Szukam natchnienia na fryzurę…

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 38)
  • Autor
    Wpisy
  • #98060

    Anonim

    możliwości nieograniczone…włosy prawie do pasa

    i nie mam pojęcia co chcę na tej mojej pale mieć

    coś jeste teraz trendy?

    #2341763

    dorota27

    Zamieszczone przez Vala
    możliwości nieograniczone…włosy prawie do pasa

    i nie mam pojęcia co chcę na tej mojej pale mieć

    coś jeste teraz trendy?

    g. paltrow ostatnio sobie super fryzurke strzelila, taka do ramion, koncowki takie jakies postrzepione, fajnie to wyglada..tez miala dlugie gdzies do pasa



    #2341764

    amicitia23

    Może warkoczyki? 😉

    #2341765

    tysia

    Zamieszczone przez DOROTA27
    g. paltrow ostatnio sobie super fryzurke strzelila, taka do ramion, koncowki takie jakies postrzepione, fajnie to wyglada..tez miala dlugie gdzies do pasa

    fote prosze :Hyhy:

    #2341766

    dagi

    Zamieszczone przez Vala
    możliwości nieograniczone…włosy prawie do pasa

    i nie mam pojęcia co chcę na tej mojej pale mieć

    coś jeste teraz trendy?

    ja tez szukam natchnienia na zmiany.
    Wlosiska dlugie mam i coraz gorzej w obecnej fryzurze wygladam :(.
    Mysle zeby ciachnac tak:

    albo tak:

    a wygladam teraz tak:

    #2341767

    Anonim

    Zamieszczone przez govinda
    ja tez szukam natchnienia na zmiany.
    Wlosiska dlugie mam i coraz gorzej w obecnej fryzurze wygladam :(.
    Mysle zeby ciachnac tak:

    albo tak:

    drugie by siadło…mam pozostałości po grzywce, tylko kolorek inny



    #2341768

    aggi

    Zamieszczone przez govinda
    a wygladam teraz tak:

    Giv- fajnie Cię zobaczyć
    przyznaje,że po raz pierwszy
    piękne masz oczyska !:)

    #2341769

    dagi

    Aggi dzieki bardzo za komplement :Buziaki: .
    Na tym zdjeciu mam ciekawa fryzure :Wstyd:. Bylo robione dzisiaj po tym jak wrocilam z testu konsumenckiego prostownic do wlosow. Pol glowy zrobili mi jedna a druga polowe druga. Kazdy wlos w inna strone :Boje się:.
    no i musze pozbyc sie dlugich wlosow – przod postrzepiony a tyl …sporo za ramiona. A zniszczone, ze hoho.

    #2341770

    dagi

    to mi sie jeszcze podoba ale z moja okragla buzia bede wygladala w tym jak paczek.

    #2341771

    dorota27

    Zamieszczone przez tysiaczek
    fote prosze :Hyhy:

    a to ciezko bedzie



    #2341772

    tazmanka

    Zamieszczone przez govinda
    to mi sie jeszcze podoba ale z moja okragla buzia bede wygladala w tym jak paczek.

    Swietna ta fryzura. Ja tez zastanawiam sie nad zmianą.

    Jeśli masz proste włosy, lub które łatwo sie prostują to możesz pozwolić sobie na dwie pierwsze, spróbowałabym na Twoim miejscu coś z grzywką.

    Ja mam puszyste, falowane, kręcone, teraz mam jasny balejage długość do ramion.

    #2341773

    dagi

    Zamieszczone przez tazmanka
    Swietna ta fryzura. Ja tez zastanawiam sie nad zmianą.

    Jeśli masz proste włosy, lub które łatwo sie prostują to możesz pozwolić sobie na dwie pierwsze, spróbowałabym na Twoim miejscu coś z grzywką.

    Ja mam puszyste, falowane, kręcone, teraz mam jasny balejage długość do ramion.

    No wlasnie nie mam prostych wlosow. to co mam na zdjeciu to po prostownicy. Naturalne mam falowane, jak jest deszczowo to wrecz krecone – zazwyczaj kazdy w inna strone. Boje sie grzywki bo kiedys zrobilam i na nast. dzien juz spinalam ja spinka bo wygladala nieciekawie. No ale na bank byla zle obcieta, wiec moze :Hmmm…:.



    #2341774

    lauidz

    jako ze ja czekam jak mi podrosna – to pokaze wam moj typ

    – juz prawiiiiiieeeeeeeee mam cos w tym stylu

    a to jak troche podrosna(za rok lub dwa ;))

    ten tez fajny

    #2341775

    lauidz

    Zamieszczone przez govinda
    No wlasnie nie mam prostych wlosow. to co mam na zdjeciu to po prostownicy. Naturalne mam falowane, jak jest deszczowo to wrecz krecone – zazwyczaj kazdy w inna strone. Boje sie grzywki bo kiedys zrobilam i na nast. dzien juz spinalam ja spinka bo wygladala nieciekawie. No ale na bank byla zle obcieta, wiec moze :Hmmm…:.

    hmmm i mowisz ze masz okragla buzke???
    To co powiesz na to
    – tylkoo tu prostownica jak nic.


    #2341776

    lauidz

    vala – a tak bys zaszalala – z jakas wisnia na przyklad

    albo tak na poczatek

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 38)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close