Tanie sklepy FOTO w USA?

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 17)
  • Autor
    Wpisy
  • #65091

    olaka

    W końcu chcę kupić nowy aparat fotograficzny. Myślę sobie, że może rzuciłabym się na Canona G6? ale… cholera mnie bierze jak patrzę na ceny. Najtaniej w pixmanii musiałabym dać 2412… Słyszałam, że dużo taniej można kupić, ale USA… I tak sobie pomyślałam, że może mimo niemałej opłaty za przelew i pewnie za dostawę, może opłaciłoby się kupić w sklepie internetowym. Zastanawia mnie tylko, jak to byłoby z gwarancją… Co o tym myślicie?

    Ola i Ninka ur. 30 maja 2003

    #827760

    reno

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    Ja polecam ten: sklep:

    Mają bardzo dobre ceny. G6 fajny, też się nad nim zastanawiałam ale w końcu kupiłam EOSa 300d (Digital Rebel w US) – co lustro, to lustro :0)

    Możesz popytać na forum użytkowników Canona:

    Są tam bardzo sympatyczni ludzie i można liczyć na radę.

    Kolega mi kupuje w tym sklepie i załatwia transport do Polski (ktoś to zabiera jak leci do Polski). On twierdzi, że niebezpiecznie jest wysyłać w paczce bo często giną rzeczy :0(

    Nadia (7 lutego 2004)



    #827761

    olaka

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    Dziękuję za szybką odpowiedź. Zazdroszczę lustrzanki też bym chciała, tyle tylko, że nie wiem czy potrafiłabym takie cudo obsługiwać, bo jestem całkowitym laikiem. Ech, może kupię używany… Pozdr.

    Ola i Ninka ur. 30 maja 2003

    #827762

    heksa

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    Zastanow sie jeszcze nad G6 to pewnie takie same g… jak G5. EOS 300D jest chyba niewiele drozsze, bo 350D jest juz na rynku, no a to juz lustrzanka i mimo ze to profesjonalny sprzet zdjecia robi sie duuuuuuzo latwiej. Ma ustawienia automatyczne a przede wszystkim jest bardzo szybki.

    Wiem ze fotograficy kupuja swoj sprzet na BH Photo … na forum Canona smieja sie nawet ze najchetrniej zalozyli by tam swoje wedding registry (czyli liste prezentow dla siebie z okazji slubu ). Ale mnie tam ceny nie bardzo odpowiadaly, zawsze znajde lepszy deal na amazon.com i stamtad kupilam ostatnio Canon 20d i obiektyw.

    Gwarancja na sprzet kupiony w USA jest raczej wazna tylko w USA.

    Kurcze, no ja jade do Polski za niecale trzy tygodnie … ale boje sie zaproponowac zeby Ci Twoj zakup przywiezc. To bardzo kosztowny sprzet i juz jeden taki bede ze soba targac.

    Luiza i Sophie (22 m-ce)

    #827763

    heksa

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    Aha, na epinion.com np. znajdziesz jeszcze lepsze ceny, ale to sa oszusci – takie obskorne nowojorskie sklepiki, ktore zwabiaja niska cena aparatu zeby zarobic na akcesoriach i jesli ich od nich nie kupisz, aparatu tez ci po tak niskiej cenie nie sprzedadza. Dlatego trzeba byc ostroznym i lepiej doplacic te kilkaset dolarow i miec pewnosc ze sie sprzet dostanie.

    Z amazon.com ja nigdy nie mialam problemu, chociaz sprzet jaki kupilam tez pochodzil z innego zrodla, Adorama.com – jakis nowojorski sklepik, ale ten jest zaufany.

    Luiza i Sophie (22 m-ce)

    #827764

    heksa

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    EOS 300d w tej chwili na amazon.com jest za $750, a PowerSot G6 za $550. To nie wiem jak to sie ma do cen w Polsce.

    Luiza i Sophie (22 m-ce)



    #827765

    reno

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    Hm, myślę, że to zależy od oczekiwań i od tego z jakiego sprzętu się człowiek “przesiada”. Ja miałam wcześniej zwykłą lustrzankę i szczerze mówiąc szlag mnie trafiał jak próbowałam robić zdjęcia zwykłym cyfrakiem, jednak wiele osób aż tak nie odczuwa tego opóźnienia. DSLR nie ma też możliwości nagrywania filmów czy dźwięku a to też dla niektórych ważne.

    20d – ho ho ho!

    Ja planuję teraz kupić lampę canona 420EX i obiektyw EF 50 f/1.8 – możesz podać jakieś linki? I czy masz taką nakładkę do lampy, to się nazywa chyba bouncer – czy warto kupić?

    Nadia (7 lutego 2004)

    #827766

    olaka

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    No więc właśnie sprawdzałam: na pixmanii G6- 2370 (więc zysk nie byłby jakiś rewelacyjny, a jeszcze do tego właściwie brak gwarancji), natomiast CANON EOS 300D + EF-S18-55 (cokolwiek to znaczy ;-)) 3749. W przypadku tego drugiego wydaje się już różnica większa. Natomiast znalazłam na allegro po takiej cenie, że mi szczęka opadła:
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=49237846
    Co o tym sądzisz?

    Ola i Ninka ur. 30 maja 2003

    #827767

    olaka

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    Nie miałabym sumienia obiążać Cię tachaniem sprzęcicha, tymbardziej, że jedziesz z córeczką. Robię rozeznanie, ale jak narazie nie widzę aż tak wielkiego zysku.
    Hmm, ten 300d kusi, ale już i tak mierzę wysoko, biorąc pod uwagę moje umiejętności i fundusze. Już byłam prawie zdecydowana na S1 IS, ale mąż namawia na coś lepszego.
    20d to już wogóle poza moim zasięgiem. Ale też obawiam się, że nie potrafiłabym go docenić. Może kiedyś… Pozdr

    Ola i Ninka ur. 30 maja 2003

    #827768

    heksa

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    Dokladnie …. jak sie przesiadlam ze zwyklego cyfrowego Olympusa na G5 bylam wniebowzieta … ale poniewaz jest to juz dosc kosztony aparat, a ja na wlasnej skorze przekonalalm sie ze nie jest wart swojej ceny, wole ostrzec innych. Moim zdaniem nie nadaje sie do robienia zdjec dzieciom …. ile ja sie nafrustrowalam, nie raz mialam ochote rzucic nim o sciane, powaznie, robienie nim zdjec dla mnie bylo katorga, stresem …. a czy znajdzie te ostrosc na czas czy nie? Normalnie cisnienie mi sie podwyzszalo jak czekalam na ten zielony prostakat. Teraz mam lustrzanke i roznica jest nieporownywalna …. robienie zdjec jest przyjemnoscia, i to taka ze warto za nia zaplacic te kilkset dolcow, uwazam. Kiedy sprzedawalam mojego G5 az zal mi bylo faceta, ktory sie na niego zdecydowal … kazdemu amatorowi zdjec zyczylam zeby mial aparat conajmniej taki jak moj.

    Fakt teraz brakuje mi mozliwosci robienia filmikow, bo z tej funkcji akurat czesto korzystalam … szukam teraz jakiej cyfrowej kamerki, co robi filmy nadajace sie do wysylania mailem.

    Lampe blyskowa 420 EX kupilam sobie jeszcze do G5, ale od kiedy mam 20d jeszcze z niej nie skorzystalam, bo 20d z obiektywem 50 mm f/1.4 i ISO na 800 czy 1600 robi calkiem przyzwoite zdjecia w ciemnosciach. I jesli kupisz lampe 420 EX nie bedziesz potrzebowala bouncera, bo lampa ta sie wygina pod roznymi katami i mozna ja ustawic ze blyska na sufit, czyli odbija swiatlo od sufitu, lub bocznych scian itp. Lampe i obiektyw 50 mm f/1.4 tez zamowilam z amazon.com.

    tutaj jest link do

    Luiza i Sophie (22 m-ce)



    #827769

    heksa

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    Z wlasnego doswiadcznia mowie Ci ze jesli myslisz o dobrym aparacie to lustrzanka jest odpowiedza, jakakolwiek, nie musi bys Canona, moze cos Nikona, Minolty. Jak inwestwac w aparat to w taki co Ci posluzy na conajmniej kilka lat … No ja sie nacielam na te tzw “advance” aparaty, tzn. ja mialam tylko G5 z tego rzedu, ale tez kosztowal mnie najpierw tyle kasy a potem tyle frustracji, ze szkoda gadac. Inne dziewczyny sa zadowolone z ich nie-lustrzanek, ale seria G Canona do nich nie nalezy. Moze cos innej marki?
    Wiesz,. ja sie szybko uswiadomilam co do brakow G5, kiedy na forum Canona, na kazde moje pytanie jak zrobic to a jak tamto, odpowiadano mi KUP SOBIE LEPSZY APARAT!

    A do mojego 20d jeszcze dlugo bede dorastac, ale o to mi wlasnie chodzilo … nie planuje szukac nastepnego aparatu przez dobrych kilka lat.

    Luiza i Sophie (22 m-ce)

    #827770

    ellenka25

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    oj ja odczuwam to opóźnienie…
    póki co nadal duuzo zdjeć robie zwykłą lustrzanką, o cyfrowej mogę na razie pomarzyć ;-))

    Ola z Natalią- 2.06.2003



    #827771

    reno

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    Dzięki za linki, na BH jest jednak taniej. Daruję sobie bouncera w takim razie. Teraz jeszcze muszę przekonać M., że muszę mieć lampę bo trochę marudzi.

    Mi zdjęcia na ISO 1600 wychodzą tak sobie – bardzo grube ziarno, jak przerobię na B&W albo sepię wygląda znośnie ale w kolorze do kitu :0( Ale nie mam jasnego obiektywu, tylko kitowy. 1.4 lepszy niż 1.8 tylko ta cena … Robiłaś kiedyś zdjęcia z tym szkłem?

    G5 czy 6 nie mogą być aż takie złe, wiadomo, że na forum Canona nikt nie poleci nic innego niż lustro bo by zgrzeszył .

    Brak kamerki też odczuwam, dlatego kupuję takie coś:

    Twoje odczucia co do robienia zdjęć zwykła cyfrą są podobne do moich ale ja miałam powershota A300 – na większości zdjęć śladu nie było po Nadii w kadrze. Chociaż zanim zaczęła się sama przemieszczać, nie było aż tak źle

    Nadia (7 lutego 2004)

    #827772

    reno

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    Ola, to może jednak lustrzanka? Wybierz się do fotojokera, tam Ci wszystko pokażą, weźmiesz do ręki, spróbujesz i będzie Ci łatwiej się zdecydować.

    Nadia (7 lutego 2004)

    #827773

    heksa

    Re: Tanie sklepy FOTO w USA?

    Ja mam obiektw 50 mm f/1.4 i tylko nim robie zdjecia. ISO w 20d podchodzi az do 3200 chyba, wiec jeszcze przy 1600 szumy nie sa wcale zle, tzn. widac je w oryginalnej wielkosci, ale przy druku 10X15 nie widac ich wcale.

    Forum Canona na jakim bywalam byl dla wlascicieli aparatow serii G i to oni mnie uswiadomili ze dla efektow jakie chcialam uzyskac potrzebowalalm a to lepszej czulosci, a to szybszego mechanizmu, innymi slowy lepszego aparatu… teraz bywam w dziale dla wlascicieli EOSow.

    Luiza i Sophie (22 m-ce)

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 17)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close