temperatura

Mam pytanie,do @ mam 5 dni,a moja tempka caly czas 37,3 kiedy powinna sie obnizyc,po poprzedniej @ mialam 36,6 a pozniej skok.cykle mam co 28 i nigdy problemow z zajsciem.

izabela

10 odpowiedzi na pytanie: temperatura

zolwik2006-08-31 13:56:53

Re: temperatura

W moim przypadku spada na dzien przed @.
Pozdrawiam.

poldas2006-08-31 14:20:00

Re: temperatura

To chyba najdluzsze 5 dni w moim zyciu,jezeli za 5 dni nie pojawi sie druga kreska na tescie to ja sama chyba dorysuje.

izabela

elinka782006-08-31 19:24:22

Re: temperatura

Też chcę mieć taki zaczarowany ołówek…

Elinka

czekam na swój czas

silvja2006-09-01 08:05:58

Re: temperatura

Ja np mam ogólnie niską temperaturę. W dni szczytowe 36,9 na jwyższa. Też się nakręciłąm w tym miesiącu, że jestem w ciąży. Przedwczoraj miałam 36,8 i już myślałm, że to już to. Ale wczoraj odeszła nadzieja, temperatura spadła do 36,6, a dzisiaj to już w ogóle zwątpiłam, bo na termometrze zobaczyłam 36,2 i zaraz za tym przyszła @. Ale mam nadzieję, że u Ciebie temoka się nie obniży i doczekasz się fasolki. Cierpliwie czekaj na @. (Sama nie wierzę, że to piszę, bo u mnie z tą cierpliwością jest tak samo, dni tak wolno płyną…). Życzę powodzenia i pozdrawiam.

poldas2006-09-01 09:00:30

Re: temperatura

Do @ mam 4 dni i mam nadzieje,ze nie przyjdzie ,rano robilam test niestety negatywny.czekam do 5 moze jednak jestem w ciazy.Co do tempki nie ufam jej ,bo wlasnie gdzies wyczytalam ze dziewczyna miala 36,6 i byla w ciazy.

izabela

silvja2006-09-01 10:33:12

Re: temperatura

Bywają wyjątki jak widać. Dlatego nie należy się tym tak bardzo kierować. Poczekaj do terminu @ a potem testuj. Życzę Ci II kresek i trzymam kciuki, daj znać. Pozdrawiam.

poldas2006-09-01 12:02:42

Re: temperatura

Dzieki ,napewno dam znac,rowniez pozdrawiam.

izabela

analityk2006-09-03 20:32:50

Re: temperatura

może się obniżyć dzień przed a nawet dopiero w dniu krwawienia

[Zobacz stronę] testy ciążowe i owulacyjne

poldas2006-09-04 05:40:28

Re: temperatura

Dzieki dzisiaj temp.spadla z 37.2 na 36.8 w srodku krew ,wiec jutro @.Nastepny cykl i nastepne starania,poadrawiam.

Iza

rafa2006-09-06 13:28:58

Re: temperatura

Z tego co wiem,temperatura obniża sie wraz z pojawieniem się @:)

Znasz odpowiedź na pytanie: temperatura?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Tematy, których nie znalazłam w forum
Jaki polecacie prezent dla 2 latka
Cześć napisałam i tutaj Mam w planach kupić prezent dla 2 latka samochód odpada bo ileż może być tych samochodów [img]/images/forum/icons/laugh.gif[/img] macie jakieś propozycje?? [b]Suminka[/b] na antykach
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
a ja mam doła... ;(
najpierw bałam się żeby nie urodzić za wcześnie... bo miałam tak piekielnie mocne bóle i skórcze... po magnezie (MAGDZIK dzięki jeszcze raz) w miarę się uspokoiło... i jakoś tam sobie
Czytaj dalej