temperatura podczas @

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 22)
  • Autor
    Wpisy
  • #53500

    aneczka23

    czy ktos tak mial, mimo pojawienia sie @, ktora byla skapa i trwala 3 dni temperatura caly czas utrzymuje sie na poziomie 36,9-37 stopni (nawet kupilam nowy termometr) powiedzcie co to oznacza jak mam to wszystko liczyc jestem juz glupia, a moze to jednak nie moja chec posiadania dzidzi tylko naprawde ciaza

    #684959

    kabi

    Re: temperatura podczas @

    Aneczko,
    Nie miałam tak jak Ty, ale myślę, że za bardzo zadręczasz się tym i jeśli nie robisz bety to my tu wiele nie poradzimy, przecież nie jesteśmy lekarzami i nie możemy stwierdzić czy jesteś w ciązy czy nie – a mam wrażenie że tego tu oczekujesz. Może któraś z dziewczyn tak miała jak ty, ale wtedy robi sie betę i finał. Za dużo się tym martwisz – jak tak dalej pójdzie to nic Ci z tego nie wyjdzie – wyluzuj, czekaj na jakieś inne oznaki, a jeśli ich masz już wiele – ZRÓB TEST.
    Nic mądrzejszego nie przychodzi mi do głowy – może z braku doświadczenia :)))
    pozdrawiam
    kabi



    #684960

    Anonim

    Re: temperatura podczas @

    temperatura zalezy od organizmu.Sa osoby, ze bedąc w ciaży mają 36.6, bo ich nizsza temperatura ma 36.4.
    Ja np mam 36.8-36.9 i to jest nizsza temperatura, a jak jestem po owulacji mam 37.1-37.2.Teraz nie masz co sie sugerowac swoją temperaturą, bo nie wiesz, jaką masz zawsze, moze wlasnie to jest Twoja nizsza temperatura, a wyzsza masz 37.3.

    Przesledz sobie wykresy innych dziewczyn i zobaczysz.Sa na samej gorze…w wykresachFF.To jeden z nich….. Widzisz???
    A teraz ten…..

    31cykl/7po zabiegu

    Edited by Dagamara on 2004/09/14 08:33.

    #684961

    aneczka23

    Re: temperatura podczas @

    taka temperatura utrzymuje mi sie od 24 sierpnia

    #684962

    aleini

    Testuj :)))

    Ja kiedys w dniu okresu miałam 37 stopni, ale @ przyszła standardowa i już na drugi dzień tempka spadła, dlatego jeżeli u Ciebie @ była mniejsza i tempka nadal się utrzymuje to duże jest prawdopodobieństwo, że jesteś w ciąży 🙂
    Pwodzenia i zapraszam na oczekujące 🙂

    #684963

    aneczka23

    Re: Testuj :)))

    dzieki za slowa otuchy bo tylko od ciebie je chyba dostalam, inne dziewczyny chyba sa pesymistkami, albo chcialy by byc w tej samej sytuacji



    #684964

    bajka

    Re: temperatura podczas @

    Zamiast się zadręczać po prostu zrób test. Po trzech dniach Twojej małpy, jeśli jesteś w ciąży, wyjdzie nawet sikany.
    Na tym forum wszyscy raczej się wspierają, nie ma tu miejsca na zazdrość, o której piszesz, to dziecinne z Twojej strony i nie przysporzy Ci sympatii. Zrób test, uśmiechnij się i trochę wyluzuj. A uwagi dziewczyn potraktuj jako szczerą chęć pomocy. Wiele z nich ma tu naprawdę duże doświadczenia za sobą. Życzę Powodzenia i oczywiście Fasolki.

    Bajka

    #684965

    aneczka23

    Re: temperatura podczas @

    przepraszam jesli kogos urazilam, dziekuje za wszystko

    #684966

    lotos

    Re: Testuj :)))

    :)))))))))))))))))))))
    koń by się uśmiał :)))))))))))))))))))
    :)))))))))))))))))))))

    Ania
    http://www.fertilityfriend.com/home/43162

    #684967

    aneczka23

    Re: Testuj :)))

    nie rozumiem, z czego , o co ci chodzi



    #684968

    zeffirek

    Re: temperatura podczas @

    Aneczko! Troszkę więcej cierpliwość. Jeśli jesteś w ciąży to super a jeśli nie to pewnie już niedługo. Każda z nas oczekuje tego cudnego momentu ale nie można dać się zwariować!!!!!!! Nawiasem mówiąc takie objawy jak piszesz miałam przez większość moich cykli a nie byłam w ciąży:( Okazało się że mam problemy z prolaktyną i to ona powoduje te wszystkie objawy ale zawysoki poziom uniemożliwia zajście Teraz skutecznie zbijam ją tabletkami i cały czasa mam nadzieję 🙂 Pozdrawiam 🙂

    #684969

    bajka

    Re: temperatura podczas @

    O.K.

    Bajka



    #684970

    Anonim

    Re: Testuj :)))

    Jak to o co??Ja nie chcialabym byc na Twoim miejscu, bo Ty chyba nie wiesz, co robisz i co piszesz.Glupio sie zachowujesz….wmawiasz wszystkim, ze jestes w ciazy.To samo bylo miesiac temu, a pozniej, ze niby poronilas…to chore.W ten sposob raczej nigdy nie zajdziesz…..Wyluzuj, uspokoj swoje hormony i przyjmij do wiadomosci, ze nie Ty jedna chcesz miec dziecko, ale nie w taki idiotyczny sposob. Dostałas @ ok, zaakceptuj to i walcz dalej!!! A jak uwazasz, ze mozesz byc w ciaży, zrob ten cholerny test i nie pisze po tysiac razy tego samego!!! Znasz sama swoj organizm i wiesz, kiedy mozna byc w ciazy, a kiedy nie!!!

    31cykl/7po zabiegu

    #684971

    zuzanna

    Re: temperatura podczas @

    miesiaczka to miesiaczka i koniec oznacza porazke w staranaich i nastepny cykl z nowymi szansami!!!!!!
    ciaza i okres zdazaja sie neizwykle zadko!
    a ty kombinujesz, zmyslasz, wmawiasz sobie cuda, piszesz na forum a bierzesz pod uwage tylko opinie zgodne z twoimi wymyslami
    pora sie uspokoic albo nas opuscic bo psujesz nam nerwy swoja obecnoscia i swoimi histeriami
    jesli sie uspokoisz bedziesz tu bardzo mile widziana ale jesli nei zmienisz postawy prosze opamietaj sie i daj nam tu spokoj

    acha kiedys mialas pretensje ze nikt ci nei odpowiada, zauwazylam ze ty nie dosc ze odpisujesz tylko w swoichpostach to tylko tym osobom ktore pisza to co chcesz przeczytac…brak mi juz slow
    zegnam!

    21 cykl starań

    #684972

    aneczka23

    Re: temperatura podczas @

    to ja zegnam na razie, odezwe sie innym razem moze za miesiac alo dwa

Postów wyświetlanych: 15 - od 1 do 15 (wszystkich: 22)


Musisz się zarejestrować lub zalogować, żeby odpowiedzieć

Close