Tanie nowe body

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 18)
  • Autor
    Wpisy
  • #64235

    mkkafe

    Moze niektore z Was sie doszukaly…Ja znalazlam dzisiaj i podaje link na allegro. Body do rozm 68 na krotki rekaw za 2,50. Nowe.
    Dodam tylko ze kupilam dzis i nie dostalam ich a wiec nie wiem jakie sa w dotyku itp. Nie mam nic wspolnego ze sprzedaza. Nie reklamuje. Nie polecam. Podaje tylko link, bo mysle ze za te pieniadze warto zaryzykowac. Pozdrawiam wszystkie mamy.
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47599420

    Monika, Agatka + Ktosik

    #816460

    majarzeszow

    Re: Tanie nowe body

    a ja kupowalam tu: http://www.jakobi.prx.pl i jestem zadowolona. ceny niskie i fajne ciuszki. czasem tez kupuje na allegro u pana piotra (nick piotr_451)

    pozdraiwamy !

    <img src="

    Maja i Adaś (19.05.2004) <img src="

    Edited by majarzeszow on 2005/04/11 20:15.



    #816461

    aruga

    Re: Tanie nowe body

    mkkafe mam prośbę – jak dostaniesz te body to napisz czy są dobrej jakości i czy bawełan jest bardzo cienka czy dość gruba. Rzeczywiście są tanie i też się zastanawiam nad zamówieniem.
    Z góry dziękuję.

    #816462

    aguchna

    Re: Tanie nowe body

    Ja też się skusiłam na to body, więc również dam znać, jak tylko dostanę paczkę.

    #816463

    mkkafe

    Re: Tanie nowe body

    Wlasnie przed chwilka dostalam body. Sa to typowe bielizniane body, z elastycznej prazkowanej bawelny, moim zdaniem jakosciowo dobrej. Najdziwniejsze jest to ze na metce nie widnieje polski producent jak sie tego spodziewalam tylko jest orginalna metka C&A seria Baby Club – takie jakie widnieja na orginalnych ciuszkach ktore mam po Agatce. Pewnie szyja dla nich na zlecenie.Jestem w szoku i polecam. Gdyby byly wieksze rozmiary zamowilabym jeszcze kilka par, moj dzidzius przyjdzie na swiat jesienia i nie pasuje mi troche ten krotki rekaw. Jedyne co zauwazylam – zatrzaski chodza ciazko, ale sa podszyte dodatkowa bawelna. Dziewczyny – polecam. Za 2,50 nowy ciuszek napewno watro.

    Monika, Agatka + Ktosik

    #816464

    marta-ruda

    Re: Tanie nowe body

    a koszt przesyłki 6 zł

    Marta + Daria 22.04.05



    #816465

    mkkafe

    Re: Tanie nowe body

    To duzo? Wlasciwie 5 zl, dostalam przesylke priorytetem. Za 20 zl mam 6 nowych body. Nigdzie nie widzialam tanszych.

    Monika, Agatka + Ktosik

    #816466

    bibitka

    Re: Tanie nowe body

    Moniczko,
    Tak mnie zachęciłaś tym body, że też się skuszę. Ten kto to sprzedaje powinien odpalić ci prowizję. Niezamierzenie skusiłaś kilka osób i zrobiłaś temu sprzedawcy reklamę hi,hi.
    Pozdrawiam Ciebie i Twój brzuszek. Czy już choć troszkę urósł? Mój właśnie od dwóch dni został wypchnięty nieco do przodu.
    Pa, Pa Małgosia

    #816467

    mkkafe

    Re: Tanie nowe body

    A to w sumie dobrze. Reklamy tej osobie chyba nie trzeba. Kilka tyg temu znalazlam na allegro identyczne body tylko od innego sprzedawcy za 1 zł!!!! Niestety juz nie bylo najwiekszego rozmiaru, byly do 56 cm i nie kupilam. Ale to swiadczy o tym ze zainteresowanie jest wielkie.
    Brzuszek wyskoczyl mi zaraz po Swietach, wkleje niebawem zdjecie na „wrzesniowki” poki jeszcze jest piekny i ksztaltny, hi hi. Pozdrawiam

    Monika, Agatka + Ktosik

    #816468

    aruga

    Re: Tanie nowe body

    Dziewczyny jak namierzycie jakąś okazję to dajcie znać. Ja dość regularnie zaglądam na allegro, ale tego akurat nie widziałam. Także dzięki i też zamówię.
    Ja jeszcze nie mam dzidziusia, ale zastanawiam się czy nie kupić też troszkę większych i czy np. można body z krótkim rękawkiem zakładać pod kaftanik?
    Jak myślicie?



    #816469

    katiusza

    Gratki na allegro

    Mkkafe,
    jak znajdziesz na allegro jeszcze takie super gratki to daj znać 🙂
    Ja również za twoją radą skusiłam się na to body
    Dzięki za wiadomość

    #816470

    mkkafe

    Re: Tanie nowe body

    Mozna mozna. Ja tak robilam. Body jest fajne bo dzidziusiowi nic sie po plecach nie sliska, nic sie nie podwija, ma zakryte zawsze plecki. Oczywiscie lepszy bylby dlugi rekaw, na te pore roku jaka ja bede rodzila ale trudno. Bede robila wlasnie tak jak piszesz – body a na to kaftanik.Pozdrawiam

    Monika, Agatka + Ktosik



    #816471

    edycja

    Re: Tanie nowe body

    witam

    mnie tez skusilas
    ciekawa tylko jestem na jaki mniej wiecej wiek dziecka jest 62 i 68
    moje maluchy urodza sie w czerwcu wiec krotki rekaw jak najbardziej mi pasuje, tylko nie wiem czy brac dwa rozmiary 62+68 czy tylko jeden i jak jeden to ktory?

    prosze o pomoc w interpretacji rozmiarow odnosnie wieku dziecka

    dziekuje

    edycja i 2 bąbelki

    #816472

    mkkafe

    Re: Tanie nowe body

    Edycjo, moja Agatka urodzila sie 2 czerwca. Miala 58 cm. Rozmiar 62 wlasciwie nosila po miesiacu, a 68 jesli sie nie myle do wrzesnia….moze nawet troszke dluzej. Jesli kupisz wieksze to nic sie nie stanie, bo body beda wieksze tylko na dlugosc, rekawkow nie bedziesz przeciez podwijac bo to krotki rekaw Dzieci rosna w mgnieniu oka. To co dzis wydaje sie za duze za dwa tyg jest juz dobre. Ja bym chyba pomieszala te rozmiary….Inna sprawa ze Ty masz dwojeczke, wiec moga one urodzic sie drobniejsze, prawda? Jesienia i zima body tez sie przydadza jako bielizna pod ubranko, bo one sa wlasnie takie bielizniane. Pozdrawiam

    Monika, Agatka + Ktosik

    #816473

    edycja

    Re: Tanie nowe body

    wielkie dzieki za blyskawiczna odpowiedz

    edycja i 2 bąbelki

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 18)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close