Tabletki antykoncepcyjne

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #73878

    anulka00

    Dziewczyny mam problem – chyba enty z kolei. Biore Yasmin – w piatek skonczylam pierwsze opakowanie i w piatek mam zaczac drugie ale nie mam krwawienia z odstawienia. Czy moze nie wystapic? Mam normalnie zaczac drugie opakowanie? Pomozcie bo z moim okresem cos nie ten teges. Miesiac temu tez sie spoznial i teraz znow. Osiwieje kiedys…


    Ania i Kasperek 09.08.2005

    #968678

    usianka

    Re: Tabletki antykoncepcyjne

    Wiesz co – ja jak bralam Yasmin to tez mialam takie niespodzianki. „Okres” dostawalam pozniej niz zwykle (np 5 dni po odstawieniu) i bylo to raczej plamienie niz krwawienie. Raz czy dwa wogole go nie bylo. To nie na moje nerwy bylo Ale ginka mowila ze tak moze byc, ze organizm ma 3 miesiace na przystosowanie sie itp. Ale i tak po 5 opakowaniach zrezygnowalam – jakos mi tak dziwnie bylo – miesiaczka jest ale tak jakby jej nie bylo….

    Ula – mama Emilki (2 latka)



    #968679

    Anonim

    Re: Tabletki antykoncepcyjne

    ja teraz biore femodem i przechodze na yasmin, przez pierwsze dwa miesiace mialam tak jak piszesz kilka dni pozniej niz powinno, zacznij brac nowe opakowanie bo tak trzeba zrobic, no chyba ze podejrzewasz ze jestes w ciazy

    Nelly i rajdowiec Hubi

    #968680

    Anonim

    Re: Tabletki antykoncepcyjne

    Ja biorę Yasmin i okres dostaję na ogół 5 dni po wzięciu ostatniej yabletki z opakowania, czasem 6, czyli tuz przed zaczęciem nowego opakowania. Wczesniej brałam Cilest i było tak samo. A w ogóle to okres jest taki jakby go nie było, minimalne krwawienie. Myślę że przy tabletkach może tsię zdarzać taka sytuacja jak u Ciebie , zwłaszcza przy pierwszych opakowaniach. Organizm ma 3 m-ce żeby się przyzwyczaić

    Monika & Nina (2 lata )

Postów wyświetlanych: 4 - od 1 do 4 (wszystkich: 4)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close