości

    Zastanawiam się, czy aby nie kupić takiego:

    albo takiego:

    Te też są odjechane (nomen omen ):

    Na czym się tu siedzi???

    I co powiecie? Zaczynam wyobrażać sobie, czym nasze dzieci w przyszłości będą jeździć do szkoły

    Kasia i Maciek 25.04.2003

    #836016

    mamaalusia

    Re: Szukając rowerka…

    Ten drugi jest super!!! Kojarzy sie sie z otwieraczem do butelek 😉

    Agnieszka i Aleksander (17.04.2003)



    #836017

    mamma

    Re: Szukając rowerka…

    🙂

    nie ma co-odjechane na max’a…to ktory dla Macka-moze BM’ka ? – w koncu jak szpan to szpan i w przyszlosc trzeba patrzec 😉

    a ja to bedac dzieckiem mialam marzenie zeby tak mozna bylo jezdzic do szkoly wyciagiem krzeselkowym po liniach wysokiego napiecia 😀


    Aga i Dominika 3-latka

    #836018

    pala

    Re: Szukając rowerka…

    Haha bardzo ciekawe… faktycznie nie wiadomo gdzie przód a gdzie tył….. Inna sprawa, że nie wygladaja na zbyt wygodne…..)))

    Paulina i Maciuś (15miesięcy)

    #836019

    anusia1980

    Re: Szukając rowerka…

    Poprostu rewelacja a ja głupia kupiłam Patrysiowy normalny rowerek co ze mnie za matka hehe

    Ania i Patryk 29.07.2003.

    #836020

    redford

    Re: Szukając rowerka…

    Taaa, otwieracz jako żywy, a na mniejszym kole mucha mu przysiadła

    Kasia i Maciek 25.04.2003



    #836021

    klucha

    Re: Szukając rowerka…

    oooooooooodjazdowe :)))))

    Izka i Zuzia 3 latka

    #836022

    redford

    Re: Szukając rowerka…

    Pewnie! Zaczniemy od razu z grubej rury, a potem już tylko wyżej BMW to coś dla nas w sam raz

    Widzisz, Ty marzyłaś o wyciągu krzesełkowym na wysokie napięcie, a Domi będzie poduszkowcem zasuwać do szkoły. Różnica pokoleń, moja droga

    Kasia i Maciek 25.04.2003

    #836023

    mamma

    Re: Szukając rowerka…

    ano roznica, roznica… 🙂

    w kazdym razie-poki co moja corka do przedszkola bardzo chetnie jezdzi autobusem 😉 – a zebys widziala jak ona z usmiechem do przystanku zasuwa, hehe…moze jej tak na przyszlosc zostanie ? 😛


    Aga i Dominika 3-latka

    #836024

    redford

    Re: Szukając rowerka…

    Niektóre nie wyglądają wręcz na to, czym chcieliby je widzieć projektanci

    Kasia i Maciek 25.04.2003



    #836025

    redford

    Re: Szukając rowerka…

    Ja na szczęście wcześniej przejrzałam internet i… jestem w kropce, bo jak tu teraz kupić normalny rowerek, gdy za chwilę na takie coś trzeba będzie dziecko wsadzić Tylko jak to zrobić?? Jakaś instrukcja obsługi od projektantów by się przydała

    Kasia i Maciek 25.04.2003

    #836026

    redford

    Re: Szukając rowerka…

    Miej nadzieję, bo inaczej wiesz co Cię czeka

    Kasia i Maciek 25.04.2003



    #836027

    anuka

    Re: Szukając rowerka…

    Superowe, kto wie zanim nasze dzieciaki nauczą się jeździć na dwóch kołach może to będzie standard.

    Anuka i Mikołaj 16.10.2003

    #836028

    mamma

    Re: Szukając rowerka…

    wiesz,tak mi sie teraz przypomnialo, ze moja to przeciez na koniu do szkoly bedzie jezdzila ! 🙂 – ona koniara nie do zdarcia 😉 …tylko ile ja wydam wczesniej na ta szkolke jezdziecka to wole nie myslec…:P


    Aga i Dominika 3-latka

    #836029

    natinka

    Re: Szukając rowerka…

    hahaha a ja myślę ze i nas to nie ominie ……………wyobrazacie sobie 90-letnią babcie na takim cudzie z wnukiem hihihihi

    Nati i Kamilka 05.04.04

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 34)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close